hr
jaargang -23 - laatste artikel 6-5 18:00 - 74502 artikelen - nu online 33 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 18 19 20 [21] 22 23 24 152 153 154 155

Discussie over Geert

13-11-09 17:16:38
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Back to basis: hoeveel Islamitische landen ken je die niet min of mee rdictatoriaal zijn en /of de Sharia handhaven inculsief de achterlijke delen ervan ? Achterlijk in de zin van onze grondwet en de vrijheden die daarin staan.

Het enig dat Wilders wil is voorkomen dat ook wij hier moeten toegeven aan die achterlijkheid en dictatuur. Niets meer en niets minder. Over zijn methodes kan je twisten, maa rover de doelstelling niet lijkt me. Maar dat gebeurd toch waarbij je dus eigenlijk kan stellen dat een ieder die tegen hem is, voor opgeven van onze vrijheden is.

@Roclan: bescherming van mensen als van Veen is matig, want iedereen weet dat een politieauto genoeg is omdat wij westerlingen toch geen daad bij het woord voeren. Wilders moet zwaar beschermd worden omdat iedereren weet dat uit islam hoek wel degelijk echt gemnoord wordt. Bommetje meer of minder kijken ze niet op wereldwijd gezien in de radicale hoek........De erven van Gogh weten daar alles van.

13-11-09 17:23:38
nietmeer
@timwijn
Lees over de kinderopvang subsidies, daar gaat veel in fout, lees over gemeentelijke subsidies en uitkeringen lees over een heleboel positieve discriminatie, en laat me niet de links opzoeken :P kijk maar op www.watkostdemassaimigratie.nl daar kom je er genoeg tegen ;)

eeen het is in hun cultuur normaal om met geweld terug te reageren.. maar als je hier geboren en getogen bent, maar dan alsnog een agresieve manier hebt van terug reageren, zit het dus in het bloed zeg jij? :o of twist en draai het nu zoals D66 zou doen ;)

Er zijn massa's Moslims, die zich geen Nederlander voelen en ook niet willen zijn, maar die wel gebruik maken van alle mooie dingen uit Nederland

En met gebruik maken van dit land bedoel ik dus " wij roven dit land, van hand tot tand" elke manier om meer centen binnen te krijgen zonder iets te doen, met 2 handen aannemen..

"Naast het recht van meningsuiting heb je het recht fouten te maken en daarvan te leren."

!!JE KAN NIET ZEGGEN DAT PVV STEMMEN EEN FOUT MAKEN IS, DAT IS EEN MENING!!

Goed weekeinde alweer gewenst ;)

13-11-09 17:42:15
Roclan
Senior lid

WMRindex: 470
OTindex: 104
Wnplts: Hilversum
S
@rickhoogenband: Jij bent echt onder de invloed van dat "wij roven dit land, van hand tot tand" wat je op een gevangenismuur heb gelezen he.. een ding vergeet je en dat is dat een crimineel dat heeft geschreven, die schrijven alleen maar domme dingen op die muren waar ze jaren naar mogen staren, als je een beetje de moeite neemt snap je dat wel.

rick, als we het toch over roven hebben, heb jij ooit meegekregen hoe de westerse wereld rijk is geworden? :P

of meegekregen dat ook Moslims belasting moeten betalen? (ik type dit zelfs uit ervaring! hahaha)

13-11-09 17:47:02
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
@Invisible:
je maakt een stelling en licht die verder toe, daarbij draait opeens de stelling helemaal om zonder reden. (dat als je niet op Wilders stemt, je voor het opgeven van vrijheden bent 8-) Als dat jou reden om op Wilders te stemmen is, volg ik je helemaal niet meer..)

In eerste instantie zit de fout eigenlijk al in de stelling. (dat de islam tegengehouden moet worden, omdat anders Nederland straks ook de Shariah als wet krijgt)
Dat zal ik toelichten:

Dat er veel islam-landen zijn die extremistisch zijn, wil niet direct zeggen dat de gehele islam naar extremisme neigt. Hoewel 7 van de 10 gevaarlijkste landen de shariah gebruiken, dat zie ik niet over het hoofd.
Hitler en Stalin geloofden in het principe van survive of the fittest van Darwin, en daarbij dat ze dat een handje moesten helpen om tot een beter wereld te komen. Dat hun extemere gedachten over deze theorie leidden tot iets verschrikkelijks, wil niet direct zeggen dat iedereen die in Darwin's theorie gelooft hetzelfde is.
Wilders trekt die lijn wel zo door, en daar stoor ik mij aan. Hij zegt dat alle moslims de potentie hebben de Shariah te volgen, maar hetzelfde valt dus voor Darwin's theorie te zeggen.
Ik hoop dat je vanuit dit enkele voorbeeld al ziet dat dit onzin is?


Over de bescherming ben ik het met je eens. De vergelijking tussen van Veen en Wilders gaat absoluut niet op.

rickhoogenband:
Noem me aub geen D66'er :P
Nee, het zit niet in hun bloed, agressief te zijn, maar wel in hun achtergrond en opvoeding en daardoor duurt het langer tot het eruit is, in de zin van meerdere generaties. Daarop kan je een bevolkingsgroep niet afrekenen. Wij konden dit weten toen we ze hier heen haalden, en moeten nu de concequenties dragen. Stimuleren tot aanpassen, niet wegsturen :nee

Jij stelt dat de Moslim's zo gebruik maken van Nederland.
Maar er zijn ook zo verschrikkelijk veel Nederlanders die dat doen dat je dat niet zo mag stellen. Deze mensen komen mij de keel uit en daar heb ik ook geen goed woord voor over! :r Echter, Wilders doet alsof het 1 bevolkingsgroep is die zich zo gedraagt, en dat is niet waar.

En de opmerking over het op de PVV stemmen was een grap, dat snap jij ook wel :P

Over uitkeringen en subsidies kan ik weinig zeggen nu, dan wil ik me eerst beter inlezen om geen onzin uit te kramen. Zal je link volgen, bedankt.

13-11-09 17:54:02
nietmeer
Dat klopt een crimineel heeft dat geschreven, helaas zit de bak 9/10 vol met allochtoonen..

@belasting: Nee dat weet ik Roclan, ben ik heus wel van op de hoogte, ik ben er ook van op de hoogte dat !!sommige!! buitenlanders kinderbijslag krijgen voor kinderen die in het buitenland zitten.. kijk dit soort kleine dingetjes.. dat is gewoon niet nodig, want het geeft gelijk weer zoon naam aan een groep..

maar kortom de westerse wereld is rijk door roven, dus hebben de Moslims daar nu ook recht op om dat te doen? we leven in 2009 :o

nja ik kap dr nu meer voor het weekeinde, Roclan ook jij goed weekeinde gewenst ;)

13-11-09 18:00:33
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
De sociale zekerheid oplcihten is iets waar autochtonen ook best raad mee weten. En als ik eerlijk ben: als ik in een derde wereld land zou wonen, zou ik ook proberen hierheen te gaan.

Maar , en dat is het verschil: ik zou niet op hoge toon gaan eisen dat men naast de miljarden kosten voor onze groep, ook nog eens de eigen principes op zij zet omdat ik mijn vrouw wil kunnen slaan en discrimineren. Of mijn dochters besnijden. Of whatever, wat hier niet normaal is.

Widlers overdrijft hier en daar, maa rheeft meer punten dan een ieder die niet ziende blind is lief moet zijn. Er zal hier geen revolutie komen, maar wel sluipenderwijs steeds meer toegeven aan. Zie ook Brussel met het kruis op d emijter. Ooit een calvinist of gerefvormeerde horen protesteren tegen dit Katholieke symbool? Maar nee, er mocht eens iemand (lees: moslim) zijn die zich stoort, dus moeten we dit afschaffen.

hjet is die mentaliteit die zorgt dat we inderdaa dlangzaam aan onze vrijheden verkwanselen.

