ontkracht een wens |
nietmeer
|
je speelt het en raakt eraan verslaafd  ik wens dat Overijssel bij Elburg gaat horen  |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
dat gebeurt alleen alle plaatsen in Overijssel zijn daar niet tevreden mee dus beginnen ze een nieuwe provincie en blijft Elburg dus weer alleen  ik wens dat ik morgen een leuke dag ga hebben  |
|
nietmeer
|
overijssel hoort bij elburg ma een week later wordt elburg opgeheven
ik wens goede school resultaten |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
die krijg je alleen niemand vind je meer aardig omdat je een nerd bent geworden dan   (nee, dat meen ik niet serieus  ) ik wens een nieuw boek want mn oude is uit  |
|
nietmeer
|
je krijgt een nieuw boek, maar dat heb je zo uitgelezen en dan moet je weer een nieuwe
ik wens dat hockeytraining snel weer begint |
|
nietmeer
|
het duurt één les, dan wordt de hockeyclub opgeheven  ik wens dat schrijven iets makkelijker is |
|
nietmeer
|
schrijven wordt makkelijker maar na een week krijg je een permanente writers block
ik wens dat ik gelukkig wordt in het leven |
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.925 OTindex: 20.043 S |
Je wordt heel gelukkig, maar helaas ga je gauw dood: geluk duurt nooit zo lang.
Ik wens dat heel veel WMR surfers vanavond om 5 voor 10 kijken op Nederland 3 naar het programma van de Keuringsdienst van Waarde, over de nepkaas. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ze zullen kijken, maar ze zappen gelijk weer door  Ik wens dat ik mijn huiswerk op tijd af krijg |
|
nietmeer
|
vandaag wel maar morgen niet  ik wens dat Drummerdude naar de bowling komt  |
|
drummerdude Erelid
 WMRindex: 311 OTindex: 2.296
|
Ik kom naar de bowling, maar mijn moeder komt me ophalen Ik wens dat ik naar de Bowling mag  |
|
nietmeer
|
je mag, en die wens ga ik niet ontkrachten  ik wens dat het draadloze internet het vanavond weer doet  |
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.925 OTindex: 20.043 S |
Vanavond doet ie het, maar morgen houdt ie er alweer mee op. Ik hoop dat de mensen massaal McDonalds, Albert Heijn en de COOP gaan boycotten vanwege hun geknoei met de nepkaas. (Vanavond 21.55 uur Nederland 3: kijken naar de Keuringsdienst van Waarde  !). |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
McDonalds, Albert Heijn en de COOP gaan failliet, en KFC, Super de Boer en Nettorama gaan lekker verder met het knoeien met nepkaas
Ik wens dat mijn promotie me niet tegen gaat zitten |
|
nietmeer
|
je wordt gepromoveerd (gefeliciteerd  ) maar tot iets wat je niet wil  ik wens dat Berniew terugkomt in het café  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Ze komt terug, maar wel pas binnen 30 jaar.  Ik wens dat ik sims 2 Appartementsleven krijg.  |
|
nietmeer
|
appartementsleven is maar 3 dagen geldig  ik wens dat niemand meer de 8 ) emoticon gebruikt  |
|
Marike Erelid
|
Niemand gebruikt de 8 ) emoticon meer, voor 2 tellen.  Ik wens dat ik sims 2 AL kon spelen, nog 3 jaar lang.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je kunt sims 2 AL spelen, alleen niet op je eigen computer  Ik wens dat Marike hiermee tevreden is  |
|
Marike Erelid
|
Ik ben ermee tevreden, voor 1 minuut.  Ik wens dat ik terug tevreden ben  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je bent tevreden, omdat ik je antwoord geef  Ik wens dat Marike tevreden blijft  |
|
Marike Erelid
|
Ik blijf tevreden.  (deze ontkracht ik niet hoor  ) Ik wens dat mijn opa geen kanker meer heeft.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik wens dat ook, maar ik kan deze wens niet zélf waarheid laten worden  Ik wens dat het morgen mooi weer is  |
|
Marike Erelid
|
Het is morgen mooi weer, maar het blijft mooi weer. tot er geen druppeltje water meer is, heel Europa verandert in een woestijn en iedereen sterft.  Ik wens iets leuks.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
En daar ben ik dan  Ik wens iets leukers  |
|