Wat zou je doen als |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Woningbouwvereniging bellen lijkt me afdoende. Daarna bij buren wachten op de dingen die komen.  Wat zou je doen als de krakers een puinhoop van je huis hadden gemaakt? |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Behoorlijk balen Wat zou je doen als je nachtdienst had, en zeeën van tijd om op WMR te spammen?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Op alle forumtopics reageren, maar wetende dat er zo laat in de nacht niemand anders online is overal slechts 1 bericht kunnen plaatsen.
Wat zou je doen als je in een cabrio zit en het gaat regenen? |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Alle snelheidslimieten aan mijn laars lappen en zorgen dat ik in een garage kwam.
Wat zou je doen als je wilde sporten en het bleef de hele dag regenen? |
|
nietmeer
|
Dan ga ik wel naar een sportschool  dan zit je tenminste droog  Wat zou je doen als je onderweg achterna gezeten wordt door iemand in een pikzwarte wagen met getinte ramen? |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Het vuur openen op die wagen  Wat zou je doen als het een lijkwagen was waar je net op geschoten hebt?  |
|
nietmeer
|
Hopen dat ik nog mijn verontschuldigingen kan aanbieden  Wat zou je doen als de nabestaanden je bekogelen met drugs?  |
|
DragonX Oudgediende
Vangen + aanklagen vanwege drugsbezit + drugs verkopen  Wat zou je doen als je daarmee de grootste maffiabaas ter wereld werd? |
|
nietmeer
|
De wereld overnemen  Wat zou je doen als buitenaardse wezens de aarde komen redden? |
|
DragonX Oudgediende
Ze hun werk laten doen, en ze daarna uitroeien  Wat zou je doen als die ruimtewezens de aarde wouden overnemen? |
|
nietmeer
|
Ze eens laten zien wie hier de baas is  Wat zou je doen als je muziek kon eten? |
|
DragonX Oudgediende
Eten  Wat zou je doen als iemand je vroeg om in een knokploeg te komen? |
|
nietmeer
|
Weigeren  Wat zou je doen als die knokploeg vervolgens naar jou gestuurd wordt? |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
de knokploeg in elkaar rossen  wat zou je doen als je winnende lot ongeldig word verklaard |
|
DragonX Oudgediende
Ze laten zien waarom ze mij in de eerste instantie hebben gevraagd om erin te komen  Wat zou je doen als je werd gefilmd toen je die hele knokploeg een flink pak slaag had gegeven?  |
|
nietmeer
|
Opsturen naar Funniest Home Video's  Wat zou je doen als je daarmee beroemd wordt? |
|
Fallout Oudgediende
|
dan zou ik borat nadoen xD war zou je doen als iemand een middelvinger na je opsteekt ??  |
|
DragonX Oudgediende
Vragen waarom ie dat doet  Wat zou je doen als ie dat voor de lol deed? |
|
nietmeer
|
Mezelf nooit meer laten zien  Wat zou je doen als je een kraan mocht besturen? |
|
Fallout Oudgediende
|
het torentje om zeep helpen wat zou je doen als je de premier mocht ontvangen ??  |
|
nietmeer
|
Hem een afgrond in duwen
Wat zou je doen als je het torentje moest opeten? |
|
Fallout Oudgediende
|
over buikpijn klagen  wat zou je doen als je een konijn eet ??  |
|
DragonX Oudgediende