|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
nog ff een kleine edit aan mn blog toegevoegd @jolien; ik leer altijd met WMR aan  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@jolien: wat je moet doen?? Umm.. je leerboek openen is een goed begin  En ja, ik voel me erg tevreden nu  Gaan jullie 3-en mij bedienen?  Owjee  nu krijg ik de feministische beweging op mn dak  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Delenn is surprise niet met een s ipv een c die jij hebt? @ berniew: ik ben ook druk bezig hoor  |
|
Delenn
Oudgediende
stef; dat vroeg ik me ook al af  |
|
|
@Steffie en delenn: ja het is met een S @Steffie: waar ben je druk mee bezig dan?  |
|
Delenn
Oudgediende
al veranderd  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@berniew: zelfstudieopdrachten maken  Nou ja nu eerst mijn bureau ordenen om plek te maken voor die opdrachten  |
|
|
@Steffie: Zelfstudieopdrachten?  Maar je school begint toch morgen pas? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
ja maar ik moet toch weten waar het overgaat  Andere mensen verklaren me ook voor gek als ze dit waarschijnlijk horen  |
|
|
Umm... dat hoor je morgen toch, waar het over gaat? Nu heb je nog een dag rust en kun je doen wat je wil....  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn, ik heb morgen ook alleen maar colleges van 13.30 tot 16.15  |
|
Delenn
Oudgediende
dus dan zie ik je 12.30 bij de metro of ga je fietsen? 1 van de laatste keren dat je kán fietsen stef @Bernie; de docenten gaan ervanuit dat je weet waar het over gaat voordat het begint dus  |
|
|
@Delenn / steffie: maar als je weet waar het over gaat voor het college begint, dan is hun enige taak om vragen te beantwoorden  Bij ons moesten we ook wel de stof doornemen voor de college's maar haast niemand deed dat, waardoor de docent alles nog even moest uitleggen  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ik ga lekker met de bus  Hoe bedoel je laatste keren met de fiets? Maar als ik nu echt ga fietsen dan zweet ik me te pletter van dat fietsen als ik bij de metro ben en dan kan ik beter met bus gaan, dan zweet ik niet zo, anders vinden alle andere mensen het niet leuk meer bij mij  |
|
Delenn
Oudgediende
bij ons doet ook niemand het alleen Stef en ik soms (ik doe wel de ZO's maar niet alles doornemen) en nog 3 mensen ofzo  stef; nou als je gaat verhuizen is het toch te ver om te fietsen of niet  en als het koud is is het te koud om te fietsen en als het warm is is het te warm  wanneer ga je wel fietsen dan? |
|
|
Jullie zijn fanatiek  |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
@Delenn nou dat zullen we dan eens proberen... @Bernie Dat ligt al open van gistermorgen  maar daarmee kom ik ernog niet hé... Bah de crebcyclus en zulke zevers...  En bernie Als jij graag door vrouwen bedient word moet je eens zo'n american table-dance bar proberen.. Soms is het zelf topless    |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja maar dan ga ik wel in het weekend fietsen  Of op de home trainer   Maar ik ga toch lekker met de bus  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
maar ik ga nu even opdrachten maken, dus ben effe afwezig  |
|
|
@jolien: een american table-dance bar, zeg je?  Daar heb ik nog nooit van gehoord  Maar goed, daar ben ik nu niet.. ik zit nu in cafe den voogelvlucht ^^ |
|
|
@Bernie dat zijn zo van die bars waar de vrouwen op tafels staan te draaien rond een paal... Paaldanseressen dus  Voor zover ik weet is cafe de voogelvlucht geen american-tabledance bar  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
|
|
|
|
@Delenn, ken je hem? de krebcyclus? Tis een echte pest en kmoet er zo 4 of 5 leren "de methabolische cyclussen"  |
|
Delenn
Oudgediende
had ik afgelopen jaar jolien  en komt waarschijnlijk nog wel eens terug  en dan denk je hem eindelijk te snappen, gaan ze je ook nog 30 soorten ziektes proberen te leren waar 1 klein dingetje afwijkt @Bernie; hier niet, waar wel? geen idee  |
|