Horoscopen |
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
natuurlijk ooit, er wordt gepland voor eind oktober, toch? |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
eind oktober? Oke, dan hou ik dat erin, misschien dat ik dan ook kom. Ik bedoel het WMR bowlen hè. |
|
nietmeer
|
Ik kan het boek even niet vinden. Ik geloof dat ik hem kwijt ben.  Er stond zoiets in van Je ascendant is de gene waar je goed mee over weg kon en dat bepaalde dan ook gelijk weer met welk sterrenbeeld je minder over weg kunt. Ik geloof dat dan degene met wie je het minst overweg kon was een stier als je een vissen bent. Ik weet het niet precies meer maar zoiets. Staat vast wel ergens op internet over. Want je kunt namelijk een hele persoonlijke sterrenbeeld laten maken. Ooit laten doen toen ik 10 was geloof ik.  (Niet zelf aangevraagd, maar mijn pleegmoeder deed dat toen) Weet eigenlijk niet meer wat daar ook weer in stond. Ik zal het es vragen. |
|
Kameleon Oudgediende
Taz Devil, was je pleegmoeder dan helderziend ofzoiets? |
|
nietmeer
|
Nee maar die wou dingen over mij weten geloof ik   Ik weet het niet meer. |
|
Kameleon Oudgediende
Oh oke dan, waarom wou ze dat weten  laat maar... Ach ja, iemand nog een verzoek, ja meneer komt u maar gezellig binnen hoor. Wat is uw naam? - Andreesie. Komt u maar binnen dan kan ik u nog een advies aansmeren  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Nou dat weet ik wel zeker. Druk druk druk met werk dus weinig tijd voor mijn ot-index  |
|
Kameleon Oudgediende
oh oke dan, nou een schrale troost, voor mij dan, ik ben korter lid   |
|
nietmeer
|
goedenacht mensen van het goede leven   |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
even kijken, om 12.15 op 29 juni 1989 Ik hoor het wel als je klaar bent  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
23-4-60 tijd onbekend.  |
|
Kameleon Oudgediende
Ik draai op volle toeren. |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
doei Johann  |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
22-06-95 21:00 |
|
Believe105 Senior lid WMRindex: 107 OTindex: 98 Wnplts: Schiedam
|
mooi hervind ik de liefde dit jaar nog
en ben ik op de juiste weg met de opvoeding van mijn dochter |
|
Kameleon Oudgediende
Gelukkig dan Believe105. Shinki, gio, en steffie, jullie ascendant verslagen komen eraan. |
|
Kameleon Oudgediende
Onbekend Onbekend Geboren op 29-06-1989 om 12:15 Ascendant: Weegschaal Sterrenbeeld: Kreeft Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt.
Met een weegschaalascendant ben je veel met je uiterlijk bezig. Je ziet er graag verzorgd uit en houdt niet van opvallende kleuren. De boodschap die je uit wil stralen is harmonie, dus stem jij je kleding goed op elkaar af, en pas jij je aan aan de omgeving waar je in verkeert. Jou zul je nooit in een joggingpak aantreffen, tenzij het een hele mooie is. Mode is een hobby van je en je volgt het dan ook op de voet. Het gevoel voor evenwicht zet zich ook door in andere gebieden van je persoonlijkheid. Niet zelden ben jij degene die een ruzie tussen twee partijen bijlegt door je diplomatieke optreden. Je toont begrip voor iedereen en zoekt naar een compromis omdat die er volgens jou altijd is. Wat je er zelf van vindt, vergeet je nog wel eens omdat je hart zo uitgaat naar die ander. Je hecht sterk aan ‘hoe het hoort’ en hanteert deze omgangsvormen als vanzelf. Je hebt een charmant en innemend karakter. Gecombineerd met een mooie verschijning maakt dit dat mensen je al snel mogen en vriendelijk voor je zijn. Wie goed doet, goed ontmoet. Met een weegschaalascendant heb je graag mensen om je heen waar je gezellig mee kunt kletsen. Je bent niet het type wat alleen achter de geraniums zit. Je nodigt graag mensen uit voor een gezellige avond. |
|
Kameleon Oudgediende
Geboren op 23-04-1960 om 12:00 Ascendant: Leeuw Sterrenbeeld: Stier Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt. Trots, waardigheid, warmte zijn eigenschappen die bij een leeuwascendant passen. Je bent heel makkelijk het stralende middelpunt in een gezelschap en neemt als vanzelfsprekend de leiding. Dat kan nogal eens botsen met iemand die dat ook doet, en een machtsstrijd ligt dan op de loer want er kan naar jouw idee maar één de baas zijn. Jij. Je hebt oog voor de kwaliteiten van andere mensen en moedigt ze aan die in te zetten. Je probeert het beste in mensen omhoog te halen en ze in hun kracht te zetten. Coaching is iets wat op je lijf is geschreven. Je moedigt aan langs de zijlijn en schroomt niet om aan het spel deel te nemen als dat nodig is want aan moed ontbreekt het je niet. Jij kunt heel eigenwijs zijn en niets van anderen aan willen nemen. Je denkt dat je het toch beter weet en dat is natuurlijk niet altijd zo. Aandacht is een thema voor je. Je hebt het graag, kunt er prima mee omgaan en weet het ook altijd naar je toe te trekken. Je manier van kleden is een manier van communiceren. Opvallende kleding is aan jou wel besteed. Het hoeft niet excentriek te zijn, als het maar een zekere rijkdom en klasse uitstraalt. En dan je haar… héél belangrijk dat je manen goed vallen, mooi van kleur zijn, liefst blond en vooral een volle bos suggereren. Een leeuwascendant is makkelijk te herkennen aan het haar. Negen van de tien keer hebben mensen met een weelderige bos haar met slagen erin een leeuwascendant. Over het algemeen ben je een populair iemand en ziet men je graag komen. Je bent onderhoudend gezelschap en als de sfeer wat ingedut is, leuk jij ‘m op met een creatief idee. Mensen waar jij je tot aangetrokken voelt zijn mensen met een duidelijke eigen wil die je wat tegengas kunnen bieden. Sieraden heb je genoeg. Liefst groot en van goud, zonder ordinair te zijn want het moet wel enigszins sjiek zijn. Degene die het herkend, voor jou  . |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
aangezien ik deze persoon erg goed ken: Quote JohannBehrens: Onbekend Onbekend Geboren op 29-06-1989 om 12:15 Ascendant: Weegschaal Sterrenbeeld: Kreeft Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt.
Met een weegschaalascendant ben je veel met je uiterlijk bezig.-->incorrect houdt niet van opvallende kleuren.-->incorrect Mode is een hobby van je en je volgt het dan ook op de voet.-->incorrect degene die een ruzie tussen twee partijen bijlegt door je diplomatieke optreden.-->correct innemend karakter.-->incorrect mensen je al snel mogen en vriendelijk voor je zijn.-->correct heb je graag mensen om je heen waar je gezellig mee kunt kletsen.-->heel erg correct
|
|
Kameleon Oudgediende
Degene die het herkend, voor jou  Geboren op 22-06-1995 om 21:00 Ascendant: Steenbok Sterrenbeeld: Kreeft Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt. Met een ascendant steenbok ben je een type wat de dingen graag doet zoals ze altijd al gingen. Waarom vernieuwen als het huidige prima voldoet? Jij ziet de waarde in van zaken die andere mensen misschien al lang vergeten zijn. Vergeten is trouwens niet je sterkste kant, je onthoudt vrij exact wat er allemaal gebeurd is in je verleden. In gezelschappen ben je een autoriteit. Niet omdat je bazig bent of op macht uit bent, maar omdat je ervaring hebt en altijd bereid jongere mensen te helpen. Het moet dan wel gaan zoals jij het bedacht had. Je bent erg gesteld op normen en waarden, omdat het meteen duidelijkheid schept en een graadmeter is voor wat kan en wat niet. Je bent beleefd, op het saaie af. Toch kun je af en toe een ongelooflijke droge humor tentoonspreiden die andere mensen tot tranen toe doet lachen. Kleding vind je niet zo interessant. Je houdt niet van winkelen en als je dan gaat, koop je drie dezelfde exemplaren in een andere kleur. Je varieert niet in combinaties; waarom zou je als iets goed bij elkaar past? Uitbundige kleuren zijn in jouw garderobe niet te vinden. Pakken en uniformen vind je mooi en ze staan je ook goed. Het geeft je iets formeels en het schept een afstand, iets wat jij graag hebt. Niet iedereen hoeft in één oogopslag te zien wie je bent. Je zult ook niet zo snel contact maken, maar wacht af tot men jou benadert en dan liefst functioneel. Je vriendenkring bevat één of twee mensen waar je een intieme band me hebt, de rest is kennissen. Je bent welbespraakt en gebruikt graag dure woorden. Je verkeert het liefst tussen mensen die enigszins op je lijken, want je voelt je al snel een vreemde eend in de bijt. |
|
Kameleon Oudgediende
Geboren op 27-01-1992 om 12:00 Ascendant: Tweeling Sterrenbeeld: Waterman Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt.
Met een tweelingenascendant ben je altijd in voor een grapje. Je kunt wel heel serieus zijn, maar in eerste instantie relativeer je alles en verwacht het minst erge. Je hebt iets met woorden en taal. Met het grootste gemak vind je nieuwe woorden uit en voegt die sans gene toe aan je woordenschat. Jouw benadering van de wereld is vooral mentaal. Zolang iets logisch lijkt of klinkt, kun jij er prima mee overweg. Hele emotionele zaken maken je nerveus, omdat je niet weet hoe je ermee om moet gaan en wel aanvoelt dat grapjes niet gepast zijn. Toch is dat niet altijd waar, een geintje kan lucht geven en mensen laten ademen, waardoor de sfeer meer ontspannen wordt. Je verveelt je vrij snel, want als anderen nog bij A bezig zijn, ben jij alweer verder naar B. Verdiepen is niet je sterkste kant, verbreden wel. Je weet van heel veel onderwerpen iets af, maar niet het fijne. Met andere mensen maak je graag plezier. Ken je iemand niet? Geen probleem, je stapt er makkelijk op af en maakt contact. Je kent dan ook heel veel mensen, hebt een groot sociaal netwerk. Met een tweelingenascendant heb je een scherpe geest, er ontgaat jou weinig en je bent dan ook van alles en iedereen op de hoogte. Het lijkt wel alsof de nieuwste, smeuïge roddels jou als eerste bereiken. Pikant nieuws kun je nu eenmaal moeilijk voor je houden. Humor is één van je sterke kanten. Jij bent degene met de leuke verhalen waar iedereen om moet lachen op een feestje. Je hebt een behoorlijk repertoire aan moppen in je achterzak. |
|
Kameleon Oudgediende
Quote delenn: aangezien ik deze persoon erg goed ken: Quote JohannBehrens: Onbekend Onbekend Geboren op 29-06-1989 om 12:15 Ascendant: Weegschaal Sterrenbeeld: Kreeft Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt.
Met een weegschaalascendant ben je veel met je uiterlijk bezig.-->incorrect houdt niet van opvallende kleuren.-->incorrect Mode is een hobby van je en je volgt het dan ook op de voet.-->incorrect degene die een ruzie tussen twee partijen bijlegt door je diplomatieke optreden.-->correct innemend karakter.-->incorrect mensen je al snel mogen en vriendelijk voor je zijn.-->correct heb je graag mensen om je heen waar je gezellig mee kunt kletsen.-->heel erg correct
Delenn, niet alles moet serieus genomen worden, ook andere interesses of dingen die incorrect zijn kun je vervangen door andere spullen of interesses. |
|