|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
@Bernie jep  nja tis een raar spel hé stef  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
berniew:gaat over soorten celdeling enzo en dat spel dan speel je het controlecentrum als er een cel dood gaat Echt te kinderachtig en te komisch  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Bernie; nee hoor, uh...ik ben er 3 of 4 dagen mee bezig geweest denk ik. En dat is dan met de foto's bewerken en op de goede grote op de goede plek zetten met de juiste tekst. Daarvoor ben ik nog 2 of 3 dagen bezig geweest met uitkiezen welke foto's erin moesten komen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Steffie: Hmm... oke  en dit noem jij "t college voorbereiden"?  @Delenn: oke  dus best wel een hele tijd dus  Heb je veel fotos gemaakt? Want ik neem aan dat de fotos in je blogs het puntje van de ijsberg maar zijn  |
|
Delenn
Oudgediende
2200 foto's bernie  valt nog mee  |
|
|
Dat zijn 550 fotos per week  Dat valt inderdaad erg mee  Jou een beetje kennende....  |
|
Delenn
Oudgediende
je bent de eerste die zegt dat het meevalt  |
|
|
Nou, wat ik van jou gehoord heb, zou het me niet verbaasd hebben als je 1000 fotos per week genomen zou hebben  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
berniew: Dit is de opdracht voor de 1e zelfstudieopdracht. Ik doe alleen maar wat de professor zegt hoor  |
|
|
@Steffie: Zijn de andere opdrachten ook spelletjes?  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ berniew: nee jammer he  Maar ik ga nu, want ik ga even met mijn zus naar de ikea  Ik weet dat delenn anti Ikea is, maar ik lekker niet  |
|
Delenn
Oudgediende
ikea?  |
|
|
@Steffie: veel plezier bij de ikea @Delenn:   wow   en nee, dat wist ik (geloof ik) nog niet  Tenzij het oooit een x gemeld is, maar dan ben ik t vergeten  Maar dat is op zich wel beter  Ee professionele?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Quote delenn: ikea? Zie je wel  |
|
|
waarom is delenn tegen de ikea?  |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
|
|
Delenn
Oudgediende
|
|
|
|
|
Delenn
Oudgediende
@Bernie;  een digitale reflex. of een nikon, of een canon  ben echt nu al helemaal enthousiast terwijl ik pas 30 nov jarig ben  en ik ben niet echt tegen de ikea hoor, alleen mn vader heeft er een gruwelijke hekel aan (vraag me niet waarom) dus zijn we er nooit geweest en heb ik denk ik een beetje een vervormd idee van de ikea door mn vader   |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Dat uilskuikentjes logboek is gewoon terug te vinden op Google  |
|
|
@Delenn: ik heb geen beeld van de ikea  De rest van het gezin is er wel heen geweest, behalve ik en mn vader nog nooit  Maar ik heb echt geen idee wat ik me er bij voor moet stellen  Want er zijn ook mensen die als dagje uit ofzo daar heen gaan  30 november duurt 3 maanden ofzo  Ik ben lekker eerst jarig  Edit: met telelens en dergelijke?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik ben er weer  en ga weer vakantie houden  |
|
Delenn
Oudgediende
@Bernie; jazeker  pietje  pablo  inderdaad pablo  gewoon via google  |
|
pietjevlip Oudgediende