hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 16:00 - 74305 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2] 3 4 5 6 7 8 9

Kabinet gevallen

21-02-10 06:30:19
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ron, dat wat m achter de rug houdt zijn Thorarollen 8)

21-02-10 08:42:32
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
[quote] Heraux - De PVV is tegen cultuur, onderwijs, ontwikkeling, investeren in mensen - daar komt dan het geld vandaan - [quote]

PVV tegen onderwijs? Je hebt dus het programma niet gelezen. Misschien een idee om dat alsnog te doen?

Wat me blijft verbazen is de vasthoudendheid waarmee velen Wilders met Hitler blijven vergelijken. Ik roep hen allen op om eens het volgende te doen: zet op een rij wat Hitler deed en liet doen. En ga dan kijken of Wilders dat ook doet en wat de Islam wereld wijd doet. Kijk ook eens wat destijds de tegenstanders van Hitler riepen en hoe ze in de hoek werden gezet. Lijkt Wilders en wat hem overkomt dan niet heel erg op degenen die tegen Hitler waren?

Als je naar de islam wereldwijd kijkt dan zie je dat staten waarin dat de leidende godsdienst is per definitie dictaturen zijn waarin de rechten van vrouwen niets maar dan ook niets voorstellen en ze op alle fronten gediscrimineerd worden. Die ziet dat vrijheid van meningsuiting niet bestaat en je maar iets hoeft te zeggen wat hen niet aanstaat of je hebt een spontane volksopstand met vernielingen (a la Kristalnacht) en fatwa's. Waarbij je er ook op kan rekenen dat er bommen geplaatst worden.

En dan hebben we hier en politicus die zegt dat we dat hier niet moeten willen hebben. Die opkomt voor de grondwet met zijn vrijheden en discriminatie verbod. Die stelt dat een ieder die hier is die waarden moet onderschrijven of anders vertrekken naar een plek waar dat discrimineren etc gewoon is. Die stelt dat we niet nog meer van buitenaf hier moeten toelaten uit landen waar onze waarden niet tellen, die er lak aan hebben. Omdat anders de wet van de grote getallen op zal gaan en wij ondersneeuwen

Ik heb twee vragen: wat is daar nu zo fout aan en waarom willen jullie perse onze eigen normen inleveren en discriminatie en beknotting van de vrijheid van meningsuiting toestaan?

21-02-10 08:46:07
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hola, ik vergelijk de PVV niet met Hitler maar met een stelletje angsthazen wie de verkeerde kant kozen destijds. Dat is wel iets anders dan wat Herr Hitler propageerde. Maareh, om even de pot te verwijten, die vergelijking met Stalin en Mao is ook heel fijntjes _O-

En hoe wil Geert massa-immigratie omschrijven? Dat is wel zo een oude koe die allang is geslacht, waar haalt ie het vandaan *(

21-02-10 08:55:09
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik had jou ook niet ingedachten, maar anderen alhier. Ik noem geen namen, kijken of ze zelf een lichtje op gaat. .

Ik sleep Stalin en Mao er opzettelijk bij, had er nog wel een paar kunnen verzinnen, om de twee maten mentaliteit in die hoek te demonstreren. Pot en ketel.

Massa immigratie: 2008 was een nieuw record dus hoezo oude koe? Wel punt: meest immigranten uit Eu zelf.

Opvallend: 4 jaren ervoor meer emmigratie dan immigratie. nederlanders die vluchten omdat ze hier teveel moeten aanpassen en niet mogen vragen dat de gasten dat doen?

Waarom er tegen: omdat het miljarden kost. Alleen dit jaar al 12 miljard en in totaal inmiddels meer dan 200 miljard in de laatste 40 jaar. Zie hiervoor Elsevier die ook de politiek en mn links oproept om dit eens uit te leggen. Die dat uiteraard niet doet, want dan moeten ze hun beeld bijstellen.

Als je dan beseft dat wij tot 67 moeten werken om 4 miljard te bezuinigen, heeft Geert beslist een punt als hij zegt dat wij langer moeten werken omdat al die kanslozen worden toegelaten.

21-02-10 08:56:43
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Massa-immigratie had al veel eerder moeten worden beperkt, en dat had gekund als men in de rooie jaren van vorige eeuw de Nederlander zelf wat harder had aangepakt ipv ze te vertroetelen met een WAO als er een scheet dwars zat.

Al die kanslozen? Geloof me, er zijn er meer met kans van buiten dan je denkt, ze moeten alleen wel de kans krijgen. Zie maar hoe vluchtelingen werden geknot om te gaan werken waar ze dat wilden en niet mochten. Neen, men was bang om ze dan hier vast te houden. Wel, dat is alsnog gebeurd, middels een generaal pardon. En dat had niet gehoeven, als men maar beter het kaf van het koren had gescheiden.

21-02-10 09:03:26
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
KPUC: verrassing: ben het geheel met je eens. Niets aan toe te voegen.


21-02-10 09:05:53
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik heb tot twee keer toe gepoogd die video te bekijken maar tis ofwel dat m vanzelf gaat spelen op de dagelijksestandaard ofwel op Elsevier dat er eerst reclame komt, daar maak ik mijn oren niet aan vuil :S Tekst graag, geen reclame want die zie ik al teveel op de tv :S

21-02-10 09:46:35
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik heb de bewuste Elsevier niet meer, zal je voor nar de bieb moeten. Op Internet staat het m.i. nergens integraal afgedrukt, wordt er enkel naar verwezen

In ieder geval worden in het artikel de onderzoeken genoemd die er in het verleden al naar de kosten van immigratie zijn gedaan en die allen voortijdig stopgezet werden omdat de uitslag niet correct was, worden de kosten verder uitgewerkt en tot slot de linkse partijen opgeroepen met tegenbewijs te komen.


21-02-10 14:35:55
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Even toets:

Wie is de immigrant?


21-02-10 14:43:04
Ian
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 419
Wnplts: Spijkeniss
S
http://welkepartijpastbijmij.nl/
Zonet de test gedaan en 50% van mijn antwoorden komen overeen met die van de PVV

21-02-10 14:56:42
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hm, ik kwam op de Partij van de Alleswillenmaarnietkunnenkiezen uit :S

21-02-10 17:01:24
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik zal komende week eens kijken of ik via Elsevier een kopie van de berekeningen te pakken kan krijgen. Kom er op terug.


22-02-10 13:13:31
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ik kom volgens Ian zijn site 70% overeen met GroenLinks. En maar 10% met de PVV. :)

En trouwens, mensen, ik vroeg niet om nog zo'n verhitte discussie waarbij niemand eens zijn normen en waarden behoud.

22-02-10 16:48:30
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
van mij mag er wel kabinet komen zonder centrum partijen ,, pvda/cda,,

extremen tegen over elkaar zetten,,

paars kabinet,, :)


22-02-10 19:08:35
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik hoop vurig dat de PvdA ditmaal naast de pot piest. Om op voorhand al een front te willen maken tegen de PVV gaat ook mij te ver. Ik mag hopen dat dit gedrag zich eens goed tegen de PvdA keert :S *(

22-02-10 19:13:17
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Kpuc, ik zou graag weleens wat linkse partijen willen zien in een coalitie. Ik ben wel erg benieuwd hoe dat dan in elkaar gaat zitten. :)

22-02-10 19:31:52
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
goed dat het kabinet is gevallen, heb je de PVV standpunten al gelezen op hun website? Heerlijk gewoon. Ik stem PVV geen twijfel mogelijk.

22-02-10 19:32:37
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
@Kameleon:
links kabinet -> (relatief) rechtse besluitvorming
rechts kabinet -> (relatief) linkse besluitvorming

de paradox van het Nederlandse kiesstelsel,,


22-02-10 19:33:06
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
En je hebt de standpunten gelezen en dan nog stem je erop 8O
Terwijl de meest domme punten erbij zitten 8O

22-02-10 19:34:19
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Als de PVV aan de macht komt, ga ik een poule opzetten over hoe lang het duurt voordat het kabinet "Wilders I" valt :P

22-02-10 19:36:03
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Hopelijk halen ze meer dan de helft van de stemmen!:P

22-02-10 19:36:23
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Mwah, zo hoog zal de PVV denk ik niet scoren Ikke ;) Wellicht dat ze een flinke hap uit de koek krijgen maar Geert als premier? Nog niet, nog lang niet :D

22-02-10 19:37:14
VanillaMuffin
Senior lid

WMRindex: 413
OTindex: 536
Ik wil dat D66 in de coalitie komt. Maar ik ben bang dat met deze politici niet veel veranderd als ze in de coalitie komen, zelfs niet met de PVV...

22-02-10 19:37:26
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Het leven van de mensen worden er niet beter op, maar bepaalde levens worden er alleen maar slechter op...als Wilders het voor het zeggen zou hebben.

22-02-10 19:37:49
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
niet te zeker van je zaak zijn he :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3 4 5 6 7 8 9

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven