|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
stef  |
|
nietmeer
|
Quote M-Cyclone: @ spasje. Al minder gedoe? ja in mijn eigen kamer heb ik nooit gedoe  naja..bijna nooit...beneden gaat het nog wel ff door;) |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@ JB. Moet je maar eens bij beelden kijken, dan zie je wat ik bedoel. |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Delenn, wat zit je nou te  en. Dat zei je zelf hoor  trouwens die fotolijst die ik ging ruilen, blijkt dat ze geen van alle een passe partout hadden, dus nou heb ik hem gewoon teruggebracht, maar nu heb ik nog geen lijst  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote M-Cyclone: @ JB. Moet je maar eens bij beelden kijken, dan zie je wat ik bedoel. Ik snap je niet, totaal niet. |
|
M-Cyclone Oudgediende
|
|
nietmeer
|
wat een ingewikkeld gepraat zeg hier  |
|
Kameleon Oudgediende
LOL! Dank je MC, die was wel grappig. |
|
Delenn
Oudgediende
waarom stond dat er dan op stef? @spas; ja hè;) gewoon negeren en wachten tot het onderwerp overwaait  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Wow, ik heb in 2 uur, 4 computers geïnstalleerd   |
|
M-Cyclone Oudgediende
De volgende keer gewoon op Beelden klikken he JB;) In het menu onder weblogs.  |
|
Delenn
Oudgediende
@stef; ik bedoelde de fotolijst  en ik weet dat dat er staat maar dat is uiteraard niet serieus bedoeld, vandaar de  edit: duh  |
|
Kameleon Oudgediende
MC, ik wist niet dat je die bedoelde, ik dacht een functie in vista dat je die bedoelde. |
|
nietmeer
|
Quote delenn: waarom stond dat er dan op stef? @spas; ja hè;) gewoon negeren en wachten tot het onderwerp overwaait  jaah denk dat ik dat maar doe  |
|
Kameleon Oudgediende
Spasje, ga jij mee naar de bowling? |
|
M-Cyclone Oudgediende
Ik heb XP  Dat kan ik niet weten JB  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
O ik las per ongeluk: "waar stond dat dan", ik ben wel een beetje  Ja echt debiel dat het er dan opstond. Ik zei ook tegen die persoon achter de balie, kun je deze openmaken om te kijken of ie er hier wel inzit, want heb geen zin om van de week weer terug te komen en toen keek ze serieus moelijk. Vervolgens ging ze echt met die schaar over het hout heen om het open te maken. lekker snugger Ik had echt zo van stel deze heeft hem wel en jij hebt die lijst beschadigd dan neem ik lekker die lijst die ik al gekocht had met die passe partout uit die andere. Maar ze hadden geen van alle die passe partout, dus nu heeft ze allemaal onzin lijsten, had ze dat er maar niet om moeten zetten.  |
|
nietmeer
|
Quote JohannBehrens: Spasje, ga jij mee naar de bowling? word een beetje lastig helaas  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Quote spasje: Quote JohannBehrens: Spasje, ga jij mee naar de bowling? word een beetje lastig helaas  JB: ben jij wel wakker  |
|
Kameleon Oudgediende
ik wakker, wat bedoel je Steffie? |
|
nietmeer
|
Quote SteffieKooij: Quote spasje: Quote JohannBehrens: Spasje, ga jij mee naar de bowling? word een beetje lastig helaas  JB: ben jij wel wakker  hihihi ik wacht wel tot ie op mijn profiel komt,dan snapt hij het wel  |
|
Delenn
Oudgediende
whahaha, als JB je vliegticket betaalt hè spas;) |
|
Kameleon Oudgediende
Oh is dat het, sorry Spasje  Mijn excuses, ik kijk nooit op profielen  |
|
M-Cyclone Oudgediende