hr
jaargang -24 - laatste artikel 22-6 18:00 - 76264 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 5 [6]

Horoscopen

24-08-08 18:31:50 - Quote! - @Pablo
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Wat is ascendant ook al weer?

24-08-08 18:32:00 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Manou 06:40uur 06-07-2008
(voor de kleine van Sertaz die helaas zijn ww kwijt is)

24-08-08 18:32:10 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende

WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Effe kijken, oh ja, hoi Pablo! *)*) :w :w

24-08-08 18:33:01 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende

T S
Je ascendant is het dierenriemteken dat op het moment van je geboorte aan de oostelijke horizon stond, het zogenaamde "rijzende teken". Je ascendant in combinatie met je algemene sterrenbeeld geeft een gedetailleerder inzicht in jouw persoonlijkheid.

De beschrijving komt er aan Taz Devil.

24-08-08 18:33:32 - Quote! - @Pablo
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Hey Johan :w
Want er staat overal sterrenbeeld en ascendant :| welke moet ik hebben?

24-08-08 18:35:24 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende

T S
Manou Onbekend
Geboren op 06-07-2008 om 06:40
Ascendant: Leeuw
Sterrenbeeld: Kreeft
Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt.

Trots, waardigheid, warmte zijn eigenschappen die bij een leeuwascendant passen. Je bent heel makkelijk het stralende middelpunt in een gezelschap en neemt als vanzelfsprekend de leiding. Dat kan nogal eens botsen met iemand die dat ook doet, en een machtsstrijd ligt dan op de loer want er kan naar jouw idee maar één de baas zijn. Jij. Je hebt oog voor de kwaliteiten van andere mensen en moedigt ze aan die in te zetten. Je probeert het beste in mensen omhoog te halen en ze in hun kracht te zetten. Coaching is iets wat op je lijf is geschreven. Je moedigt aan langs de zijlijn en schroomt niet om aan het spel deel te nemen als dat nodig is want aan moed ontbreekt het je niet. Jij kunt heel eigenwijs zijn en niets van anderen aan willen nemen. Je denkt dat je het toch beter weet en dat is natuurlijk niet altijd zo. Aandacht is een thema voor je. Je hebt het graag, kunt er prima mee omgaan en weet het ook altijd naar je toe te trekken. Je manier van kleden is een manier van communiceren. Opvallende kleding is aan jou wel besteed. Het hoeft niet excentriek te zijn, als het maar een zekere rijkdom en klasse uitstraalt. En dan je haar… héél belangrijk dat je manen goed vallen, mooi van kleur zijn, liefst blond en vooral een volle bos suggereren. Een leeuwascendant is makkelijk te herkennen aan het haar. Negen van de tien keer hebben mensen met een weelderige bos haar met slagen erin een leeuwascendant. Over het algemeen ben je een populair iemand en ziet men je graag komen. Je bent onderhoudend gezelschap en als de sfeer wat ingedut is, leuk jij ‘m op met een creatief idee. Mensen waar jij je tot aangetrokken voelt zijn mensen met een duidelijke eigen wil die je wat tegengas kunnen bieden. Sieraden heb je genoeg. Liefst groot en van goud, zonder ordinair te zijn want het moet wel enigszins sjiek zijn.

Pablo, ascendant is het rijzende teken en dat in combinatie met je sterrenbeeld is je karakter specifieker.

24-08-08 19:28:42 - Quote! - @Stefsel
Stefsel
Oudgediende

WMRindex: 846
OTindex: 10.672
Quote delenn:
aangezien ik deze persoon erg goed ken:

Quote JohannBehrens:
:
Onbekend Onbekend
Geboren op 29-06-1989 om 12:15
Ascendant: Weegschaal
Sterrenbeeld: Kreeft
Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt.

Met een weegschaalascendant ben je veel met je uiterlijk bezig.-->incorrect
houdt niet van opvallende kleuren.-->incorrect
Mode is een hobby van je en je volgt het dan ook op de voet.-->incorrect
degene die een ruzie tussen twee partijen bijlegt door je diplomatieke optreden.-->correct
innemend karakter.-->incorrect
mensen je al snel mogen en vriendelijk voor je zijn.-->correct
heb je graag mensen om je heen waar je gezellig mee kunt kletsen.-->heel erg correct

Nou aangezien delenn al had geantwoord :P
Dat eerst klinkt meer als mijn zus, die toevallig ook op mijn dag geboren had MOETEN worden :P

Dat laatste is echt goed :P

Ik ging innemend opzoeken, = lief en aardig en dat ben ik volgens delenn dus niet :{

Ik houd wel van felroze :ja :P :D, telt dat ook :P

PS ik zou die van delenn wel willen weten :P
Ik weet niet hoe laat ze geboren is, dat moet je haar vragen, maar wel op 30-11-1988 :P

En ik ben wel makkelijk met uiterlijk. Gewoon een spijkerbroek en een leuk T shirt en ik vind het wel best :P

Alleen bij hele speciale gelegenheden wordt alles netjes opgemaakt enzo :P (en meestal onder dwang :P:P(A))

24-08-08 19:38:53 - Quote! - @Delenn
Delenn
Oudgediende

WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
@stef; meer dan de helft klopt niet en het laatste klopt voor zo'n 50% van de wereld dus...
ik geloof er niet in dus voor mij hoef je het niet op te zoeken.
En innemend is niet alleen lief/aardig maar wordt vooral gebruikt voor mensen die uh...hmm..hoe leg ik dat uit, ok, als ik aan jou denk Stef, denk ik niet aan innemend terwijl je wel lief/aardig bent. (goede uitleg hè?:P)

24-08-08 20:02:57 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Delenn, ditte?:
innemend
bn innemend [ɪnˈemənt] als mensen je bescheiden en aardig vinden, charmant

24-08-08 20:23:02 - Quote! - @Stefsel
Stefsel
Oudgediende

WMRindex: 846
OTindex: 10.672
haha ik ben niet bescheiden :P:P

Nee jo ik weet ook wel dat alles voor de helft vd bevolking geldt, maar wilde wel weten wat er bij jou stond, of er ook zou staan dat je zo veel met je uiterlijk bezig bent :P

gelukkig vind je me wel lief (A)(A)

24-08-08 20:41:17 - Quote! - @Believe105
Believe105
Senior lid

WMRindex: 107
OTindex: 98
Wnplts: Schiedam
oke misschien meer info nodig

Brenda geboren 21081972 te Alblasserdam om 10.11
Anne-Fleur geboren 170306 te Vlaardingen om 12.33

29-08-08 08:58:50 - Quote! - @Believe105
Believe105
Senior lid

snik.... snik..... nee geen goed teken denk ik zo

miauw

03-09-08 16:02:32 - Quote! - @Believe105
Believe105
Senior lid

hallloooo is er nog iemand

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 [6]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven