ontkracht een wens |
nietmeer
|
t is er voor een uurtje  ik wens Ikeapotloden  |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Je wordt bedolven onder de potloden, en je kunt je niet uitgraven.
Ik wens dat de oorlog tussen Rusland en Georgië stopt. |
|
nietmeer
|
het stopt maar er begint een oorlog tussen Rusland en China  ik wens dat die oorlog nooit komt  |
|
Madarian Oudgediende
|
Die oorlog zal nooit gebeuren. Er komt wel een nucleaire oorlog tussen Rusland en Amerika, die niemand overleeft.
Ik wens dat alle nucleaire wapens ontmanteld worden. |
|
nietmeer
|
ontmanteld maar er ontploft er een waardoor de rest ook ontploft  ik wens dat de volgende reageert  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Alle nucleaire wapens worden ontmanteld, maar het gebruikte plutonium komt daarbij vrij. Ik wens dat Jersan tevreden is met mijn reactie  |
|
Madarian Oudgediende
|
Jersan is tevreden met jou reactie, maar alle andere leden niet, en daarom wordt je voor eeuwig verbannen van Waarmaarraar.
Ik wens een leuk weekend. |
|
nietmeer
|
je krijgt een leuk weekend maar de week erna wordt des te erger
ik wens de waarheid |
|
spoenie Senior lid
 WMRindex: 715 OTindex: 215 S |
de waarheid is: de koe achteraf in zijn hol kijken!!  ik wens dat ik zo altijd kan doorgaan  |
|
nietmeer
|
gatver Spoenie  da's wel erg letterlijk xD en je wens: je kan altijd zo doorgaan met koeien in hun hol kijken  ik wens dat Within Temptation een nieuwe cd uitbrengt |
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.928 OTindex: 20.045 S |
Dat gebeurt, maar helaas wordt die CD een grote flop. Ik wens dat alle belastingen in Nederland sterk verlaagd gaan worden. |
|
SillieWillie Erelid
 WMRindex: 3.875 OTindex: 1.416 S |
De belastingen gaan omlaag, maar in ruil daarvoor valt heel de sociale zekerheid weg Ik wens dat ik vanaf dinsdag eindelijk kan genieten van een maandje welverdiende vakantie  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je kunt vanaf dinsdag eindelijk genieten van een maandje welverdiende vakantie, waarna je mag "genieten" van de WW Ik wens dat ik alles krijg wat m'n hartje begeert  |
|
SillieWillie Erelid
 WMRindex: 3.875 OTindex: 1.416 S |
Wie wat WW? Je krijgt een hartinfarct  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik krijg misschien een hartinfarct, maar zo ver is het nog lang niet
Ik wens dat het euro's gaat regenen hier |
|
nietmeer
|
helaas zijn het nepeuro's  ik wens dat mijn cavia nog lang leeft |
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.928 OTindex: 20.045 S |
Je cavia leeft inderdaad heel lang, maar het is wel jammer  dat jij dat niet meer meemaakt. Ik  wens dat mijn petje  niet meer afwaait bij ieder briesje. |
|
nietmeer
|
jammer? niks jammer  je mijter  blijft zitten, maar pas nadat ie heel strak wordt vastgebonden onder je kin en dat doet au  ik wens dat het 12 uur is |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
het is 12 uur maar de klok staat stil dus zal de tijd altijd daar blijven staan  ik wens dat mn vriendje hier is  |
|
emmertje
Oudgediende
|
En hier ben ik dan!  Ik wens dat ik nog meer wensen waarheid kan laten worden hier  |
|
Judywesl
Erelid
|
je bent hier misschien maar je bent het verkeerde vriendje  ik wens dat ik hier weg ben zodat em mn vriendje niet wil zijn   |
|
emmertje
Oudgediende
|
En toen viel haar computer uit *Poef*
Ik wens dat er nog vaak gezelligheid te genieten is op dit forum |
|
Judywesl
Erelid
|
er is heel veel gezelligheid maar helaas ben jij daar niet bij
ik wens dat ik later naar bed mag vanavond |
|
emmertje
Oudgediende
|
Quote judywesl: er is heel veel gezelligheid maar helaas ben jij daar niet bij Ja jammer hè  Je mag later naar bed vanavond, zodat je morgen te laat opstaat Ik wens dat judywesl NU naar bed gaat |
|
Judywesl
Erelid
|
ik ga nu naar bed maar 2 seconden later ben ik alweer ogestaan ik wens dat emmertje naar bed gaat en daar blijft tot morgenochtend  |
|