hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 14:00 - 74454 artikelen - nu online 15 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 [2]

Ben jij een slaaf van je telefoon

28-02-11 10:29:01 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@thamishan: dat zou ik ook vaker moeten doen. Vergeet het steeds.

28-02-11 11:12:23 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Neen... M'n mobiel is eigenlijk de slaaf van mij xD. Ik heb een BlackBerry en ben te snel voor dat ding...
Snel typen, switchen naar een andere app, weer gaan typen, switchen naar internet, wat zoeken, switchen naar Msn... En dan loopt ie regelmatig vast en verschijnt er een klokje van 'Moment aub...'
Ik kan wel zonder m'n mobiel. Al vaak genoeg bewezen (Aantal maanden zonder BlackBerry doorgebracht). Maar 't is wel handig, zo'n ding 8)

28-02-11 15:31:53 - Quote! - @Echo
Echo
Lid

WMRindex: 32
OTindex: 11
Ja, maar dan niet om te bellen. Bij mij vooral voor het internet. :D

28-02-11 20:27:00 - Quote! - @gothic
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
Nee, geen slaaf van mn telefoon. Ik gebruik mn telefoon alleen om af en toe te bellen en te smsen. Ik luister muziek op mn telefoon en meer doe ik er niet mee. Van mn fotocamera op mn telefoon weet ik niet eens hoe die werkt :PEn het is heerlijk om de telefoon niet op te nemen :P

06-09-11 00:56:59 - Quote! - @Soulsplitter
Soulsplitter
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 2.326
S
Ik moest van mijn mobiel hier neerzetten dat ik geen slaaf ben van mijn telefoon

06-09-11 14:58:29 - Quote! - @The-Enflamer
The-Enflamer
Erelid


WMRindex: 704
OTindex: 1.541
@Soulsplitter: whahaahah.

Ik ben geen slaaf van mijn telefoon. ik bel heel af en toe en om zo nu en dan te smsen.
maar ik moet wel bereikbaar zijn.

12-09-11 10:56:31 - Quote! - @Blend
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
Ik zou niet willen zeggen dat ik een slaaf van mijn telefoon ben. Meer werknemer. We hebben een goede zakelijke relatie. Maar ik kan er gelukkig ook nog van weglopen.

Maar ja als zelfstandige ondernemer moet je wel je telefoon constant bij je houden, wie weet belt er nog iemand :)

12-09-11 12:09:19 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ook ik ben zelfstandig ondernemer en mijn telefoon staat altijd aan. Ik neem alleen niet altijd gelijk op.
Soms heb ik betere dingen te doen dan telefoneren.
Tijdens mijn vaste bridge-avond neem ik hem niet eens mee.
's-avonds en in hetr weekend kijk ik eerst wie er belt voordat ik besluit of ik opneem of niet.
Een slaaf? Niet echt.
Een veelgebruiker: Dat wel

27-09-11 05:06:36 - Quote! - @merlinswit
merlinswit
Oudgediende


WMRindex: 4.789
OTindex: 3.325
Nee geen slaaf.... Wel zo dat ik dat ik niet graag zonder de deur uit ga. Want stel dat er iets gebeurt, met die binnenwegen hier kan het best lang duren voor er iemand langs komt.

Als ik ergens ben (cafe of zo) en ik heb van tevoren niet afgesproken dat ik op zou nemen, dan laat ik hem vaak gaan.

Ik ben niet zo van het hyves en tweet en internet op de tel. Heb wel vaak een camera bij me (fotografie is een hobby van me) maar die enkele keer dat ik hem niet heb, dan gebruik die op mn tel.

27-09-11 23:41:36 - Quote! - @Frostbite
Frostbite
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 3.311
Mijn mobiel kan bellen en daar houdt het ook wel zo'n beetje mee op. Het enige waar ik hem voor gebruik is wekkers (geen zin om batterijen uit m'n klokje te vervangen) en SMS-jes, soms bel ik ermee.

Overigens vind ik al dat gedoe met die touchscreens echt gewoon een ''kijk mij!'' actie. Wanneer ik wil bellen druk ik gewoon op de 0 , al die anderen bij mij op school moeten dan eerst twintig (overdreven) keer cool 'swipen' en 'dit' en 'zus' en 'zo', alleen maar om erbij te horen. Voor mij hoeft het niet.

14-10-11 20:10:42 - Quote! - @DragonX
DragonX
Oudgediende


WMRindex: 1.195
OTindex: 62.787
S
Slaaf? Nope. Gebruik 'm wel vaak :ja.
Als ik e-mail binnen krijg, dan zie ik 't meteen. Bereikbaar zijn is ook wel handig, en geruststellend voor mams :ja.

@Frostbite: heb ook een touchscreen-telefoon, maar vind niet dat wanneer ik m'n telefoon ontgrendel een 'kijk-mij-actie' verricht. Snap ook niet hoe je met swipen een 'kijk-mij-actie' kan verrichten *8.

14-10-11 22:43:19 - Quote! - @debestenaar
debestenaar
Senior lid


WMRindex: 655
OTindex: 353
nee, heb hem ook haast nooit aanstaan:) hij is altijd leeg:D

11-01-13 05:57:03 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S

09-02-13 01:10:48 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Nee... Gebruik m'n mobiel alleen voor bellen en smssen. Wanneer ik hem een keer vergeten ben is dat geen ramp en raak ik niet in 'paniek'. Het enige jammere zou zijn dat ik hem niet bij me zou hebben bij pech op de weg of calamiteit, maar voor de rest kan ik goed zonder!

09-02-13 09:49:31 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Nee, maar deze vind ik toch wel heel erg vet_O_

afbeelding


09-02-13 14:52:33 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Als ik mn ouders ervan kon overtuigen dat het echt niet nodig is om m mee naar school te nemen, had mijn broertje m al. :) Mijn vader probeert me ervan te overtuigen dat ik héél graag een smartphone wil, omdat dan mijn fototoestel, MP3speler en telefoon ineen zouden zitten. Maar ik vertik het om enig smartphone-achtig product mee naar school te nemen dat niet óf op zijn minst tien jaar oud is óf niet op zijn minst niet meer kan bellen.
Al was het maar omdat mijn MP3speler eigenlijk een opgevoerde USB-stick is, en er op een smartphone al bij aankoop al zoveel programma's staan dat je soms zelfs geen foto's kunt maken als je niet eerst een losse SDkaart koopt die even duur is als mijn schattige koelkastje.:ja

04-09-13 00:10:21 - Quote! - @childofsjatter
childofsjatter
Senior lid

WMRindex: 108
OTindex: 588
Wnplts: emmen
op dit moment niet.
Ik moet nu wel opnemen, maar als het niet moet vertik ik het ook vaak.

04-09-13 14:25:25 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.873
OTindex: 90.727
nee.. ik heb niet eens een telefoon 8)

Quote @Soulsplitter:
Ik moest van mijn mobiel hier neerzetten dat ik geen slaaf ben van mijn telefoon
:P

.

Laatste edit 04-09-2013 14:26

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven