Jodenkoeken |
nietmeer
|
@chica, klopt en chica is een chickie  geintje lieverd  |
|
|
chica Senior lid WMRindex: 409 OTindex: 559 Wnplts: amsterdam S |
Quote martijn: mja maar wat moet je dan doen? aangeven? ja dat is een goeie. als jij iets ziet waarvan je vindt dat het discriminatie is, kan je het aangeven. veel mensen nemen de moeite niet. of ze zijn bang voor wraakacties @aimed, pas op jij hé?!! ik maak kippensoep van je   |
|
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@martijn, officieel moet je aangifte doen van discriminatie, maar niemand doet dat uit angst voor verrader te worden gezien |
|
|
nietmeer
|
@gothic, zelfs als je aangifte doet, wordt er weinig aan gedaan, er is namelijk personeel tekort bij de politie en daarom doen ze eerst de 'belangrijkste' dingen! |
|
|
gothic Erelid
|
aimed, weet ik, bekeuringen uitschrijven is véél belangrijker |
|
|
nietmeer
|
@gothic, wij moeten ook leven toch  nee maar even daarbuiten, als we niet bezig zouden zijn met bekeuren enzo. zul je strax zien hoe het een zooitje is hier. maar er wordt druk gezocht naar personeel  dus binnekort kan je aangifte doen, maar alleen niet bij mij  |
|
|
gothic Erelid
|
sorry, maar een bekeuring voor als je 2 km te hard rijdt vind ik lichtelijk overdreven. |
|
|
nietmeer
|
dat gebeurt ook niet, behalve als je geflitst wordt, maar de patrouille-auto's bekeuren je bij een TE hoge snelheid, en als ze 5 km over het hoofd zien moeten ze ook 7 km over het hoofd zien etc. etc. |
|
|
nietmeer
|
Chica,
*BLIEP you got mail BLIEP* |
|
|
gothic Erelid
|
aimed, het gebeurt wel degelijk geloof me. reed 32 ipv 30 en kreeg een bekeuring |
|
|
chica Senior lid WMRindex: 409 OTindex: 559 Wnplts: amsterdam S |
Offtopic: Quote aimed: Chica, *BLIEP you got mail BLIEP* *BLIEP you too BLIEP* |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@gothic volgens mij is dat onmogelijk hoor  Er zit toch nog een bepaalde foutmarge tussen van een paar km/h ofzo.. |
|
|
gothic Erelid
|
geen flauw idee waarom dat gebeurde, maar kon toch echt betalen |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote: en als ze 5 km over het hoofd zien moeten ze ook 7 km over het hoofd zien etc. etc. Ze moeten toch ergens een grens trekken.. |
|
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Quote chica: Offtopic: Quote aimed: Chica, *BLIEP you got mail BLIEP* *BLIEP you too BLIEP* *BLIEP you got junk BLIEP* |
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik rij altijd 85 op een 80km weg, 105 op een autoweg en 125 op de snelweg. Nog nooit een bekeuring gekregen. Je hebt nl. 5km speling. |
|
|
gothic Erelid
|
hou me altijd keurig aan de snelheid, moet wel met zo'n puntenrijbewijs, toch word ik gepakt en degene die me inhaalde niet |
|
|
stammfuzz Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 319 Wnplts: Hank
|
|
|
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Of in het Thai:israeen-kha/nom-pang |
|
|
nietmeer
|
gio,
we kunnen niet op elke snelweg agenten posten alleen om boetes uit te delen. dat gaat gewoon niet, en je hebt mazzel dat je nog niet gepakt bent, maar ik zal niet te snel juigen. Als je geflitst wordt met 5km verschil (de speling dus) en dat gebeurt een paar keer, ben je alsnog de klos en kan er een proces-verbaal tegen je worden opgemaakt. |
|
|