|
nietmeer
|
Tuurlijk wel Delenn, als het interessant is.. Neem een boek of huiswerk mee voor de tussenuren.. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: Dubbelpost!!!  Maar dat is zeker een stom rooster  Je hebt wel weinig colleges trouwens  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
op die dagen wel ja  op andere dagen meer hoor maar dat zijn dus normale dagen en die ga ik hier dus niet neerzetten  BV: ja ik blijf ook wel en ik ga ook wel voor 1 uur maar het gaat echt heel nutteloos voelen en ik snap niet waarom ze het niet achter elkaar plannen, moet makkelijk kunnen  |
|
Delenn
Oudgediende
echt hoor! 1 dag vrij in de komende 5 weken  terwijl andere groepjes waarschijnlijk minstens 1 dag in de week vrij hebben (planning van practica op vrije dagen voor mijn groepje) en kijk naar donderdag 2 oktober: 10.30 uur: hoorcollege van week 6 11.30 uur: hoorcollege van week 5 Dat komt ervan als je weken van donderdag tot woensdag lopen in plaats van van maandag tot vrijdag zoals bij normale mensen  maar goed ik overleef het wel en niemand reageert waardoor alweer een dubbelpost |
|
|
weken die van donderdag tot woensdag lopen???  en foei  |
|
Delenn
Oudgediende
ja, vanwege collegezalentekort ofzo hebben de 3e jaars (ik dus ook  ) een week die start op donderdag, dan vrijdag, dan ineens weekend  en dan maandag t/m woensdag de rest van je week. Dus na je weekend start je midden in je week  ofzo  en je gaat naar je volgende week zonder je te kunnen hebben voorbereiden want er zat geen weekend tussen  |
|
|
Hmm... rare situatie  En wat voor voordelen bied het tov de "normale" week??? Want ik hoorde van jou alleen maar nadelen  |
|
Delenn
Oudgediende
uh...dat we in de collegezaal kunnen? das een voordeel   |
|
|
Ik zie niet in hoe een collegezalentekort opgelost kan worden door een week op een andere dag te laten beginnen. Dat verandert het aantal collegezalen niet  Tenzij de meeste colleges aan het begin van de week gegeven worden..... |
|
Delenn
Oudgediende
ja het meeste wordt aan het begin van de week gegeven  ik ga ff eten  |
|
|
|
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
|
|
|
en toen was het stil......echo? |
|
nietmeer
|
echo!! het is lunchtijd bernieuw... tijd om het broodtrommeltje leeg te eten!
|
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
hoi hoi  hier Jersan eetse Delenn  |
|
|
@BadVibes: m'n trommeltje is al leeg  al een tijdje eigenlijk  Jersan /arya: hoi  |
|
Arya Oudgediende
|
ja hier echt Jersan  Arya speelt op haar basgitaar  trommeltje  wij hebben chocola gegeten  |
|
Arya Oudgediende
|
hooooooooooooooooy Berniew  hoelang ben jij van de zomer niet op WMR geweest  |
|
|
Ookal zit/staat arya te spelen, toch ook hoi voor haar  Maar ja, ik was der een paar maandjes niet ofzo  Missed me?  Chocola als lunch.. gezond?  |
|
Arya Oudgediende
|
Arya zegt hoi terug  en nu staat ze weer  waar was je  ehm  het was te merken dat je erniet was, blij dat je er weer bent  en nee da's niet gezond  maar wel lekeerrrr  |
|
|
Hmm.. ze mag ook wel gaan zitten hoor  anders worden haar beentjes zo moe  waaraan was het te merken dat ik er niet was?  en ik was overal en nergens vanwege vakantie enzo  en zat dus niet echt veel achter de pc  Nou, chocola is afentoe ook wel gezond hoor  |
|
Arya Oudgediende
|
|
|
|
Ah, dat krijg je van chocola  krijg je energie van om lang te kunnen staan enzo  umm.. waar daar was?? Nou, eigenlijk zo'n beetje thuis en op diverse plekken in Nederland en ook nog ff naar Duitsland geweest  Dat was t zo'n beetje  En jij bent op vakantie bij arya?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
mag ik binnenkomen? (zonder spatie deze keer  ) |
|
|
Heb je geklopt, pietje?  |
|