hr
jaargang -23 - laatste artikel 5-5 10:00 - 74493 artikelen - nu online 27 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 115 116 117 [118] 119 120 121 152 153 154 155

Discussie over Geert

27-05-11 13:16:32
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Uit het proces tegen Wilders: lees dit

Dat Marokkanen voortdurend in het nieuws komen door straatterreur, criminaliteit etc is natuurlijk niet de oorzaak, echt niet hoor . .

Dat de moslimwereld met dood en verderf dreigt bij alles wat hen niet zint ook niet...

Dat wij in eigen land voortdurend rekening moeten houden met de lange tenen en geweldsdreigingen van is ook geen oorzaak hoor....

Nee, Wilders alleen is de reden.....

Of: hoe je oorzaak en gevolg totaal om kan draaien.

Zou die advocaat nu zelf echt niet de ridiculiteit en sneuheid van zijn bewering inzien????


27-05-11 15:52:07
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
@Invisible: wat kun je alles toch weer heerlijk uit zijn verband trekken.

er staat namelijk Nergens in dit hele artikel iets over waar de "grote boze moslimgemeenschap" verantwoordelijk zou zijn. inderdaad. geen letter. dus dat feit is hier helemaal niet aan de orde. waar dit atikel over gaat is waar de houding en uiting die onze Blonde clown de laatste jaren zovaak in Media en poltiek heeft laten zien, tot heeft geleid.

Quote:

Dat wij in eigen land voortdurend rekening moeten houden met de lange tenen en geweldsdreigingen van is ook geen oorzaak hoor....


Ow ja, komen die dreigingen echt uit nederland? volgens mij niet hoor. de enige dreigingen die de laatste tijd nederland aangedaan hebben, hebben met geen enkel geloof te maken.

Wat is het toch met wildersfanaten en totaal niet weten waar je het over hebt?

27-05-11 19:40:39
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote ToMxlr:

er staat namelijk Nergens in dit hele artikel iets over waar de "grote boze moslimgemeenschap" verantwoordelijk zou zijn.


Exact, dat zeg ik toch: dat ontbreekt geheel. Wilders = schuld van alles, de anderen alleen maar slachtoffer.

Dat bijvoorbeeld de toenemende weerzin tegen de Marokkaanse gemeenschap wel eens voornamelijk veroorzaakt zou kunnen zijn door de wijze waarop marokkanen voortdurend de voorpagina's halen dat wil er niet in. En dat speelt Wilders in de kaart.

Als al die organisaties eens half zoveel energie in de eigen gelederen zouden steken als in het verketteren van Wilders, zou het probleem aanzienlijk kleiner zijn en daarmee de PVV ook. Zonder al dat wat Wilders benoemd, zonder al dat wat van de andere kant keer op keer komt, zou Wilders een voetnoot zijn, een (g)eenmansfractie of amper meer.

En dat zouden de anti Wilders fanaten eens moeten beseffen. Autochtoon zowel al allochtoon, rechts zowel als links.

Bestrijd de man door de problemen aan te pakken ipv de boodschapper te beschieten. Dat werkt alleen averechts .

27-05-11 23:15:23
nietmeer
marrokanen komen in het nieuws: inderdaad.
Maar het feit dat er "marrokanen" bij staat, vind ik al onterecht en generaliserend, omdat daarmee etnisch verschil verscherpt wordt en een beeld geschetst wordt die enkel in een klein aantal gevallen juist is.

"de moslimwereld".:nee
"De moslimwereld" is op te delen in twee groepen: pro en contrawesters. En dan ook nog de groep MENSEN die het geen ruk kan schelen wat mensen denken. De beelden die je ziet, de anti-westen hetzes op straat, de brandende vlaggen etc., allemaal interessante beelden, maar ze geven een eenzijdig beeld. het zijn niet allemaal gevaarlijke wilden die op ons bloed uit zijn. Hoe graag je dat ook wilt.

voortdurend rekening houden? ik vind het heel normaal om respectvol om te gaan met anderen, en als dit niet gebeurt, dan worden mensen boos. Vooralsnog heb ik nog nooit problemen met buitenlanders gehad, omdat ik mensen met respect behandel. Dit zou normaler moeten worden, in plaats van angst respect. Dan kunnen we verder.

wilders vindt het wel leuk om de moslimgemeenschap op te stoken, en daarna lekker te schreeuwen dat zij zo slecht zijn. Dan is het inderdaad wilders.

28-05-11 05:22:17
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
wordt vervolgt, wilders houdn zich niet aan de nedelansde wet, en is dus strafbaar. einde discussie.

28-05-11 07:45:07
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Wij passens ons aan de normen van andere landen - dat is de toekomst

Gevangenis Nieuwegein geeft loslippige gedetineerde straf

Een gedetineerde die misstanden in de gevangenis van Nieuwegein wilde aankaarten, heeft een disciplinaire straf gekregen. De gevangenisdirectie onderschepte een brief van de man en legde hem drie dagen opsluiting op. Ook mag de gevangene geen televisie kijken of anderszins recreëren, aldus zijn advocaat.
De man wilde, nadat eerder deze maand een hartpatiënt in zijn cel overleed, praten met de regionale omroep RTV Utrecht. De onderschepte brief zou volgens de zender vol hebben gestaan met aantijgingen tegen de directie en het beleid binnen de penitentiaire inrichting.

De advocaat van de man zegt dat er 'heel wat loos' is in de gevangenis en dient een klacht in over de straf die zijn cliënt nu is opgelegd. Volgens de raadsman zou het sterfgeval niet op zichzelf staan, meldt RTV Utrecht.

De omroep werd voor commentaar doorverwezen naar het Ministerie van Justitie in Den Haag. Justitie heeft nog niet gereageerd. Ook is het onmogelijk met de gevangene zelf te spreken, omdat elk contact, als onderdeel van de maatregelen tegen hem, via een gevangenismedewerker loopt.

28-05-11 10:21:12
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote @DEvH:
voortdurend rekening houden?


Inderdaad ja. Iets wat we met andere religies niet doen. Denk aan de bloeiende maagden, geen burgemeester die die voorstellingen verbiedt. Kijk naar TV en zie hoe Jezus bespot wordt en rustig wordt afgebeeld als fantasyfiguur met een M16 schietend etc. Ook vloeken enz normaal. Als een christen protesteert is hij een zeur. En met andere godsdiensten net zo.... op 1 na

Want zodra het om de Islam gaat is iedereen ineens vol respect, kijken we wel uit wat we zeggen dan wel publiceren. Ze mochten eens beledigd zijn.

Het verschil zit m domweg in de dreiging. Dat is triest en jammer, maar helaas wel waar.




28-05-11 11:58:04
nietmeer
zoals ik zei: mensen worden boos als je hun geloof belachelijk maakt :ja

Niks aan te doen. Dat bepaalde groeperingen dan naar de wapens grijpen en de islam als schandpaal gebruiken, is helaas meer dan waar...

en erg kwalijk. Maar niets aan te doen. het enige wat we kunnen doen, is hopen dat de huidige democratische tendens doorzet en dit de spil van de midden-oosterse wereld wordt./

28-05-11 12:37:31
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik help het je hopen. Wat dat betreft wordt mn Egypte een ijkpunt in september a.s.

Maar terug naar het onderwerp: het ging erom dat anti Wilders partijen in de rechtszaak doen voorkomen alsof Wilders en Wilders alleen verantwoordelijk is voor de toenemende weerzin tegen .

En daarmee de zaak volledig omdraaien. Wilders is niets meer dan een reactie op en wil je die reactie niet, moet je de oorzaak wegnemen ipv enkel proberen de boodschapper af te schieten in de hoop dat dan ook het slechte nieuws weg is.

Hoe jammer ook voor de goeien, de groeiende weerzin tegen marokkanen wordt toch vnl veroorzaakt door het gedrag van leden van die gemeenschap zelf. Niet door degene die daar tegen ageert.

Evenals de groeiende anti islam veroorzaakt wordt door het steeds meer (moeten) toegeven, het steeds meer eisen dan wel gewoon doen. Dit wordt hoogstens bevorderd doordat iemand dat keihard benoemt, het wordt er niet door veroorzaakt.

Als al die tegenstanders dat eens beseften waren we al een stuk verder. Als ze er dan ook nog wat mee en aan doen is Wilders op natuurlijke wijze zo een stuk kleiner. Maar hoe meer ze op hem schieten, hoe meer mensen er van overtuigd raken dat de man gelijk heeft.

28-05-11 12:45:53
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ik heb ook een groeiende weerzin tegen blanken.. ik probeer daar jaren al vanaf te komen.. ik heb het geprobeert met schoensmeer maar dat wordt op sommige publieke plaatsen niet gewaardeerd.. De discotheken bijvoorbeeld laten je al niet meer binnen - je laat overal sporen achter.. het begint na een week ook te stinken enzo..

ik dacht, als ik me nu helemaal laat tatoëren in een kleur die nog niet zodanig op de lijst van de gewijgerde staat.. dat was net moeilijk als een koekje kopen zonder suiker.

naja.. ik ben dan maar in de zon gaan liggen - ik schijn snel te bruinen.. dus..

bid met me.. zodat God me weer accepteerd zoals ik ben !!!

ik geloof ik geloof ik geloof
ik geloof ik geloof ik geloof

28-05-11 12:54:30
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Invisible, volgens mij poogt men met die rechtszaak aan te tonen dat meneer Wilders groepen beledigt, dat hij aanzet tot haat jegens bepaalde groepen en meer van dat soort onfrisheid. Nergens stelt men dat hij volledig verantwoordelijk is voor een stelletje idioten wie t continu over "Al die lieve islamitische mensen" hebben.

28-05-11 14:16:18
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Dat is wel de opzet van de rechtszaak, helemaal mee eens.

Daar had ik het dan ook niet over. Ik had en heb het over de uitspraken van die advoca(a)t(en) van de klagers.

Ik had overigens verwacht dat nu ze een herkansing krijgen na de afgang in de eerste ronde, ze met betere sprekers en argumenten zouden komen, maar het is het zelfde huilliedje dat nog lachwekkend gebracht wordt ook. Verbazingwekkend.

Ik vraag me ook af waarom. Teveel overtuigd van het eigen gelijk en de rechtvaardigheid ervan en dus de noodzaak missend om het serieus te presenteren? In ieder geval veegt Moskovitch de vloer aan met dat mislukte cabaret lijkt me. Nie tslim aangepakt.


02-06-11 10:26:52
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Meneer de Voorzitter, leden van de rechtbank,

Ik sta hier vanwege mijn woorden. Ik sta hier omdat ik sprak. Ik sprak, ik spreek en ik zal blijven spreken. Velen hebben gezien en gezwegen, maar niet Pim Fortuyn, niet Theo Van Gogh, niet ik.

Ik moet spreken. Want Nederland wordt bedreigd door de islam. De islam is, zoals ik al vele malen heb beargumenteerd, vooral een ideologie. Die ideologie is er een van haat, van vernietiging, van verovering. De islam – is mijn stellige overtuiging – bedreigt de Westerse normen en waarden, de vrijheid van meningsuiting, de gelijkheid van mannen en vrouwen, van hetero’s en homo’s, van gelovigen en ongelovigen.

Over de hele wereld zien we hoe vrijheid op de vlucht is voor de islam. Dag na dag zien we onze vrijheid verminderen.

De islam staat haaks op vrijheid. Gerenommeerde islamkenners over de hele wereld zijn dat met mij eens. Mijn getuigen-deskundigen onderschrijven mijn zienswijze. Er zijn nog meer islam-deskundigen die ik van uw rechtbank niet mocht oproepen. Zij onderschrijven allen mijn zienswijze, mijn uitlatingen, zij tonen aan dat ik de waarheid spreek. Die waarheid staat vandaag terecht.

We moeten leven in de waarheid, zo zeiden de dissidenten ten tijde van het communisme, omdat de waarheid ons vrijmaakt. Waarheid en vrijheid zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. We moeten de waarheid spreken omdat we anders onze vrijheid verliezen.

Daarom sprak ik, spreek ik en zal ik blijven spreken.

De uitspraken die mij ten laste zijn gelegd, deed ik als politicus in het kader van het publieke maatschappelijke debat. Mijn uitspraken waren niet gericht tegen personen, maar tegen de islam en het proces van islamisering. Het Openbaar Ministerie komt dan ook tot de conclusie dat ik op alle punten zou moeten worden vrijgesproken.

Meneer de voorzitter, leden van de rechtbank,

Ik wandel in een lange traditie die ik wil eren. Ik plaats mijn leven in de waagschaal voor de verdediging van de vrijheid van Nederland. Van al onze verworvenheden is de vrijheid het meest dierbaar maar ook het meest kwetsbaar. Het is waar zovelen hun leven voor hebben gegeven. De recente meidagen hebben ons daar nog eens op gewezen. Maar die strijd, die strijd voor vrijheid, is eigenlijk veel ouder.

Elke dag voeren de beveiligde wagens mij langs het standbeeld van Johan de Witt aan de Haagse Hofvijver. De Witt schreef het “Manifest van de Ware Vrijheid” en hij betaalde voor de vrijheid met zijn leven. Elke dag betreed ik mijn werkplek op het Binnenhof waar Johan van den Oldenbarnevelt na een politiek proces werd onthoofd. Leunend op zijn stok sprak de oude Oldenbarnevelt zijn laatste woorden tot zijn volk. Hij zei: “Ik heb eerlijk en vroom gehandeld als een goed patriot.” Die woorden maak ik graag tot de mijne.

Ik wil het vertrouwen van al die anderhalf miljoen kiezers van mijn partij niet beschamen. Ik wil mijn land niet verraden. Ik wil naar het voorbeeld van de raadspensionarissen Johan van Oldenbarnevelt en Johan de Witt een politicus zijn die de waarheid dient en die daarmee de vrijheid van de Nederlandse provinciën en van de Nederlanders beschermt. Ik wil eerlijk zijn, ik wil eerlijk handelen en daarom wil ik mijn vaderland beschermen tegen de islam. Zwijgen is verraad.

Daarom sprak ik, spreek ik en zal ik blijven spreken.

Vrijheid en waarheid. Ik betaal er elke dag de prijs voor. Dag en nacht moet ik beschermd worden tegen mensen die mij willen doden. Ik klaag daar niet over; het is mijn eigen beslissing om te spreken. Maar niet diegenen die mij en andere critici van de islam bedreigen staan hier vandaag terecht. Ik sta hier terecht. En daar klaag ik wel over.

Dit proces zie ik als een politiek proces. Nooit zullen de normen en waarden van bijvoorbeeld D66 en NRC Handelsblad in dit land voor de rechter staan. Een klagende partij maakte duidelijk dat de bedoelingen ook politiek zijn. Zelfs bepaalde Kamervragen en de samenwerking met de SGP werden mij ten laste gelegd door meneer Rabbae van GroenLinks. De linksen ver-schalken graag de scheiding der machten. De strijd die men politiek niet kan winnen omdat het Nederlandse volk hun sinistere agenda door heeft, probeert men nu via de rechter te beslechten.

Wat ook uw uitspraak moge zijn, dat is de bittere conclusie van dit politieke proces.

Dit proces is ook een surrealistisch proces. Ik word vergeleken met de Hutu-moordenaars in Rwanda en met Mladic. Zojuist is aan mijn geestelijke gesteldheid getwijfeld. Ik ben hier een nieuwe Hitler genoemd. Ik ben benieuwd of wie mij zo noemt ook een dagvaarding zal ontvangen, en zo niet of het Hof dan ook een vervolgingsopdracht zal uitvaardigen. Waarschijnlijk niet. En dat is maar goed ook. Want de vrijheid van meningsuiting geldt ook voor mijn tegenstanders.

Mijn recht op een eerlijk proces is ook met voeten getreden. De vervolgingsopdracht van het Amsterdamse Gerechtshof was geen beschikking maar materieel een veroordelend vonnis van rechters die mij veroordeelden nog voordat dit inhoudelijke proces begonnen was.

Bij u, meneer de voorzitter, leden van de rechtbank, bij u ligt nu de beslissing of de vrijheid nog een thuis heeft in Nederland.

Franz Kafka zei: “Men ziet de zon langzaam ondergaan en toch schrikt men wanneer het plots donker is.”

Meneer de voorzitter, leden van de rechtbank, laat het licht niet uitgaan in Nederland.

Spreek mij vrij: Maak een einde aan deze kafkaëske situatie.

Spreek mij vrij. Politieke vrijheid vereist nu eenmaal dat burgers en de door hen gekozen politieke vertegenwoordigers in de samenleving heersende meningen mogen verkondigen.

Spreek mij vrij, want als ik veroordeeld word, veroordeelt u de vrijheid van meningsuiting van miljoenen Nederlanders.

Spreek mij vrij. Ik zet niet aan tot haat. Ik zet niet aan tot discriminatie. Maar ik verdedig de eigenheid, de identiteit, de cultuur en ja de vrijheid van Nederland. Dát is de waarheid. Daarom sta ik hier. Daarom spreek ik. Daarom zeg ik, zoals Luther voor de Rijksdag in Worms: “Hier sta ik, ik kan niet anders.”

Daarom sprak ik, daarom spreek ik en daarom zal ik blijven spreken.

Meneer de voorzitter, leden van de rechtbank, ik sta hier weliswaar alleen, maar mijn stem is de stem van velen. Dit proces gaat eigenlijk niet over mij. Dit gaat over iets veel groters. Dit gaat over de vrijheid van meningsuiting die de levensbron is van onze Westerse beschaving.

Laat die bron niet opdrogen om het een totalitaire ideologie naar de zin te maken. “De vrijheid,” zo zei de Amerikaanse president Dwight Eisenhower, “leeft in het hart, de daden, de geest van de mens en moet elke dag opnieuw worden verdiend en vernieuwd. Zoniet zal ze verwelken en sterven zoals een bloem die wordt afgesneden van zijn levengevende wortels.”

Op u, meneer de voorzitter, op u, leden van de rechtbank, rust een grote verantwoordelijkheid. Snijd de vrijheid in Nederland niet af van zijn wortels, de vrijheid van meningsuiting. Spreek mij vrij. Kies voor vrijheid.

Hoe dan ook, ik sprak, ik spreek, en ik moet – ik kan niet anders – ik moet blijven spreken.

Dank u wel.

03-06-11 03:14:30
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Zo zeiden de dissidenten van het communisme, werkelijk, waar haalt die man het toch vandaan? Ik pleit voor een Godwin, hoe bespeel je het volk wat een aanleiding zoekt, walgelijke propaganda van een walgelijke man wie met zijn pruik het milieu vervuilt.

03-06-11 07:02:18
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Het is makkelijk pronken met andermans veren :|

Johan de Witt, Johan van Oldebarnevelt, Kafka, Luther en Dwight Eisenhouwer 8O

Hij acht zichzelf niet eens een beetje 'hoog' 8-) [/sarc] :S

03-06-11 07:13:22
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Heb je dat schilderij wat bij Zero Drinkman aan de muur hangt al eens gezien? Moet je die koppen zien, daar sluit je nog niet eens een dopedeal mee af, toch? 8O

03-06-11 07:17:55
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
8O *(

Als't niet zo gevaarlijk was zulke hoogmoeds waan dan kon ik lachen om het 'Jan Klaasen & Katrien gehalte :|

Je reinste 'poppenkast' daar ;|

*waar zitten al die mensen met een 'Napoleon-complex' ook al weer* ? (A) :+

03-06-11 07:32:27
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Niet naast Howlin' Mad Murdock ;)

Pff, Zero Drinkman is op HBO-niveau buurtregisseur geweest, daar is een speciale studie voor. Waar de hel is de wijkagent, of zijn de wijkagenten, gebleven? Gewoon van beneden af aan het vak leren en niet dom binnen komen vallen uit de baarmoeder van een school, dan hebben ze wat minder branie.

03-06-11 07:34:27
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Hypocretie? Zijn er meer van, zie onze linkse broeders in Amsterdam Oost, dat clubje o.l.v. Fatima Elatik die bij Sail ook al zo riant uitpakte met het huren van een schip voor henzelf op kosten van de gemeente.

Alleen: waarom hoor ik daar niemand over? Omdat dit de "goeien" zijn?

03-06-11 07:43:17
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Van mij hoor je daar weinig over omdat ten eerste het hele deelraadsysteem een idioot iets is, en ten tweede omdat ik uiteindelijk me kan verenigen met de SP, misschien een eeuwige kandidaat voor de oppositie, maar ze staan wel fors tegen dit soort ongein. Zo zie je maar dat links ook diverse kanten heeft, en nee, de PVV is met haar beleid van uitsluiten en uitstoten absoluut geen linkse, of halflinkse partij, eerder een sluipende slinkse.

Overigens, en wederom, is Fatima Elatik afgetreden, wanneer gaan die boeven in de fractie van de PVV nu eens hun biezen pakken??????????????? Ja?? Toe dan? Zeg t mij eens? Weet je niet hč? Nou, ik wel, omdat ze hondsbrutaal en goor onbeschoft zijn. En omdat de wet dit soort tuig gewoon toelaat, het zou verboden moeten worden om ook maar bij wat voor negatief contact met justitie in de kamer plaats te mogen nemen, al is het maar een veroordeling wegens drank in het verkeer.

03-06-11 08:11:29
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
KPuc: maar dan krijg je van die hypocriete situaties zoals elders - waar mensen ozo fraai lijken maar ondertussen de boel nemen en graaien.. mensen of goederen..

03-06-11 08:16:24
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Het proces Socrates heeft dan toch eindelijk zijn herhaling in de Nederlandse geschiedenis gemaakt..

Wel een beetje TE letterlijk..
te gecopieert. maar goed

als we als samenleving een socretes nodig hebben.. waar ligt dan Athene?

Waar is Apollo.. en niet vergeten o schone Venus.

De democratie is zoals zij was en is en zal zijn - een mening van de massa - of een mening van enkelen.

Soms is het tijd om als massa te spreken
Socrates ergerde zich aan de democratie
ergerde zich aan het niet weten, niet willen weten - de bespeelbaarheid van de democratische

Wilders is GEEN socrates noch plato
Het zou kunnen - maar als deze vorm
en voorkomen voldoende is..

Dan is het een teken aan de wand
voor de huidige democratie.

03-06-11 09:11:59
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Kpuc: met dat moeten aftreden ben ik het gehele eens, dus op mij hoef je niet zo te vitten wat dat betreft....

En hoe moet ik weten wanneer iemand wel of niet aftreedt? Ik ben niet hun adviseur....
Was ik dat wel was dit kabinet er niet wegens te weinig kamerleden voor steun.... Ondanks dat ik denk dat dit een goed kabinet is had ik wel de zweren verwijderd.

03-06-11 19:57:56
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Invisible: Dat is ook wel zo, sorry en pak een koud pintje met dit weer (beer)

Ik begrijp gewoon niet dat men mij voor werk op een school als conciërge vraagt om een VOG en dat iemand wie in de Tweede Kamer rondwaart dat niet hoeft te overleggen...

03-06-11 20:33:46
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Pintje is al genuttigd, maar alsnog proost.

En met je laatste opmerking ben ik het uiteraard ook geheel eens.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 115 116 117 [118] 119 120 121 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven