Horoscopen |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Volgens mij wordt het hier niks, haha. Als clienten hier komen, schrikken ze zich rot van dat geharrewar.  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Johann zoek jij de gunstige sites op?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Valt nog mee dat het geen Tarotkaarten zijn.  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ledi: ik ben een taalpurist Enkie: dat ben IK al Wat is er verwarrend aan?  Sorry, we moeten maar weer es ontopic gaan  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
PW, wil je dat dan? En Ledi, dat is niet mijn schuld, die van Enkie, zij begon al goed   Sjatter, het is maar wat je gunstige sites noemt, aangezien er weinig zijn die je de waarheid verkondigen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
01 Juli 1962, 12:00 uur |
|
Enkie
Oudgediende
|
Word ik nou weer een hij genoemd of ligt het aan mij?  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Enkie: Word ik nou weer een hij genoemd of ligt het aan mij?  sorry Enkie, mijn excuses. Vergeef mij. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik kan het er ook niet uit opmaken Enkie.  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Stond zeker niet in je horoscoop, dat ik een vrouw was  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote Peter Willemse: 01 Juli 1962, 12:00 uur 05 nov. zelfde jaar als PW, ongeveer dezelfde tijd  *Had toen nog geen horloge*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Enkie: Stond zeker niet in je horoscoop, dat ik een vrouw was   Seksoperatie gekregen Enkie?  |
|
Kameleon Oudgediende
Geboren op 01-07-1962 om 12:00 Ascendant: Weegschaal Sterrenbeeld: Kreeft Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt.
Met een weegschaalascendant ben je veel met je uiterlijk bezig. Je ziet er graag verzorgd uit en houdt niet van opvallende kleuren. De boodschap die je uit wil stralen is harmonie, dus stem jij je kleding goed op elkaar af, en pas jij je aan aan de omgeving waar je in verkeert. Jou zul je nooit in een joggingpak aantreffen, tenzij het een hele mooie is. Mode is een hobby van je en je volgt het dan ook op de voet. Het gevoel voor evenwicht zet zich ook door in andere gebieden van je persoonlijkheid. Niet zelden ben jij degene die een ruzie tussen twee partijen bijlegt door je diplomatieke optreden. Je toont begrip voor iedereen en zoekt naar een compromis omdat die er volgens jou altijd is. Wat je er zelf van vindt, vergeet je nog wel eens omdat je hart zo uitgaat naar die ander. Je hecht sterk aan ‘hoe het hoort’ en hanteert deze omgangsvormen als vanzelf. Je hebt een charmant en innemend karakter. Gecombineerd met een mooie verschijning maakt dit dat mensen je al snel mogen en vriendelijk voor je zijn. Wie goed doet, goed ontmoet. Met een weegschaalascendant heb je graag mensen om je heen waar je gezellig mee kunt kletsen. Je bent niet het type wat alleen achter de geraniums zit. Je nodigt graag mensen uit voor een gezellige avond.
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
pw is gemeen  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Je kan 'was' gewoon zeggen hoor, want het is een zin uit de verleden tijd en als de ene helft van de zin dat is, moet de andere helft van de zin zich ook aanpassen aan die tijd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Een groot gedeelte klopt niet.  |
|
Kameleon Oudgediende
Ik wilde geen namen noemen maar voor jou Relpa.Onbekend Onbekend Geboren op 05-11-1962 om 12:30 Ascendant: Steenbok Sterrenbeeld: Schorpioen Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt. Met een ascendant steenbok ben je een type wat de dingen graag doet zoals ze altijd al gingen. Waarom vernieuwen als het huidige prima voldoet? Jij ziet de waarde in van zaken die andere mensen misschien al lang vergeten zijn. Vergeten is trouwens niet je sterkste kant, je onthoudt vrij exact wat er allemaal gebeurd is in je verleden. In gezelschappen ben je een autoriteit. Niet omdat je bazig bent of op macht uit bent, maar omdat je ervaring hebt en altijd bereid jongere mensen te helpen. Het moet dan wel gaan zoals jij het bedacht had. Je bent erg gesteld op normen en waarden, omdat het meteen duidelijkheid schept en een graadmeter is voor wat kan en wat niet. Je bent beleefd, op het saaie af. Toch kun je af en toe een ongelooflijke droge humor tentoonspreiden die andere mensen tot tranen toe doet lachen. Kleding vind je niet zo interessant. Je houdt niet van winkelen en als je dan gaat, koop je drie dezelfde exemplaren in een andere kleur. Je varieert niet in combinaties; waarom zou je als iets goed bij elkaar past? Uitbundige kleuren zijn in jouw garderobe niet te vinden. Pakken en uniformen vind je mooi en ze staan je ook goed. Het geeft je iets formeels en het schept een afstand, iets wat jij graag hebt. Niet iedereen hoeft in één oogopslag te zien wie je bent. Je zult ook niet zo snel contact maken, maar wacht af tot men jou benadert en dan liefst functioneel. Je vriendenkring bevat één of twee mensen waar je een intieme band me hebt, de rest is kennissen. Je bent welbespraakt en gebruikt graag dure woorden. Je verkeert het liefst tussen mensen die enigszins op je lijken, want je voelt je al snel een vreemde eend in de bijt. Quote Peter Willemse:  Een groot gedeelte klopt niet.  Dan klopt de geboortetijd niet. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Enkie: Stond zeker niet in je horoscoop, dat ik een vrouw was    Geboortetijd klopt wel.  |
|
Kameleon Oudgediende
hahaha @ pw  Quote Peter Willemse: Quote Enkie: Stond zeker niet in je horoscoop, dat ik een vrouw was    Geboortetijd klopt wel.  Je moet het eigenlijk op de minuut precies. |
|
Enkie
Oudgediende
|
PW, dat zeg ik toch, als de ene helft van de zin in de verleden tijd staat, moet de andere helft dat ook  Wat is je punt? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
bij mij klopt een heel gedeelte ook niet, of is juist tegenovergesteld, en mijn geboortetijd is toch echt 19:33  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Peter Willemse: Quote Enkie: Stond zeker niet in je horoscoop, dat ik een vrouw was   dat klopt, stond en was hoort bij elkaar  |
|
Kameleon Oudgediende
Wist je dat:
De wel bekende astroloog, Nostradamus, voorspellingen heeft gedaan zoals:
Het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog
De aanslag op President John F. Kennedy
De aanslag op het World Trade Center.
En wist je dat:
Nadat President Ronald Reagan (USA) neergeschoten was, zijn vrouw Nancy astrologen in de arm heeft genomen om de toekomst qua veiligheid in te zien. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Johann: hij maakte zulke vage uitspraken, dat die altijd wel op een of andere manier uitkomen  |
|