hr
jaargang -23 - laatste artikel 2-5 18:00 - 74481 artikelen - nu online 46 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 [2] 3 4

toekomst voorspellen

17-07-06 22:46:31
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Quote Pluppel:
Een waarzegger had voorspeld aan een familielid dat haar eerste kind DOOD zou sterven
:?huh klopt die zin wel:?

17-07-06 22:48:31
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Quote Loempia:
Quote Pluppel:
Een waarzegger had voorspeld aan een familielid dat haar eerste kind DOOD zou sterven
:?huh klopt die zin wel:?


Wat zou er niet aan kloppen, voorspeld, ze geloofde het, het is gebeurd.

17-07-06 22:53:35
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
jamaar ''DOOD zou sterven''? bedoel je niet: dood geboren worden:?

17-07-06 22:54:15
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Quote Loempia:
jamaar ''DOOD zou sterven''? bedoel je niet: dood geboren worden:?

Sorry inderdaad, ik halve gare appelkopf... :lol:, laten we dit genante moment snel vergeten

17-07-06 22:54:27
Blehhh111jr
Senior lid

WMRindex: 378
OTindex: 238
Wnplts: Paterswold
S
@beastie Was ergens in zwitserland

17-07-06 23:05:48
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Quote Pluppel:
Quote Loempia:
jamaar ''DOOD zou sterven''? bedoel je niet: dood geboren worden:?

Sorry inderdaad, ik halve gare appelkopf... :lol:, laten we dit genante moment snel vergeten
zie hier

17-07-06 23:07:10
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
:lol:

18-07-06 14:46:38
willyowinki
Senior lid

WMRindex: 159
OTindex: 415
Wnplts: Halfweg
S
Wie heeft een foto van een appelkopf?
Een gare,ongare of halfgare is ook goed.

Toch weer even gelachen om zo'n verspreking. Iets voor een Topic?

21-07-06 07:19:54
layla
Hallo,ik ben bereid om die persoon te helpen met die belangrijke vraag over zijn leven.Het is beter om argwaan te hebben want helaas zijn er veel die de mensen gewoon vertellen wat ze willen,zelf gebruik ik mijn Tarotkaarten en die gebruikt men om mensen te helpen en geen slecht nieuws over te brengen,toch niet op zo een manier,ik weet wel niet of men hier skypegegevens mag geven,anders mag mensen die geinterseerd zijn mij contacteren.Het best gaat het als je een duidelijke vraag stelt bij je zelf tijdens consultatie en raadpleging van de kaarten .Hoe duidelijker de vraag,hoe duidelijker het antwoord,men wordt enkel geholpen daar men niets over zich zelf verteld kan men weten of die waarzegger ,eigenlijk is het woord niet juist,men wordt gewoon ingelicht over omstandigheden,of je goed bezig bent of welke keuze ivb met werkaanbieding ,de kaarten geven advies en waarschuwen als je de verkeerde beslissing zou nemen.moedigen je aan om nu te handelen of pas later;ben zelf al geschrokken hoe accuraat de Tarot is ook omdat ik mijn instinct combineer met de kennis van de kaarten.Tegen kleine vergoeding wil ik gerust eens een sessie proberen met de personen die raad nodig hebben.en wat al die andere doen voor veel geld is echt enkel wat onzin en spreken in raadsels,of ze vragen de mensen uit en dan nadien denken diezelfde mensen ach ja maar die waarzegger wist nogal veel..als ik eens tarot doe voor iemand dan vraag ik zelfs om eerst niets te zeggen en enkel op uw vraag te denken tot ik begin,is het te onduidelijk dan kan ik wel eens vragen of we goed bezig zijn en nadien mag de klant de vraag vertellen ,dan kan ik nog grondiger meer kennis op doen.Dat ik een kleine bijdrage vraag is omdat ik anders dag en nacht bezig zou zijn ,heb het nog gratis gedaan maar overal en altijd was er wel iemand die absoluut het eens wilde proberen en andere die regelmatig mij vroegen om eventjes te kijken,zo simpel is dat niet en geestelijk vermoeiend en toen heb ik besloten om wat geld te vragen tenminste ,nu is het veel rustiger bij mij,kan dit ook via chat en leg een deck van 10 kaarten,enkele verleden,heden en toekomst,de laatste kaart is het antwoord en de omliggende geven meer inzicht over de hele situatie.Discretie verzekerd want nadien weet ik niets meer daar het de kaarten zijn die me sturen en ik vertel wat ik zie en voel,u mag mailen als u wil..layla (ben er al 25 jaar mee bezig)en vraag maar kl.vergoeding want meestal toch wel 30 tot 45 min de sessie,soms vlugger als het vlot gaat.Ben benieuwd op jullie reactie's want vertel dit niet vaak aan iemand ..
meestal wil men dan dingen horen die niet realistisch zijn...de echte kwakzalvers doen dat dan ook de mooiste dingen beloven,of gruwelijke dingen zomaar vertellen,ik zou dan eerder advies geven om vaak en regelmatig de baby prenataal te onderzoeken zodat de mensen nog een kans hebben om dit kind te redden en ook dat ze zoiets niet zomaar mogen zeggen ,dan zijn de mensen fatalistisch en verwachten de ergste dingen,voorspellingen zijn er om ons voor te bereiden,inzicht geven over een situatie enz..sorry is mijn passie
reacties welkom.Ben zelf nogal sceptisch over deze dingen maar de tarot heeft mij al veel geholpen ...en dit was mijn eerste bericht.was gewoon aan het rondkijken toen ik deze topic vond blessed be layla

21-07-06 07:41:42
layla
@ pluppel,
ik kan begrijpen dat je een soort angst hebt voor deze dingen,dat over die baby ...kan zijn dat die waarzegster die dingen zag zoals overlijden kl.kind enz..toch is het misdadig om die mensen zoiets zomaar te zeggen ,nogmaals ik had gewoon gewaarschuwd en aangeraden om deze bevalling voorzichtig en waakzaam te zijn;wie weet had men het kunnen voorkomen en als men zoiets begint te geloven dan vergeet nooit dat je het meeste zelf in handen hebt,geluk,liefde ...Kan me voorstellen dat de mensen angst krijgen bij zulke domme uitspraken.Het is al erg genoeg ,als men dan ook eerst met zoiets in het achterhoofd blijft rondlopen dan zou men echt in de put zitten en enkel wachten op onheil,elk heeft zijn portie geluk en soms valt het tegen ,ups and downs zoals ebbe en vloed..layla cyberwicca

23-09-06 15:06:46
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
De waarzegger bestaat niet.

als zij zou bestaat zou ze nutteloos zijn, wat ze zegt is om je tot een nieuw pad te brengen - als dat pad inderdaad wordt bereikt is dat de nieuwe waarheid, als dat pad niet wordt bereikt is dat dus ook de waarheid.

Hoe dan ook - de waarheid is dat wat je waar vind - verder dan dat reikt de waarheid niet - alles oversteigende is buiten ons bereik en kan niet gekent zijn. Dat wat je op een of andere manier leerd kennen maakt onderdeel uit van die waarheid.

verder kijken dan dat wat direct zichtbaar is - het moeilijkste en eenvoudigste - het loslaten van geldende waarheden, clichés en denkpaden.

Jij kent de waarheid - anderen kunnen die kennis naar boven halen, zuiveren, versterken, bereikbaar maken - jij kunt alleen de poging wagen tot verandering te komen.

Gno Thei Seauthon, zo staat geschreven boven de tempel van Apollo.

Waarzeggers zeggen niet de waarheid - luister goed wat jij hun laat zeggen.

23-09-06 17:13:23
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
@Be@stie niet geschoten is altijd mis, bezoek anders 2 verschillende(zal wel wat duur zijn maar als je het nodig vindt..)dan is de kans dat je de goede antwoorden krijgt groter en heb je een soort 'back-up'. Maar bedenk 1 ding, doe wat je denkt wat je moet doen, met het advies als hulpmiddel, niet als richtlijn.

28-09-06 00:18:49
willyowinki
Senior lid

WMRindex: 159
OTindex: 415
Wnplts: Halfweg
S
En Be@astie,ben je al gewaarzegd of waargezegd? En viel het.... mee of tegen?

28-09-06 00:26:49
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Als Bestie weer tijd heeft,zal hij uw vraag zeker beantwoorden *)

29-09-06 20:15:59
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Waarzeggers zijn mensen, die precies weten hoe ze jou zo moeten manipuleren, dat jij precies verraadt wat ze moeten zeggen.....

Toekomst voorspellen = pure onzin

Moetje maar eens naar 10 ways to predict the future kijken op Discovery

29-09-06 22:01:59
Hexic
Lid

WMRindex: 2
OTindex: 50
Wnplts: Purmerend
De waarheid zit in jezelf. Als jij een antwoordt wilt op een vraag zal je zie in of bij jezelf moeten vinden. Gebruik je intuitie. En luister daarnaar...:D

29-09-06 22:06:16
Tukka
finalist MPPV 06

WMRindex: 292
OTindex: 954
Eens testen of ik goed kan waarzeggen,
ik zeg dat het 5 oktober gaat regenen
k ben benieuwd of het klopt. Dan zal ik het hier melden.

29-09-06 22:27:59
Hexic
Lid

WMRindex: 2
OTindex: 50
Wnplts: Purmerend
ik houd gewoon een gieter boven je hoofd die dag!:P

30-08-07 21:42:39
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Quote Hexic:
De waarheid zit in jezelf. Als jij een antwoordt wilt op een vraag zal je zie in of bij jezelf moeten vinden. Gebruik je intuitie. En luister daarnaar...:D
Sluit ik me bij aan, volg gewoon je eigen gevoel.

04-09-07 12:40:21
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Waarzeggen is (in mijn opinie) net zoiets als het voorspellen van een horoscoop... Het wordt zo vaag gebracht dat het voor allerlei interpretaties op te vatten is en dus altijd uitkomt (vanwege de vaagheid)

Maar hoe dan ook, wanneer je zoiets leest/hoort dan spookt het door je hoofd en ben je er zo onbewust mee bezig dat t toch gebeurt: wanneer je niet wilt dat je je teen stoot en krampachtig doet om dit te vermijden, stoot je uiteindelijk toch je teen (juist omdat je er zoveel mee bezig bent)

04-09-07 13:44:59
G.Ast
Senior lid


WMRindex: 245
OTindex: 20
S
Niet doen, Bestie!
Al zou je je toekomst waar gezegd worden, je verknalt je onbevangenheid voor het heden.

04-09-07 16:50:38
oplk
Senior lid

WMRindex: 262
OTindex: 320
Wnplts: Baarn
S
Wat heb je eraan om je toekomst te weten? Veranderen kun je hem toch niet (anders wist je het niet) en het levert hoogstwaarschijnlijk alleen maar kopzorgen op.

04-09-07 21:35:17
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Hoef ik niet te weten. Ik leef van dag tot dag, morgen zie ik dan wel weer.

04-09-07 22:07:20
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Waarzeggerij bestaat echt en begin er alsjeblieft niet aan want het is letterlijk levensgevaarlijk. Heb er wel m'n eigen ideëen over, maar die kan ik beter voor me houden denk ik ;) Als je die wilt weten stuur je maar een mailtje

04-09-07 22:08:20
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Een goed voorbeeld is glaasje draaien... Kun je op Google vast wel eea over vinden

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven