hr
jaargang -23 - laatste artikel 6-5 18:00 - 74502 artikelen - nu online 41 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 17 18 19 [20] 21 22 23 152 153 154 155

Discussie over Geert

13-11-09 11:51:03
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote rickhoogenband:

En vergelijken met Adolf Hitler kan niet. Je hoort Geert Wilders niet zeggen, PAS OP de Marokkanen nemen al onze banen in.. je hoort hem ook niet zeggen dat homo's en gehandicapten dood moeten.


Van moslim kant hoor en zie je genoeg zaken die Hitler deed. Waarbij het helaas een feit is dat de gematigden de reacties op het "beledigen" nog vergoeilijken ook en daarmee de gemiddelde Nederlander het idee geven dat ze het minimaal eens zijn met de radicalen en dus ook een gevaar.

Zo gooien ze ook nog eens hun eigen glazen in. Het wordt tijd dat zij die zeggen dat ze onze normen en waarden respecteren, dat eens wat luider doen en openlijk de radicalen veroordelen.


13-11-09 11:51:09
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Stond er drie keer in, dus twee leegggehaald...

13-11-09 11:51:11
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186

13-11-09 12:26:36
Roclan
Senior lid

WMRindex: 470
OTindex: 104
Wnplts: Hilversum
S
Wat ook leuk is dat als een zogenaamde moslim iets verkeerd doet, sommige mensen vervolgens zeggen dat de rest van de moslims moeten zeggen dat ze naar niet mee eens zijn.. anders zijn ze dus medeplichtig.
Dit is dus pure onzin, gezien er heel wat dingen in de wereld gebeuren, en als iedereen voor alles wat een medegelovige of medenietgelovige afstand moet nemen.. dan kan je het vergeten om nog iets anders te doen dan iedereen duidelijk proberen te maken dat je het er niet mee eens bent. Dan zit je dus de hele dag(gezien de miljarden mensen op Aarde), ik ben het niet eens met Mohammed, en Hassan en Achmed, Metin, Mehmet, Cem, Fatima en hij en zij, terwijl ze er zelf helemaal niets mee te maken hebben.
Ik, als moslim, ga dat niet doen, want ik heb de misdaden niet gepleegt, dus ik heb er helemaal niks mee te maken.
Je moet er ook absoluut niet naartoe gaan om dat van anderen te vragen.

Ik wil erbij toevoegen dat heel wat Nederlanders hun eigen zogenaamde normen en waarden niet naleven. Kan iemand mij trouwens de Nederlandse normen en waarden geven, of is het gewoon uit de lucht gegrepen en weten jullie dat zelf niet eens?

13-11-09 12:41:10
Roclan
Senior lid

WMRindex: 470
OTindex: 104
Wnplts: Hilversum
S
Q. Wilders Haatzaaien?
A. Ja, haat jegens moslims.

Q. Wie moet er beschermd worden omdat men hem wil vermoorden?
A. Wilders krijgt tenminste bescherming, bijvoorbeeld Herman van Veen krijgt geen bescherming maar is ook bedreigt met de dood.

Q. Wie roepen er openlijk op om alle Amerikanen en Joden waar ook ter wereld te vermoorden?
A. Niemand die de Koran goed heeft gelezen in ieder geval. Daar staat namelijk in dat Christenen en Joden ook de volgelingen zijn van God

Q.Wie blazen bussen met kinderen op?
A. Vertel

Q. Wie organiseren massa demonstraties waarbij dood aan het westen geroepen wordt en ambassades worden belaagd?
A. Iran

Q. Wie verdraaien consequent de woorden van Wilders enkel en alleen om hem zwart te maken?
A. Volgelingen van Wilders, om hem toch nog gelijk te kunnen geven.

Q. Wie zaait er nu eigenlijk haat?
A. Iedereen die iets negatiefs zegt over mensen die niks hebben gedaan.

13-11-09 12:59:01
nietmeer
Quote Roclan:
Q. Wilders Haatzaaien?
A. Ja, haat jegens moslims.

Q. Wie moet er beschermd worden omdat men hem wil vermoorden?
A. Wilders krijgt tenminste bescherming, bijvoorbeeld Herman van Veen krijgt geen bescherming maar is ook bedreigt met de dood.

Q. Wie roepen er openlijk op om alle Amerikanen en Joden waar ook ter wereld te vermoorden?
A. Niemand die de Koran goed heeft gelezen in ieder geval. Daar staat namelijk in dat Christenen en Joden ook de volgelingen zijn van God

Q.Wie blazen bussen met kinderen op?
A. Vertel

Q. Wie organiseren massa demonstraties waarbij dood aan het westen geroepen wordt en ambassades worden belaagd?
A. Iran

Q. Wie verdraaien consequent de woorden van Wilders enkel en alleen om hem zwart te maken?
A. Volgelingen van Wilders, om hem toch nog gelijk te kunnen geven.

Q. Wie zaait er nu eigenlijk haat?
A. Iedereen die iets negatiefs zegt over mensen die niks hebben gedaan.


Reactie op deze vraag:
---------------------------------------------

Q. Wie moet er beschermd worden omdat men hem wil vermoorden?
A. Wilders krijgt tenminste bescherming, bijvoorbeeld Herman van Veen krijgt geen bescherming maar is ook bedreigt met de dood.

De geschiedenis heeft laten zien dat rechtse politicus ook echt worden doodgemaakt. Laat hem eerst maar de bedreigingen uitprinten en op tafel leggen, bij Geert Wilders is dat even een ander verhaal, typ maar in youtube, Geert Wilders moet dood, krijg je allemaal rapnummers over hoe Geert dood moet.

---------------------------------------------

Q. Wie verdraaien consequent de woorden van Wilders enkel en alleen om hem zwart te maken?
A. Volgelingen van Wilders, om hem toch nog gelijk te kunnen geven.

Wat is dit nou voor een antwoord, links draait het zo dat het zwart is, dat is een feit. Puur aanzetting tot geweld.

13-11-09 13:23:09
Roclan
Senior lid

WMRindex: 470
OTindex: 104
Wnplts: Hilversum
S
Herman van Veen heeft 1 opmerking gemaakt en is met de dood bedreigt.
Geert Wilders heeft meerdere opmerkingen gemaakt en is meerdere malen bedreigt.

Geen van beide is goed te praten, maar ik benadruk even dat het dus niet alleen 'moslims' zijn die doodsbedreigingen maken. Moslims tussen aanhalingsteken omdat het zo is dat God bepaald wie er dood gaat en je volgens het islam niemand mag vermoorden tenzij je zelf in gevaar zit, dit staat in de Koran, en de mensen die de doodsbedreigingen uiten houden zich dus niet aan de regels.

Je tweede opmerking, de woorden van Wilders hoeven niet verdraait te worden, ze zijn al ernstig genoeg zoals hij ze zelf neerzet.

13-11-09 14:16:17
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
PVV verboden op nummerplaat - productiebedrijf nummerplaten hanteert filter tegen verboden afkortingen - ja, Geert ze zijn allemaal TEGEN je...

hoe voelt dat?

(edit: filter tegen +}

13-11-09 14:21:37
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
@heraux: mag CDA wel? en SGP? en VVD? etc.

Het slaat in ieder geval nergens op :nee

edit: C in ieder geval nooit wegens gelijkenis met O
De PVV staat hiermee op dezelfde lijst als NSB, GVD, PKK, TBS, LPF en KKK

13-11-09 14:25:11
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
het was een taunt - het was op het nieuws
de PVV klaagt omdat de afkorting niet is toegestaan op nummerplaten - VVD is door de initiele filter geglipt - en PVV moet natuurlijk daarop reageren.

De PVV is een beetje op onderzoek waar ze zoal roots vind van haar bestaan.. morgen gaan ze zoeken in Siberië

13-11-09 14:26:13
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
PSV wordt ook geweerd, dat heb ik nooit gehoord.
Klaagmuur, die PVV.. :ja

13-11-09 14:39:43
nietmeer
Quote heraux:
PVV verboden op nummerplaat - productiebedrijf nummerplaten hanteert filter tegen verboden afkortingen - ja, Geert ze zijn allemaal TEGEN je...

hoe voelt dat?

(edit: filter tegen +}


HAHA ja sure ze zijn allemaal TEGEN je? Vreemd he dat hij dan wel de Europese verkiezingen heeft gewonnen, echt raar als iedereen tegen hem is.
2011 ga jij raar opkijken heraux.

Dit is nou precies het gene wat de linkse partijen doen, PVV proberen stil te leggen omdat ze zelf weten dat het een giga partij gaat worden.
Het zal niet lukken, het PVV geluid gaat door.

13-11-09 14:56:19
nietmeer
"De PVV is boos omdat de naam van de partij, niet voor zou mogen komen op kentekenplaten. De afkorting die staat voor de Partij Voor de Vrijheid van Geert Wilders zou kwetsend kunnen zijn of geweld uit lokken."

jaaaa echt de uitspraak Partij Voor de Vrijheid is ook gigantisch kwetsend, logies toch? met zo iets vraag je ook gewoon om problemen.. :r:r KOTS KOTS :r:r misschien moeten we ook de kleur van de kentekens veranderen want die zijn geel, en dat kan kwetsend zijn voor gele dingen..

13-11-09 15:19:33
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
Rick, jongen, neem van mij aan: het is geen goede zaak als de PVV een grote partij wordt.

Het enige wat Wilders doet is de volledige islam en volgelingen te demoniseren. Daar draait het helemaal niet alleen maar om in deze wereld (en daarbij komt dat de islam helemaal niet zo gevaarlijk is als hij schetst).

Wat Wilders daarmee doet is een reactie opwekken bij Moslims.

Veel van de moslims komen oorspronkelijk vanuit een gebied waar geweld gebruiken ter verdediging van je standpunten algemeen geaccepteerd is. (dat heeft niets met de islam te maken, terwijl mensen (eg Geertje) dit wel aan elkaar koppelen)

Het gevolg moge duidelijk zijn: Vanwege hun achtergrond denken deze mensen zichzelf af te mogen zetten tegen hen, die tegen ze zijn. Hier is de PVV een uitspringer in. Om te voorkomen dat auto's worden vernield vanwege kentekenplaten, is er gekozen deze lettercombinatie weg te laten.

Daarmee zeg ik niet dat ik het eens ben met het gedachtegoed van deze mensen, maar het is wel een slimme keuze ter voorkoming van schade! Daarnaast is het goed meer actie te ondernemen tegen dit gedachtegoed, maar dat alleen is niet voldoende (op korte termijn).

13-11-09 15:28:56
LuckyMe
Erelid


WMRindex: 86
OTindex: 1.897
Ik schrik toch wel van de fanatieke Wilders aanhangers hier. Mijn woorden over Hitler en zijn volgelingen is ter illustratie en niet om Wilders met Hitler te vergelijken zoals sommigen onder u er van maakt.
Ik weet niet waarom u dat doet, maar u gebruikt dit weer om te roepen dat Wilders gedemoniseerd wordt.
Laat ik een ding duideljk maken: Ik heb absoluut niets tegen de heer Wilders in persoon want ik ken hem niet. Ik weet wel dat hij nooit mijn vriend zal worden. Zijn denkbeelden staan zo ver af van waar ik in geloof. Ik geloof in het goede in de mens. Ieder mens, blank, zwart, rood, geel, veel haar, kaal, baard of geen baard, man, vrouw. Ieder mens heeft recht op zijn of haar ideeen. Iedereen mag dat ook verkondigen. Daarom zijn we ook een democratie met vrijheid van meningsuiting en persvrijheid. Wat mij tegen de borst stuit is dat er een zuivering wordt uitgesproken en als het een beetje tegen zit ook uitgevoerd gaat worden. Dan zijn we dus niet veel verder dan 60 jaar geleden met Hitler. Die begon ook met deportatie en eindigde met een wereldwijde oorlog. Niemand weet waar de heer Wilders wil ophouden. Dat laat hij ook niet los. Zolang er geen vastomlijnd plan is en er alleen maar populistisch geroepen wordt dat alle buitenlanders eruit moeten dan moeten we ons afvragen waarom er nog steeds mensen zijn die zo'n roep voor haat wordt gevolgd. De volgelingen zijn minstens zo erg als de leider....

Update: diverse spelfouten eruit gehaald

13-11-09 15:29:31
Ganja
Senior lid

WMRindex: 177
OTindex: 334
Wnplts: Tillburg
de PVV is een k***** fa2 neem die mensen niet serieus persoonlijk zit ik te wachten tot hij net als pim word geliquideerd

13-11-09 15:29:52
nietmeer
Ok, dus wij buigen weg zodat we omdat we anders misschien wel iets beledigends zeggen/doen, kortom, wij passen ons aan hun aan, terwijl hun graag naar Nederland willen..

Wij moeten voorkomen dat hun schade aanrichten.. is dat niet een beetje krom?

Zou het niet juist zo moeten zijn dat hun zich aan ons aanpassen of zie ik dat nu totaal fout?

Moeten wij dan brouwnies niet blankies gaan noemen ofzo? Netzoals de clasic negerzoenen en zwarte pieten waar ook zoon ophef over is gemaakt.

Kleine vergelijking:

Typ op Google in, Christenen worden vervolgd in Moslim landen

13-11-09 15:32:18
nietmeer
Quote LuckyMe:
Ik schrik toch wel van de fanatieke Wilders aanhangers hier. Mijn woorden over Hitler en zin volgelingen is ter illustratie en niet om Wilders met Hitler te vergelijken zoals sommigen onder u er van maakt.
Ik weet niet waarom u dat doet, maar u gebruikt dit weer om te roepen dat Wilders gedemoniseerd wordt.
Laat ik een ding duideljk maken: Ik heb absluut niets tegen de heer Wilders in persoon want ik ken hem niet. Ik weet wel dat hij nooit mijn vriend zal worden. Zijn denkbeelden staan zo ver af van waar ik in geloof. Ik geloof in het goede in de mens. Ieder mens, blank, zwart, rood, geel, veel haar, kaal, baard of geen baard, man, vrouw. Ieder mens heeft recht op zijn of haar ideeen. Iedereen mag dat ook verkondigen. Daarom zijn we ook een democratie met vrijheid van meningsuiting en persvrijheid. Wat mij tegen de borst stuit is dat er een zuiering wordt uitgesproken en als het een beetje tegen zit ook uitgevoerd gaat worden. Dan zijn we dus niet veel verder dan 60 jaar geleden met Hitler. Die begon ook met deportatie en eindigde met een wereldwijde oorlog. Niemand weet waar de heer Wilders wil ophouden. Dat laat hij ook nit los. Zolang er geen vastomlijnd plan is en er alleen maar populistisch geroepen wordt dat alle buitenlanders eruit moeten dan moeten we ons afvragen waarom er nog steeds mensen zijn die zo'n roep voor haat wordt gevolgd. De volgelingen zijn minstens zo erg als de leider....


Jou laatste zin is aanzetting tot haat zoals ik uit jou verhaal kan halen, is dat niet tegen jou principes?

13-11-09 15:36:17
LuckyMe
Erelid


WMRindex: 86
OTindex: 1.897
@rickhoogenband: Het is geen oproep tot haat. Het is een gedachte waar je over kunt nadenken. Ik zeg bewust geen moet want dan zet ik aan tot vervreemding. Wat ik hiermee bedoel is dat mensen hem blind volgen....

13-11-09 15:39:38
nietmeer
ah ok..

13-11-09 15:42:11
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
rickhoogenband: Dat woord aanpassen slaat gewoon totaal nergens op. Wij hebben die mensen hier heengehaald, als gastarbeiders met allerlei beloften richting hen. Ze zijn hier vanwege onze keuze!
Ze nemen hun cultuur mee, dat wisten we voordat we ze hier heen haalden.

Nu staat er een politicus op die schreeuwt dat hij ze weer weg wil. Dat recht heeft hij niet, het is simpel populistisch gedrag!
Daarnaast schopt hij constant irritant tegen de schenen van de mensen die wij hierheen hebben gehaald. Dat deze mensen zich hierdoor aangevallen voelen en daarna vanuit hun achtergrond erop reageren is niet minder dan logisch.

Wilders is het probleem, niet die mensen. Open je ogen, en je ziet het. Die nummerborden actie is er omdat Wilders tot haat aanzet. Dat is de kern.

Dus wij moeten ons aanpassen omdat we een politicus hebben die geen idee heeft wat de gevolgen zijn van wat hij populistisch loopt te schreeuwen.

13-11-09 15:43:37
Loek
Oudgediende


WMRindex: 1.758
OTindex: 19.409
Quote rickhoogenband:

Typ op Google in, Christenen worden vervolgd in Moslim landen

voordat Amerika het nodig vond om daar binnen te vallen was dat niet het geval,,

*reden van dat pvv niet op de plaat mag, net zoals psv, is dat zulk soort platen grote kans lopen om gejat te worden.

13-11-09 15:46:34
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
@timwijn: @LuckyMe:
Mooi samengevat!
+1

13-11-09 16:47:43
nietmeer
Quote timwijn:
rickhoogenband: Dat woord aanpassen slaat gewoon totaal nergens op. Wij hebben die mensen hier heengehaald, als gastarbeiders met allerlei beloften richting hen. Ze zijn hier vanwege onze keuze!
Ze nemen hun cultuur mee, dat wisten we voordat we ze hier heen haalden.

Nu staat er een politicus op die schreeuwt dat hij ze weer weg wil. Dat recht heeft hij niet, het is simpel populistisch gedrag!
Daarnaast schopt hij constant irritant tegen de schenen van de mensen die wij hierheen hebben gehaald. Dat deze mensen zich hierdoor aangevallen voelen en daarna vanuit hun achtergrond erop reageren is niet minder dan logisch.

Wilders is het probleem, niet die mensen. Open je ogen, en je ziet het. Die nummerborden actie is er omdat Wilders tot haat aanzet. Dat is de kern.

Dus wij moeten ons aanpassen omdat we een politicus hebben die geen idee heeft wat de gevolgen zijn van wat hij populistisch loopt te schreeuwen.


Dus het is cultuur om kerken tot Moskee's om te bouwen, het is cultuur om allerlij idioote supsidies te krijgen, het is cultuur om gebruik te maken van een land? *nee niet allemaal WEL veel*
Het is cultuur om met geweld terug te reageren?

Hier is geen discussie mee te voeren, ik reageer niet meer op dit forum :P was gezellig allemaal.

Ik heb mijn ogen al geopend, daarom stem ik PVV. goed weekeinde allemaal

13-11-09 17:00:51
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
Het is in hun cultuur normaal om met geweld terug te reageren, inderdaad. Dat zit diep geworteld en krijg je er dus moeilijk uit. Dat verdwijnt langzaam maar zeker aangezien de meesten gewoon normaal meedraaien in onze maatschappij.

Hun religie is de islam, dat wij ze hier heenhalen, maar later verbieden hun religie te houden is natuurlijk nonsens. Bij hun religie horen moskee's, daar is an sich niets mis mee.

Ze krijgen subsidies via dezelfde methodes als jij en ik. En jij maakt ook gebruik van alles in dit land. Wil je die 2 toelichten, wat dat met PVV en/of moslims/buitenlanders te maken heeft in de zin van deze discussie? :)

Je mag best op de PVV stemmen. Naast het recht van meningsuiting heb je het recht fouten te maken en daarvan te leren. ;)

Jij ook fijn weekend! :D geniet er van!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 17 18 19 [20] 21 22 23 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven