|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
60 euro voor 62 pagina's. valt nog mee. en het is heel dun pablo dus al zou ik het thuis laten bezorgen dan zou dat 2.20 zijn ofzo en geen 10 euro. ik bedoel met opsturen, de gegevens opsturen naar de hema zodat die mn boek uitprinten zodat ik het kan ophalen. ik kreeg trouwens korting en geen idee waarom  ik ga niet klagen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Misschien omdat je inmiddels vaste klant bent?  |
|
Delenn
Oudgediende
of omdat ik ze laatst een complimentenmail heb gestuurd?   nee geen idee, zal toch niet voor vaste klanten  of wel? nou ja, ik hoop het  ik wil elke keer wel 10 euro korting (hoef nu maar 50 euro te betalen ipv 60  ) |
|
|
Ik weet het niet  het zou kunnen dat ze dat in een systeem bijhouden. In het geval van Mevrouw K -> geef korting vanwege haar vele fotoboeken  Maar misschien is er ook een of andere actie  En waar ga je die 10 bespaarde euro's aan uitgeven?  |
|
Delenn
Oudgediende
lol, zo heel veel fotoboeken maak ik nou ook weer niet  ik kon een actiecode invoeren als ik die had. Dan krijg je ook korting. Misschien foutje dattie denkt dat ik een actiecode had  die 10 euro gaan mooi op mn spaarrekening  |
|
|
Nou.. ik denk dat jij meer fotoboeken maakt dan de gemiddelde Nederlander Oeh!! hebt u het systeem bedot?  Altijd beter  haha aha, altijd de zuinige student  Ook een kauwgumpie?  |
|
Delenn
Oudgediende
ik leen graag dat kauwgumpie van u ja  niet expres bedot hoor  per ongeluk   ik sluit ff af hier, dan verstuurtie hem sneller (duurt het nog een half uur maar goed) |
|
|
Lenen?  Ik geef u wel een nieuwe  Dan hou ik degene waar ik nu op kauw zelf wel  en je mag m houden hoor  Per ongeluk / express.. wat maakt het uit? het resultaat is t zelfde  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 Dat forum wordt steeds meer uitgestorven, lijkt het wel, nietwaar ?  7 minuten geen post meer, best veel  |
|
|
Tsja, de scholen zijn weer begonnen, de vakanties zijn afgelopen  Dus dan blijft er haast niemand meer over om te posten  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
hoi hoi  hier Jersan weer  Arya is ff weg  |
|
|
hallo jersan  waarom ben je eigenlijk bij arya?  Oke, dat kan een beetje heel negatief opgevat worden  Maar tis gewoon gezonde interesse  |
|
Arya Oudgediende
|
ik ben gewoon bij Arya  ik heb r hiervoor wel 1-2 maanden niet gezien  niet eerlijk  dus nu weer hier  en thaSushi en Nightwolf komen zo ook  Es-de-fles misschien ook  jij ook Berniew? |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Waarom ben ik hier weer... en dan weer niet  |
|
|
Umm.. ik weet niet of ik dat aandurf, jersan  Klinkt best intimiderend om tussen al die meiden te zitten  Maar goed, jij vind t daar dus wel gezellig? @pv: ziggo? |
|
Arya Oudgediende
|
|
|
Arya Oudgediende
|
dat was Arya dus  Jersan: @Berniew: je weet het niet?  eh ze zijn er nog niet  en zoveel zijn het niet hoor, 3  en ja t is hier nog steeds gezellig  hopelijk met thasushi en nightwolf erbij ook nog  |
|
|
@Arya aka jersan: ik wist het inderdaad niet. Sterkte, jongen!!  Maar wordt vast wel leuk, toch?  En anders kom ik je wel redden  |
|
Arya Oudgediende
|
@berniew valt wel mee hoor  zoveel sterkte heb ik niet nodig  ja leuk wordt het wel  dus je komt??  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
*is platgeknuffeld door Arya*  |
|
|
@Jersan: Alleen als je redding nodig bent  |
|
Arya Oudgediende
|
Arya: @PV ha die kreeg je te goed! Jersan: Berniew dat heb ik  van het eten vanavond  kom je? |
|
|
Jersan: wat gaan jullie eten? Of beter gezegd: wie gaat er koken? Arya??  Want dan heb je misschien wel redding nodig jah  |
|
Arya Oudgediende
|
Berniew ja Arya gaat koken  ze 'maakt' tortilla's maar die zitten al in een pak dat we net hebben gekocht  RED ME!!!! |
|
|
Jersan: jouw redden door die tortilla's op te eten?  En wie red mij dan?  |
|