Jodenkoeken |
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Het probleem met de mens is dat zij overal een stempel op wilt drukken. Ook op mensen die er anders uitzien dan wijzelf Denk je dat mensen met een donkere huidskleur perfect zijn in dat opzicht? Welnee.. Maar zij zijn niet dominant in onze cultuur, dus ze krijgen geen stem |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Racisme is gewoon zielig. Ik begrijp dat soort mensen niet. Het mooiste voorbeeld is Jesse Owens tijdens de Olympische Spelen toen Hitler aan de macht was. Wie was de snelste, een neger. Het beste bewijs, dat geen enkel ras superieur is. Even een gek voorbeeld, diezelfde "mensen" liggen wel op het strand om een 'kleurtje' te krijgen. |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Voor mij is ook iedereen het zelfde ongeacht huidskleur, geloof of sociale status, dat maakt voor mij dus ook dat iedereen gelijke rechten heeft en niemand buitengesloten wordt. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Gio, een kleurtje is mode, tegenwoordig.. twee eeuwen geleden moest je als je erbij wou horen zo wit mogelijk zijn  Een donkere huid werd geassocieerd met een boeren/buitenleven. Dus dat is gewoon een kwestie van mode.. Racisme is gewoon iets menselijks, wij haten wat niet gelijk is aan onszelf.. Verklaard alle spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen, rivaliteit tussen schoolgroepjes, etc etc |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
Quote Kpuc: Uiteindelijk komen we allemaal uit een gelijk ei  kom jij uit een ei? ik niet  waarom zou neger eigenlijk een scheldwoord zijn? Een neger is gewoon een mens met een donkere huidskleur... so what? ik snap niet dat mensen moeilijk doen over het woord neger. En al helemal niet over negerzoen... dan denk ik gewoon aan een soort wafel met slagroom erop omgeven door chocola. Net als jodenkoek trouwens. maar door al die heisa eromheen word er altijd zo gedaan van: ohh...je zei neger..oh nee zei ik neger ahoh... |
|
nietmeer
|
weet iemand hoe die chinees van 2,5 meter heet die Kickboxt? ik wil een even kijken of er filmpjes op youtube staan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: weet iemand hoe die chinees van 2,5 meter heet die Kickboxt? ik wil een even kijken of er filmpjes op youtube staan  Lekker ontopic aimed  |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
Quote aimed: weet iemand hoe die chinees van 2,5 meter heet die Kickboxt? ik wil een even kijken of er filmpjes op youtube staan  ik denk nou komt er tog een reactie op mijn vorige verhaal  maar nee |
|
nietmeer
|
ja iedereen is hier bezig  dus ik dacht ik ga maar even hier verder @tim, you are right boy  |
|
gothic Erelid
|
Quote .:T!M:.: Quote Kpuc: Uiteindelijk komen we allemaal uit een gelijk ei  kom jij uit een ei? ik niet  als het goed is ben jij uit een bevruchte eicel gegroeid  |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
racisme slaat gewoon nergens op en dat is een feit (vind ik) of huh? is het nou een mening! |
|
nietmeer
|
@martijn, een feit, maar mensen zien het als een mening  |
|
chica Senior lid WMRindex: 409 OTindex: 559 Wnplts: amsterdam S |
don't hate the black don't hate the white if you got bitten hate the bite  |
|
ik vind het een feit, maar de meeste mensen hier op WMR ook denk ik racisten zijn gewoon zielig en triest bezig, ik snap ze echt niet. waarom zou je iemand pesten om z'n huidskleur? het slaat gewoon nergens op. |
|
zo dat moest er effe uit  |
|
nietmeer
|
@martijn, yep, klopt allemaal, maar als je met een groepje omgaat dat een beetje extreem-rechts is ga je vanzelf mee en dan vind je dat iedereen moet opdonderen naar zijn eigen land!!! Ik heb vaak genoeg zulke mensen gekend en die liepen de volgende dag een gebroken neus op of werden gewoon helemaal verrrot geslagen. |
|
@martijn, ik ben het helemaal met je eens. maar het is geen feit, helaas. er zijn jammer genoeg een heleboel mensen die daar anders over denken. feiten zijn dat de aarde rond is en het gras groen enzo. |
|
nietmeer
|
@chica, zelfs dat de aarde rond is, zien mensen soms als een mening  |
|
racisten zouden moeten oprotten! |
|
nietmeer
|
@martijn, wat doe je tegen een Nederlandse racist? niks dus !!! |
|
@ aimed je zou de racisten moeten discrimineren |
|
gothic Erelid
|
@martijndan ben je zelf net zo verkeerd bezig |
|
nietmeer
|
@martijn, zo makkelijk is het niet, want dan zit jij fout en ben je strafbaar, dus je schiet er niks mee op. |
|
@martijn, het probleem is dat een racist geen specifieke uiterlijke kenmerken heeft. ook niet-blanken zijn soms heel racisties bezig. |
|
mja maar wat moet je dan doen? aangeven? |
|