hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 10:00 - 74302 artikelen - nu online 29 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

Kabinet gevallen

04-03-10 19:06:36 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Gewoon jammer dat wilders niet 60 jaar eerder was ..
had ie nog wat kunnen verdienen
toen droegen bijna alle vrouwen wel een hoofddoekje
en daar was mooi geen marokkaanse vrouw bij
conclusie gewoon gezeur van die wilde
:ja:ja:r:r

04-03-10 20:46:50 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Hans: Exact - vergeet ons verleden - dan voelt men zich altijd verheven en superieur

04-03-10 20:47:35 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hoofdoekjes
Ik ken geen vrouw wie door haar man wordt verplicht een doek te dragen, dat doen ze vanuit hun religie en wezen.

Stadscommando's in Almere
Ja tuurlijk, zou je niet beter het leger kunnen inzetten bij rellen van hooligans? Hm, hoe heet de Almeerse voetbalclub?

Linkse hobbies
Tja, dat houdt in dat ik dus zonder werk zou komen, nou geeft dat niet want wat ik doe is niet zo heel belangrijk, volgens de PVV dus. Vraag dit nog eens aan degenen waar ik mee samenwerk, dan zul je iets heel anders horen.

Kortom, de PVV is een smerige club wie alleen maar kan ageren maar nooit met een daadwerkelijke oplossing zal komen omdat ze liever de relnicht uithangt dan echt voor hun knaken te gaan werken.

04-03-10 20:51:12 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote luna:
Er zijn al landen met dat verbod toch, Zwitserland geloof ik ofzo en Frankrijk


Hoofddoekjes verbod in algemene zin is er dacht ik nergens. Zwitserland verbiedt de bouw van minaretten (zoals veel islam landen de bouw van kerken verbieden overigens)

Frankrijk wil een verbod op de Burka in openbare ruimtes. Er is al een verbod op het dragen van religieuze symbolen op openbare scholen en daar valt de hoofdoek ook onder.

Ook Turkye verbiedt dacht ik hoofddoeken op universiteiten evenals de islamitsiche baarden.

04-03-10 20:56:27 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Niet denken maar eerst even onderzoek plegen zou beter zijn, klik hier8) En dit vond ik in maximaal vijf seconden _O_

Oei, volgens mij zit iemand met de mond vol tanden of is naarstig op zoek naar een tegenrekening 8)

05-03-10 08:15:40 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Niet vol tanden, figuurlijk dan, letterlijk gelukkig nog wel ook al is het behoorlijk gelood :) en niet op zoek.

Je Oei is terecht. Zou ik de gangbare reactie ten toon spreiden, dan ging ik inderdaad op zoek of ik deed er helemaal het zwijgen toe om toch maar vooral niet iets te hoeven toegeven.

Doe ik dus niet: Ik geef gewoon grif toe dat ik niet goed heb gezocht en / of gekeken. Bij deze dus.

05-03-10 14:35:08 - Quote! - @Roclan
Roclan
Senior lid

WMRindex: 470
OTindex: 104
Wnplts: Hilversum
S
@Invisible: Gast doe jou oogkleppen is af, eerst zeg je vrijheid van meningsuiting over het beledigen van de islam en vervolgens geef je als weerwoord op al die moskees die in de fik hebben gestaan door de toedoen van nederlanders, dat ze dingen over jullie zeggen... maar dat was daarvoor nog vrijheid van meningsuiting.. je weet volgens mij niet eens wat je zelf allemaal typed.
En je kan mij een leugenaar noemen, maar tot op heden heb jij niks anders dan de spotprenten en burkas naar voren gehaald(doen er niet eens toe in NL) terwijl ik meerdere standpunten heb neergezet waarom je je niet als wilders moet gedragen en mensen op persoonlijkheid en niet op religie, afkomst of cultuur moet bestempelen.. maar nee, het zit te diep in je geworteld. Succes daarmee, ik ga, ondanks alles wat je uitkraamt, en ondanks het feit dat een deel het met jou eens is, niemand op hun Nederlandse cultuur benadelen.

Over de hoofddoekjes, me moeder(gescheiden) heeft er een, me nichtje(weduwe) heeft er een en oma's ook(beide weduwes).. als jij vind dat het vrouwenonderdrukking is, dan heb je nog heel veel te leren, praat bijvoorbeeld eens met die vrouwen ipv plat er tegenin te gaan zonder ene ruk ervanaf te weten. Als jij vrouwen verbied een hoofddoek te dragen, is dat pas vrouwenonderdrukking. Denk daar maar is over na. Als jij me moeder verbied een hoofddoek te dragen, gaat zij uit vrije wil niet meer openbare gebouwen in, omdat zij dat niet wil. Ze voelt zich namelijk onderdrukt omdat ze het af moet doen en dat wil ze natuurlijk niet. Als jij een student weigert haar examens te laten doen omdat ze een hoofddoek draagt, ben je haar aan het onderdrukken, je perverse ideeën over hoe de wereld eruit moet zien aan het doordrukken.

Lang leve de echte vrijheid!

Succes Kpuc.

05-03-10 17:18:08 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Roclan: doe geen moeite. Zo lang jij moedwillig verkeerd blijft lezen en in de mond leggen zal ik niet meer reageren. Dit was dus waarschijnlijk de laatste

05-03-10 17:21:24 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Invisible, ik moet eerlijk zeggen dat ik jou ook soms niet begrijp, zoals nu net die laatste zin, ik kan er echt niets van maken wat je bedoelt 8O

Pff, weg laatste zin *(

05-03-10 19:38:16 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
PVV/GW scoort goed in Almere

ik was ooit eens in Almere
het eerste wat in mijn gedachten
kwam was Novo Sibirsk
een god verlaten leegte
met verse wegen en flinterdunne
beplanting.. de eerste winter
nog te overleven..

naast de wegen de grond
die een opgespoten verleden kent

Het is makkelijk Scoren in
Novo Almere..

Het is een slaapstad
klagen is makkelijk
je bent er toch niet
niet tussen 9:30 en 16:30
dan gebeuren de dingen die
je niet weet.. je bent onderweg
of op je werk

en wie blijft er achter?

05-03-10 20:55:46 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
KPUC: die laatste zin wegge-edit omdat het inderdaad verwarrend was en ik toch weer inging op terwijl ik net gezegd had dat niet te zullen doen.

07-03-10 09:36:56 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hm, als ditwerkelijk zo zal kunnen, dan is er weer een heet hangijzer uit de weg :D

12-03-10 11:36:42 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Koppen rollen, eerst stapt Agnes Kant op, onlangs meldde Camiel Eurlings dat m t niet meer zag zitten en nu smeert Wouter de Draaikabouter m ook _O-

12-03-10 11:55:33 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Wie volgt? Ik heb wel een suggestie, begint met een B en is qua houdbaarheid al lang aan zijn ende

26-03-10 10:40:21 - Quote! - @FireStorm
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Ballin

26-03-10 10:40:34 - Quote! - @FireStorm
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Pechtold is aan zijn einde!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven