Wat zou je doen als |
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Huilen  Wat zou je doen als je dan op taekwondo ging en daarin wereldkampioen werd? |
|
nietmeer
|
Wraak nemen op die biljarters die mij verslagen hebben  Wat zou je doen als die biljarters allemaal een zwarte band in judo blijken te hebben? |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Kijken of mijn capoeira "skills" zodanig zijn dat ik ze helemaal de kluts kwijt laat raken  Wat zou je doen ( hypothetisch gezien dan he  ) als je op een VET feest bent waar je de kans krijgt om met meerdere vrouwen op 1 avond te zoenen? zou je het bij 1 houden/ daar bij "blijven" of zou je gewoon lekker door dansen en sjansen en "fuck the world" voor meerdere gaan? |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik val op mannen, dus ik zou niks doen.  Wat zou je doen als je de volgende dag naakt in een politiecel wakker werd? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
kijken of ik alleen ben  Wat zou je doen als je naakt in het ziekhuis wakker wordt met een been minder ? |
|
amazing_idiot Senior lid
kijken welk been er af is  om terug te komen op mijn eerdere post ( ben wel benieuwd naar de mening van iemand anders ) maar nu dus mannen inbegrepen.. |
|
nietmeer
|
Ik zou helemaal niet naar zo'n feest gaan Die muziek is me te lawaaiig, er vloeit altijd drank  en ik heb wel betere dingen te doen dan mezelf voor schut zetten Nee, doe mij dan maar een wiskundeboek  , en een heerlijk rustige omgeving (in het bos  ). Stilte, heerlijk  Wat zou je doen als je drie dagen zonder stroom zit? |
|
amazing_idiot Senior lid
een aggregraat kopen om lawaaiige muziek te kunnen draaien.
Wat zou je doen als er geen benzine meer in het aggregraat zat? |
|
nietmeer
|
Dat ook kopen denk ik  Wat zou je doen als je op een rustig plekje in een bos zat? |
|
amazing_idiot Senior lid
heerlijk genieten van de rust!
Wat zou je doen als je gestoord werdt door iemand met een ghettoblaster? |
|
nietmeer
|
Naar een ander plekje gaan.
Wat zou je doen als je daar op een metalconcert stuit? |
|
amazing_idiot Senior lid
doorlopen tot ik weer een rustig plekje tegenkwam en daar mijn tentje neerploffen om eens even lekker tot mezelf te komen.
Wat zou je doen als de boswachter langs kwam en zei, je mag nergens in nederland kamperen? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Hem zeggen "jawel hoor, op een camping".
Wat zou je doen als je dan een boete krijgt? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
heel hard huilen  wat zou je doen als dat niet hielp? |
|
amazing_idiot Senior lid
mijn boeltje pakken en naar Zweden verhuizen!
Wat zou je doen als blijkt dat je de Zweedse taal totáál niet onder de knie krijgt? |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
nog harder huilen wat zou je doen als je in de bak moes vanwege niet na een boswachter luisteren? |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Zeggen dat boswachters toch geen autoriteit hebben.  Wat zou je doen als je net iets tegen de verkeerde persoon hebt gezegd en je bang bent dat die je raar vind? |
|
DragonX Oudgediende
Excuses aanbieden en het uitleggen  Wat zou je doen als het je niet lukte om het uit te leggen? |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Mijn onhandigheid vervloeken en de volgende keer beter opletten met wat ik zeg.
Wat zou je doen als je R en D toets van je toetsenbord het niet meer deden? |
|
DragonX Oudgediende
M'n laptop gebruiken  Wat zou je doen als die het ook niet deed?  |
|
nietmeer
|
De R vervangen door de L en de D voor een T  Wat zou je doen als je iemand niet mag en die word keihard op zijn vingers getikt?  |
|
DragonX Oudgediende
Keihard uitlachen en hem ook slaan  Wat zou je doen als ie door jou in het ziekenhuis beland? |
|
nietmeer
|
Het land uitvluchten  Wat zou je doen als je niet meer wist waar je was? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
De weg vragen
Wat zou je doen als je de weg niet kan vragen omdat je de taal van het land waar je bent niet spreekt? |
|
nietmeer
|
m'n handen en voeten gebruiken.
Wat zou je doen als, je terug komt van vakantie en je huis is gekraakt? |
|