ontkracht een wens |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Jersan (op Arya's computer): die krijg je maar daarna nooit meer  ik wens dat Judywesl hierna reageert  |
|
nietmeer
|
je krijgt een knuffel... van een pukkelige jongen die ook nog uit zijn mond stinkt!
Ik wens een pukkel-vrij leven.
Sorry Jersan! |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
je krijgt een pukkel vrij leven maar in plaats daarvan valt je haar uit... ik wens een knuffelbeer  |
|
nietmeer
|
Aaarghhh. niet mijn haar!!!! dan maar pukkels! Je krijgt een knuffelbeer plaatje.. daar moet je het maar mee doen. afbeeldingIk wens dat mijn haar zo blijft... |
|
Judywesl
Erelid
|
daar ben je te laat mee want je hebt al een pukkelvrij leven ik wens dat ik een echte zachte knuffelbeer krijg want ik wil het niet met een plaatje doen  dat knuffelt als je het mij vraagt voor geen meter  |
|
nietmeer
|
die kan je alleen krijgen als je je adres geeft, maar dan lezen allemaal perverts je adres en komen er rare lui aan de deur.. gaat dus niet door meissie!!!
Ik wens dat judywesl naar Alkmaar kan komen, hier is kermis, kan ze een knuffel winnen... |
|
Judywesl
Erelid
|
dat wens ik ook!  maarja, gaat ook niet door want ik hou niet van de kermis  |
|
nietmeer
|
lol, en je wens? |
|
Judywesl
Erelid
|
goed punt, beetje vergeten dat ik mn wens zelf al ontkracht had  ik wens dat het avond is  |
|
Wursten Lid WMRindex: 12 OTindex: 29 Wnplts: IJsselmuid S |
Quote judywesl: goed punt, beetje vergeten dat ik mn wens zelf al ontkracht had  ik wens dat het avond is  Ik wens dat het de laatste is  (Grapje) Ik wens dat ik straks niet van het paard afval  |
|
Judywesl
Erelid
|
het is de laatste avond maar met mij dus ook voor de rest van de wereld  ik wens dat ik kan vliegen  |
|
Wursten Lid WMRindex: 12 OTindex: 29 Wnplts: IJsselmuid S |
Quote judywesl: het is de laatste avond maar met mij dus ook voor de rest van de wereld  ik wens dat ik kan vliegen  Ik wens dat je neerstort  |
|
Judywesl
Erelid
|
ik stort neer maar ik land gezellig door je dak heen bij jou op je kamer (op je bed  ) zodat ik jou kan gaan irriteren  en je valt niet van het paard af maar je wordt wel keihard tegen de muur geramd terwijl je er nog op zit   ik wens dat Vincent hier is  |
|
nietmeer
|
Vincent is hier maar is zijn toetsenbord kwijt dus kan niet reageren.
Ik wens dat ik ook even kon gaan paardrijden. |
|
Judywesl
Erelid
|
je kan gaan paardrijden maar je hebt hetzelfde probleem als ultimate... ik wens dat ik minder gestoord ben  |
|
nietmeer
|
tja, dat is de ultieme, niet te ontkrachten wens!!!!  Gefeliciteerd!!! ik wens dat je een andere wens wenst die ik wel kan ontkrachten... |
|
Judywesl
Erelid
|
ik wens dat ik nog gestoorder ben!  |
|
nietmeer
|
het lukt, en je bent zo verschrikkelijk gestoord dat je voor de rest van de mensheid normaal lijkt.
Ik wens dat mijn maag niet rommelt... want ik wil nu niet gaan snaaien... |
|
Judywesl
Erelid
|
je maag rommelt niet maar je snackt toch  ik wens dat we nu stoppen want ik ga ff weg  |
|
nietmeer
|
okay, zie je... je stopt, maar bent snel weer terug
ik wens dat ik ook weg kon... |
|
nietmeer
|
je kunt weg maar kunt daarna het topic niet meer terug vinden
ik wens eervol te leven |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
de rest van de mensen veranderen de eer.
ik wens een stoel |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Je krijgt een stoel, maar je zakt erdoor.  Ik wens dat ik voor de rest van mijn leven kon vliegen, dat er niets mis gaat en dat ik nog lang en gelukkig leef.  (een wens die moeilijk te ontkrachten is  ) |
|
Judywesl
Erelid
|
je kunt voor de rest van je leven vliegen, er gaat niks mis en je leeft nog lang en gelukkig... alleen heb je geen vrienden en zijn er verder geen mensen meer maar besef je niet wat je mist waardoor je DENKT dat je gelukkig bent? en anders is die wens gewoon onmogelijk te ontkrachten  ik wens een lekkere warme kop thee  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
je stoot hem om  Ik wens een warm bad |
|