13-11-09 18:04:10
Roclan
Senior lid

WMRindex: 470
OTindex: 104
Wnplts: Hilversum
S
rickhoogenband: Kijk, mijn probleem met wilders is, dat hij alle moslims wil deporteren en daarom vind ik dat niemand op hem mag stemmen.

Als hij zei, iedereen die het land in komt en zich niet gedraagt, gaat eruit, zonder specifiek 1 groep te beschuldigen van alles, zou ik zelfs op hem stemmen!
Helaas is het gewoon zo dat wilders alle moslims haat en het liefst alles wat ermee te maken heeft wil afschaffen, taxeren, verscheuren en deporteren en dat is gewoonweg onacceptabel! Ik hoop ook dat andere mensen dit gaan inzien.

Fijn weekend. :jeej

13-11-09 18:08:36
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
Het principe van vrouwen slaan en vrouwenbesnijdenis is geen enkele politicus in dit land voor.
Dat is ook tegen de grondrechten van de mens in, en daar valt ook niet over te discusseren. Dat moet harder aangepakt worden dan nu wordt gedaan, daar heeft Wilders een punt :ja

Maar, dat we langzaam maar zeker richting die Shariah gaan is grote onzin, we gaan eerder Wilders extremistische kant op, door volledige bevolkinsgroepen het land uit te trappen. (dat is in het verleden al eens gebeurd bij een groepering die nu in PA (US) zit, de Amish) en ik schaam mij daar als Nederlander zeer voor. Ik ben bij die mensen geweest, heb daar o.a. gegeten en hoop niet dat we ooit weer zo'n fout maken.

Maar ik ga ook weekend vieren ;)
cheers! (beer)

13-11-09 19:30:40
nietmeer

13-11-09 19:46:53
Roclan
Senior lid

WMRindex: 470
OTindex: 104
Wnplts: Hilversum
S
dan is mijn reactie ongeldig, gezien ik nog steeds op een lijst met normen en waarden wacht

13-11-09 19:48:24
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Even ter verheldering: Bovenstaande is NIET van Vailan maar van Invisible.

De handigerd had zich niet uitgelogd toen ik achter de pc ging en ik dacht dat ik nog ingelogd was . . . Waardoor de reactie in de boeken kwam als zijnde Vailan. Vandaar dat we zijn posting leeg hebben gemaakt.

Excusesn en kan de redactie misschien e.e.a . aanpassen.?

13-11-09 19:52:17
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Zo, dan nu weer echt . Samen een pc delen heeft zo zijn nadelen.....

Is Fitna een leugen? het is een waardeloize film, maar al het materiaal is wel authentiek.......

Kopvoddentax is een blunder van iemand die inderdaad wat aan het doordraaien is.

Verder: lees het partij programma van PVV zelf en niet wat anderen, die er belang bij hebben om hem zwart te maken, zeggen dat hij zegt

(NB.: kan jij met je edit functie van quote Vailan even quote Invisible maken?)

13-11-09 21:16:03
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Fitna, een mager stukje knip en plak en jatwerk, meer is het niet. Propaganda van de Nazis zag er beter uit..

13-11-09 21:29:01
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote Kpuc:
Fitna, een mager stukje knip en plak en jatwerk, meer is het niet. Propaganda van de Nazis zag er beter uit..


Klopt. Oorspronkelijk was de opzet van Fitna ook heel anders, ik heb een voorstuk gezien van hoe het had moeten worden. Maar ik denk dat de medewerkers (o.m. bekende islamkenners) angst kregen gezien de ophef vooraf en hun medewerking in hebben getrokken. Wilders moest echter wat, gezien de heisa, en dus heeft hij een zeer amateuristisch knip en plakwerkstuk afgeleverd. het enige dat er aan klopt zijn de beelden en citaten, die zijn authentiek.

@Roclan: wat bedoel je met normen en waarden willen zien op een lijst? De onze zijn vastgelegd in de grondwet, die van strenge Joden in de Thora en die van de islam in de Koran en de Sharia

Kernpunt is dat wij hier in dit land bepaalde normen en waarden hebben en naar ik mag aannemen willen houden. Als je werkelijk tegen discriminatie bent, kan je niet toestaan dat er hier mensen komen wonen die dat niet erkennen en die willen doorgaan met discrimineren. En ook nog eens eisen dat jij dat respecteert. En ja, je mag dan eisen dat ze vertrekken naar een plek waar hun normen de norm zijn.

Hetzelfde geld voor de vrijheid van meningsuiting. Wie hier wil wonen dient die te respecteren ook als die mening hem niet welgevallig is. Moord en fatwa passen daar niet bij. Kan je er niet tegen dat een cabaretier dingen uit je geloof bespot, dan stap je naar een rechter, niet naar een wapenhandelaar.

14-11-09 10:44:18
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Den aap komt wederom uit de mouw. Het is dus ook terecht dat de PVV gelijk wordt gesteld door de RDW met de PKK en SGP _O_

14-11-09 10:46:14
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Hopelijk blijft hij ook meteen daar#no

Het enige wat de PVV bijdraagt aan onderwijs is een Nederlandse vlag op scholen8O

14-11-09 10:48:34
Maan
Senior lid

WMRindex: 21
OTindex: 460

14-11-09 10:49:52
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Wat mij opviel is dat Greetje de bedreigingen aan het adres van Herman van Veen kwalijk noemt maar de bedreigingen aan zijn eigen adres walgelijk noemt. Meten met een dubbele maat noem ik dat 8)

14-11-09 11:04:29
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
De risico’s van de democratie

Zoals ik al zei

De Vrijheid van de Democratie laat toe dat
er vormen ontstaan die destructief kunnen
zijn voor die zelfde vrijheid.


14-11-09 11:50:43
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote Kpuc:
Wat mij opviel is dat Greetje de bedreigingen aan het adres van Herman van Veen kwalijk noemt maar de bedreigingen aan zijn eigen adres walgelijk noemt. Meten met een dubbele maat noem ik dat 8)


Er is enig verschil. Die aan van Veen zijn niet structureel en worden bovendien gedaan door mensen waarvan je bij voorbaat weet dat die het toch niet uitvoeren. Veel geblaat, weinig wol. Volgende week weer vergeten.

De bedreigingen aan zijn adres zijn structureel, al vele jaren , en worden gedaan door groepen die wel de daad bij het woord voegen. bommetje meer of minder op een marktplaats kijken ze niet op. Kunnen de erven van Gogh ook alles over mee vertellen.

Er zijn dus inderdeaad twee maten.

14-11-09 11:52:43
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Jaja, vergoelijk het maar, zo was Stalin ook ooit bezig..

14-11-09 11:56:01
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote Maan:
link


En maak nu eens een cartoon met de profeet en de islam en publiceer die eens.... Dan krijg je pas echt de essentie in de gaten.

14-11-09 11:56:16
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote Kpuc:
Jaja, vergoelijk het maar, zo was Stalin ook ooit bezig..


Die vat ik niet. Dus voordat ik reageer: wat bedoel je daarmee?

14-11-09 11:58:08
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Invisible, ik denk dat zulke prentjes hier redelijk worden geaccepteerd door de Moslim wie in Nederland woont. Wat de radicalen dan denken of doen, tja, dat valt te gissen. Vergeet alleen niet dat we hier ook radicalen hebben, vrije radicalen zelfs, zoals ene Volkert van der G. Karst T. Geert W.

Wat ik ermee bedoel is dat Greetje met twee maten meet, dat hij een vals sujet is en niet in de regering thuishoort.

14-11-09 11:59:18
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Kpuc: ergens begrijp ik je, maar leg het even uit - want ik voel mijn wielen slippen in het wisselend spoor..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 18 19 20 [21] 22 23 24 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven