ontkracht een wens |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
vind ze ook, in het begin
ik wens wat te drinken |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je krijgt rioolwater te drinken
Ik wens een leuke dag morgen voor me |
|
Arya Oudgediende
|
je krijgt morgen een leuke dag, overmorgen valt nog te betwijfelen
ik wens water |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt (riool)water ... alweer  Ik wens dat al mijn wensen in het vervolg zonder ontkracht te worden uitkomen  |
|
nietmeer
|
dat kan alleen als je je wensen niet meer in dit topic laat horen.Ik wens een grote zak geld. |
|
nietmeer
|
je neemt 'm mee naar huis maar er zit een gaatje in waardoor het geld eruit valt  ik wens een regenboog |
|
nietmeer
|
ja, je regenboog is uitgekomen! alleen zie jij m niet omdat je niet hier bent.. (erg mooi trouwens, ik geniet wel van jou wens)
Ik wens en zak geld zonder gat in de zak. |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Je krijgt een zak geld, maar het geld wat erin zit is oud geld van een land waar nu euro's gebruikt worden, zodat het geen moer waard is.
Ik wens dat het deze week net zulk mooi weer wordt als eergisteren. |
|
nietmeer
|
de rest van het jaar wordt het nooit meer zulk mooi weer @BadVibes jij bent gemeen  ik wens dat het 8 uur is  |
|
nietmeer
|
het is 8 uur... ergens op de wereld.
@ jersan: nietus!
Ik wens dat ik een leuke nieuwe avatar kon bedenken. |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Je bedenkt een leuke avatar, maar je kunt hem nergens vinden en niemand kan hem maken. Ik wens dat meerdere personen met Tribal Wars bezig gaan.  (www.tribalwars.nl) |
|
Arya Oudgediende
|
zullen ze doen, alleen pas als jij bent gestopt
ik wens dat mijn vingers beter tegen de pijn kunnen |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Dat is zo, maar nu doen je benen pijn. Ik wens dat Arya is haar echte leeftijd opschreef.  |
|
Arya Oudgediende
|
heb ik gedaan, alleen vanwege de nieuwsgierigheid van verscheidene leden is dat neit gepubliceerd ik wens dat mijn benen die al zeer deden er eens mee ophielden  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Ze doen geen zeer meer maar nu heb je knetterende hoofdpijn.
Ik wens dat Arya nu haar leeftijd opschrijfd,in dit topic, en dat deze wens niet ontkracht word. |
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.925 OTindex: 20.042 S |
Arya schrijft haar leeftijd op, maar niemand gelooft dat  . (Hier moeten alle wensen ontkracht worden) Ik wens dat de mensheid ophoudt om de aarde te vervuilen. |
|
emmertje
Oudgediende
|
De mens houdt op om de aarde te vervuilen vanaf de dag dat de mensheid zal ophouden te bestaan door een enorme meteorietinslag. Ik wens alwetend te zijn  |
|
nietmeer
|
je bent alwetend, je weet alles over termietenheuvels..
Ik wens dat ik 2 computers tegelijk kon besturen. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je kunt 2 computers tegelijk besturen, maar je hebt er steeds maar één die werkt naar behoren  Ik wens een jaarvoorraad chocola (die is nl. weer op!) |
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.925 OTindex: 20.042 S |
Je krijgt een jaarvoorraad chocola, maar er verschijnt opeens een bericht in het nieuws dat chocola heel slecht voor de gezondheid blijkt te zijn. Ik wens dat Osama Bin Laden  door de bliksem getroffen wordt. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Osama Bin Laden wordt getroffen door de bliksem, maar wonderbaarlijk genoeg houdt hij er niets aan over
Ik wens dat alle oorlogen de wereld uit zijn voor altijd |
|
nietmeer
|
de hongersnoden eindigen niet  ik wens de cd Winterheart's Guilt van Sonata Arctica  |
|
Arya Oudgediende
|
die krijg je, alleen helaas zijn de liedjes van slechte kwaliteit
ik wens dat ik geen tussenuren meer heb |
|
nietmeer
|
je houdt de na-uren  ik wens IKEA |
|
Arya Oudgediende