hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 10:00 - 74425 artikelen - nu online 21 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 2 3 [4]

toekomst voorspellen

22-09-07 20:31:25 - Quote! - @John L.
John L.
Junior lid

WMRindex: 5
OTindex: 30
Wnplts: Utopia
Ik zou nu natuurlijk op dit forum wel bewijzen kunnen blijven spuien, maar het feit is juist dat mensen als jij feiten niet altijd geloven. Als we met een foto komen, noem je hem vervalst. Als we met een getuige komen, is hij gek. Als we er met vele komen, is het massahysterie. We kunnen lang zo doorgaan, maar ik hou het tegenwoordig gewoon maar liever op medelijden.
Er was een tijd dat we sceptici misbewezen, maar we blijven niet aan de gang. Dwazen zijn veel te talrijk.

Maar maak je niet druk; je komt er vanzelf wel achter :)

22-09-07 20:32:21 - Quote! - @John L.
John L.
Junior lid

WMRindex: 5
OTindex: 30
Wnplts: Utopia
En btw, noem je me net nou Evert?

22-09-07 20:33:44 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote John L.:
En btw, noem je me net nou Evert?
Nee, ik noemde Evert Evert.

22-09-07 20:34:57 - Quote! - @John L.
John L.
Junior lid

WMRindex: 5
OTindex: 30
Wnplts: Utopia
Ah 8O

22-09-07 20:36:06 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote John L.:
Ik zou nu natuurlijk op dit forum wel bewijzen kunnen blijven spuien, maar het feit is juist dat mensen als jij feiten niet altijd geloven. Als we met een foto komen, noem je hem vervalst. Als we met een getuige komen, is hij gek. Als we er met vele komen, is het massahysterie. We kunnen lang zo doorgaan, maar ik hou het tegenwoordig gewoon maar liever op medelijden.
Er was een tijd dat we sceptici misbewezen, maar we blijven niet aan de gang. Dwazen zijn veel te talrijk.

Maar maak je niet druk; je komt er vanzelf wel achter :)
Ik snap wat je bedoeld, ik heb zelf ook uren bewijzen van mensen zoals jij weerlegd, maar sommige mensen willen wel zo ongeveer alles geloven.

22-09-07 20:37:57 - Quote! - @John L.
John L.
Junior lid

WMRindex: 5
OTindex: 30
Wnplts: Utopia
Zoals het verhaal ver Jezus..? :nee

22-09-07 20:42:01 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote John L.:
Zoals het verhaal ver Jezus..? :nee
Ja, zoals het verhaal van de Joodse zombie die zijn eigen vader is en die je moet eten in de vorm van water en brood om een kwaad dat sinds de geboorte in je zit omdat een ribvrouw door een slang werd verleid van een boom te eten te verwijderen. Dat, en paranormale gaven, feng shui, reptielmensen die onder de aardkorst wonen, UFO's, de aarde die plat is, enzovoort, enzovoort.

22-09-07 20:42:07 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Ik geloof niet dat de toekomst vastligt. Dus dan geloof ik automatisch ook niet in het voorspellen van de toekomst. In de toekomst kijken is het resultaat van een goed inschattingsvermogen en een beetje geluk. Dan 'voorspellen' mensen iets dat je van 'n kilometer afstand kan zien aankomen en dan praten ze zichzelf aan dat ze 'speciale krachten' hebben.. Ik vind 't maar onzin, maar dat is mijn mening maar..

24-09-07 19:44:25 - Quote! - @stora
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Mijn broer was ooit bij Jomanda. Hij gelooft daar helemaal niet in, maar hij ging gezellig met anderen mee.
Zit hij in de zaal. Komt Jomanda langs hem en ze zegt , zometeen kunt u lopen.
Mijn broer zegt, doe normaal, ik mankeer niets. Na een tijdje zegt ze weer tegen mijn broer, zometeen kunt u weer lopen.Mijn broer zegt, stom mens , je bent nep. En Jomanda zegt het nog een keer.Affijn de show is over
iedereen gaat weg.
Ook mijn broer met zijn gevolg.
Ze lopen na hun auto en.....Auto gestolen.

24-09-07 22:28:38 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Auto weggesleept door "Jomanda's sleepservice BV" :P

25-09-07 07:31:32 - Quote! - @evertwinter
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Tsjah, bewijzen van zoiets gaat nogal moeilijk omdat het in de toekomst moet gaan gebeuren. Maar het komt wel uit. Om weer even op glaasje draaien terug te komen, iedereen zit in een cirkel om dat bordt en houd elkaar vast. Een collega van mij heeft er eens aan meegedaan en hij vond het gewoon eng. Dat wilde hij nooit weer! Zei hij. Blijkbaar bestaat het dus wel. Ik weet zeker dat er in de wereld dingen zijn die wij gewoon niet kunnen zien en dat is maar goed ook! Want ik denk dat als je dat ziet, je gewoon bang wordt.
Toekomst voorspellen kan! Dat staat voor mij als een paal boven water en de Bijbel waarschuwt er niet voor niets voor!

25-09-07 07:35:05 - Quote! - @evertwinter
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Quote markusw:
Quote John L.:
Zoals het verhaal ver Jezus..? :nee
Ja, zoals het verhaal van de Joodse zombie die zijn eigen vader is en die je moet eten in de vorm van water en brood om een kwaad dat sinds de geboorte in je zit omdat een ribvrouw door een slang werd verleid van een boom te eten te verwijderen. Dat, en paranormale gaven, feng shui, reptielmensen die onder de aardkorst wonen, UFO's, de aarde die plat is, enzovoort, enzovoort.

Waarom noem je Jezus een Joodse zombie? Wat meer respect mag ook wel! Dat de Vader, Zoon en Heilige Geest 1 zijn is waar, het staat in de Bijbel en dat moet je niet willen begrijpen omdat je dat toch niet begrijpt. Het is niet voor niets een geloof. En dat eten van brood en drinken van wijn is symbolisch bedoeld. Doet dat tot Mijn gedachtenis, zegt Jezus... Je moet het zien dat je met Jezus aan tafel zit, zeg maar. Maar om dat te begrijpen moet je wel willen geloven dat God bestaat

25-09-07 07:35:46 - Quote! - @Roselien
Roselien
Erelid


WMRindex: 342
OTindex: 2.737
Quote stora:
de show is over
iedereen gaat weg.
Ook mijn broer met zijn gevolg.
Ze lopen na hun auto en.....Auto gestolen.


Wha ha ha geweldig :D
Sorry voor je broer :(

25-09-07 11:32:40 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
toekomst voorspellen

alles gaat op
we geven anderen de schuld

nadat alles op gaat
vluchten we naar diegene
die denken dat niet
alles op is

dan vluchten we naar een andere plek
elders in dit universum en..

maken alles op..

en noemen het cultuur..

30-09-07 19:39:59 - Quote! - @botte bijl
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
op dat gebied is er veel wat wij nog niet weten....

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven