|
nietmeer
|
leukere dingen? WMR is toch t leukste dat er is?  je hebt wel wat aan je stage  je zag sonja bakker  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
jah leukere dingen  ik kan wel wat leukere dingen opnoemen hoor 8| maar WMR is wel gezellig  maar ik heb thuis zo mijn dingen die ik nu niet zo veel kan doen door stage  ik zag idd sonja bakker  , veel heb ik daar eigenlijk niet aan gehad  |
|
nietmeer
|
wat heb je thuis dan? nee okee veel heb je niet aan sonja bakker zien maar dat kan je nu wel tegen iedereen zeggen  "ik liep stage op een plek waar sonja langskwam" |
|
Usitarie Erelid
|
ik heb thuis CoD4  en muziek  of ik trots moet zijn om sonja bakker te hebben gezien weet ik nog niet  |
|
nietmeer
|
CoD4... nooit van gehoord, wat is dat, een spel? tuurljik moet je daar trots op zijn  daar zijn niet veel mensen die stage lopen |
|
Usitarie Erelid
|
CoD4 is Call of Duty 4  te leuk spel  nou, trots is een groot woord daarvoor ze zal wel op meer stageadressen geweest zijn xD |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
@usi Call of Duty 4   D: die wil ik ook nog gaan halen  als mn pc het weer doet  |
|
Usitarie Erelid
|
ik hoop voor je dat je een betere pc hebt als mij xD (alsie het doet) |
|
nietmeer
|
@Usie ja ok maar dan nog  z is maar één keer op jouw astageadres geweest  @Seagon waar zit je nu dan achter?  |
|
|
usi dat denk ik wel ja   hij is wel goed genoeg voor CoD4  Jersan ik zit nu op mn stage  daar speel ik meestal geen spellen   |
|
nietmeer
|
@Sea o ja stage ff vergeten  |
|
Usitarie Erelid
|
als ik rijlessen gehad heb (waar ik nog mee moet beginnen). ga ik elke maand een nieuw PC onderdeel halen  en uiteindelijk heb ik dan een goede pc  |
|
|
ja echt stom met mn pc  heb alles net nieuw dus ik ga Windows installeren, herkend ie de videokaart niet  dus kan ik niet zien waar de installatie is  daar moet ik nog ff wat op bedenken  |
|
Usitarie Erelid
|
vid kaart is toch gedeeltelijk plug & play? -_-" |
|
nietmeer
|
okee van dit gesprek snap ik niet veel meer  |
|
|
ja daarom ook  maar toch herkend ie em niet, bij het installeren van de apparataten tijdens de installatie (jij weet vast wel wat ik bedoel  ;)) gaat ie op zwart, dus ik gok erop dat ie dan bij de videokaart is  |
|
Usitarie Erelid
|
Jersan, Seagon heeft een pc waar de videokaart niet van herkent word dus heeftie geen beeld, en kandie ook geen windows installeren xD |
|
nietmeer
|
ah nou snap ik t  da's niet handig Seagon  moet je toch wat aan doen  |
|
|
usi bedank voor de uitleg   Jersan daar heb jij groot gelijk in  ga er vanavond maar weer eens voor zitten  |
|
nietmeer
|
mooi zo Seagon |
|
Usitarie Erelid
|
Seagon, ooit gehoord van een Nlite windows installer?  |
|
|
eeh, nee  wat is dat  |
|
nietmeer
|
Quote Seagon: eeh, nee  wat is dat  zelfs jij niet  |
|
Usitarie Erelid
|
kan je je eigen windows installatie cd samenstellen en de componenten die hij installeerd uitkiezen ofzo. (ik kwam het heel vaak tegen met het zoeken naar een modboot cd  ) Nlite ik weet niet precies wat het is maar je kan het even bekijken  EDIT: BRB |
|
|
usi Ik heb et ff opgezocht, maar volgens mij is dat iets anders als voor mijn probleem, want bij mij blijft ie niet hangen, tenminste volgens mij niet  maar het beeld wordt gewoon neit herkend. Of kan het nog meer dan alleen dat probleem oplossen? |
|