|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
ach, is beter dan dat hij het helemaal niet doet toch?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Van office 2007? Wauw  Maar ja, dit is gewoon gratis en ik hoef er niks voor te betalen  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Judy, dat wel ja, maar ja, als hij zo traag blijft dan ga ik toch effe overnieuw beginnen met Vista   |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Jannick: Van office 2007? Wauw  Maar ja, dit is gewoon gratis en ik hoef er niks voor te betalen  we hadden t over vista toch?  |
|
Judywesl
Erelid
|
Johan, ik wens je succes ermee  ik heb geen vista dus zou niet weten hoe het werkt   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik had ook het even bewerkt, anders kwam het zo onduidelijk over.. Ik heb nog nooit gehoord van een studentenversie van Vista namelijk  |
|
nietmeer
|
goeie moggol |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
spasje   |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
het is gratis EN hij hoeft niks te betalen  volgens mij krijg je dan nog korting   |
|
Kameleon Oudgediende
Quote judywesl: Johan, ik wens je succes ermee  ik heb geen vista dus zou niet weten hoe het werkt   Moet je eens proberen, de slogan van Vista is 'The Wow starts Now!' En het klopt. Hé Hé Spasje!   |
|
nietmeer
|
hej delenn   alles goed? heej johan   |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Sorry, ik viel een beetje stil ineens  nouja, en nu ga ik ontbijten, dus ik ben weer foetsie  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@ JB. Ik weet niet of je bij beelden. De verborgen Windows-instellingen al hebt gezien!  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Mensjes... en overige aanwezigen. Ik ga er were vandoor  eten enzo doei doei    veel plezier bij de film delenn  |
|
nietmeer
|
heej Steffie  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
|
|
M-Cyclone Oudgediende
Doei Bernie! |
|
Judywesl
Erelid
|
Quote JohannBehrens: Moet je eens proberen, de slogan van Vista is 'The Wow starts Now!' En het klopt. wat is de wow?? |
|
nietmeer
|
@Delennsorry dat was niet de bedoeling  maar het leek me nuttig het te vertellen  mjah...ut gaat wel hier |
|
Delenn
Oudgediende
tis handig om te weten hoor spas dus geen probleem  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ spasje. Al minder gedoe? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn: Hoe wil je je vader aanklagen  En dan wat ga je dan eisen  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote M-Cyclone: @ JB. Ik weet niet of je bij beelden. De verborgen Windows-instellingen al hebt gezien!  Wat bedoel je? En hoi trouwens!   Quote judywesl: Quote JohannBehrens: Moet je eens proberen, de slogan van Vista is 'The Wow starts Now!' En het klopt. wat is de wow?? De nieuwe GUI (Graphical User Interface als ik het goed heb.) Het is mooier, beter, sneller, en leuker om mee te werken. |
|