|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Cootje blijft nog heel even.  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Anders zou het hier wel héél stil worden  |
|
nietmeer
|
Alsof ik zo veel zeg  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Nee, maar iets is meer dan niets  |
|
nietmeer
|
Da's ook weer waar ja... Maar vertel, wat ga je anders doen dan anders??? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Tja, dat weet ik niet, ik weet ook helemaal niet of julli het wel gaan merken  In ieder geval ga ik door met modjes lief vinden  |
|
nietmeer
|
Whahaha, slijmjurk all the way  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik slijm niet, ik méén het... |
|
nietmeer
|
Kan ook slijmen zijn... Ach ja, het maakt mij niks uit hoor  Ik vind het altijd wel grapsig om te zien  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Sommige anderen denken daar anders over, maar dat kan mij niet schelen  |
|
nietmeer
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
De slapers Cootje   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Hoi Peter  Precies op tijd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Oh help, dan ga ik nu maar even snel m'n tanden poetsen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ze kan nu elke seconde thuis aankomen.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
aha  |
|
nietmeer
|
Ger, Zuwe, Anyone... borreltje nemen? |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 792 OTindex: 22.681
|
Hey jongelui, ik ga proberen om weer tegaan slapen, ik kon niet rustig liggen. Welterusten allemaal en fijne dag morgen  |
|
nietmeer
|
Ja lekker even Cairo zijn dagelijkse mandarijntje geven |
|
nietmeer
|
Welterusten Zuwe, ik zal zo ook maar weer een poging wagen  @Ger: geef m ook maar een oorknuf van me  En de baan bevalt prima, tis alleen ff wennen dat je ieder moment van de dag gebeld kunt worden... |
|
nietmeer
|
Zuwe slaap lekker. @ Cootje ik heb mijn leven lang de gewoonte gehad dat ik altijd gebeld werdt ik moest eraan wennen dat de jongere generatie het dagelijkse roer over hebben gekregen , nu is het wel lekker rustig. Misschien wel vreemd maar elke avond na zijn laatste rondje krijgt hij een mandarijntje in zijn voerbak en is hij stapelgek op. Dus doet hij op het gras zijn boodschapjes zo snel mogelijk om zijn beloning te ontvangen en hoef ik zo laat niet in de kou te staan. |
|
nietmeer
|
Goeie gewoonte van Cairo  Scheelt jou weer koude op de pace maker. Ik heb natuurlijk de afgelopen jaren betrekkelijke rust gehad met mijn parttime spareribjob. Dat doe ik nog steeds, maar de nieuwe job is erbij gekomen. Je hele planning is naar de mallemoer, en dat apparaat kan op de vreemdste momenten afgaan  Edit: Maar ik ga nu weer eens kijken of de slaap t wint van de storm. Welterusten allemaal    |
|
nietmeer
|
Ja dat is het manko en met een kleine zoon erbij is juist de planning zo belangrijk. Dan heb je jullie gezin, de spareribjob en dan ook nog je nieuwe baan met van die " vervelende bellers " Die natuurlijk altijd op ongewenste momenten bellen, maar geloof mij na een tijdje wend dat ook, je moet natuurlijk ook nog wennen aan je nieuwe baan, loopt vanzelf allemaal wel soepeler. Dat is btw ook het enige wat Cairo krijgt buiten zijn eigen voer om. Vanmiddag bij de dierenarts kreeg hij een hondekoekje, die knuppel keek mij aan ik zag hem denken, wat is dit dan  En na het in stukjes breken moest ik het hem geven. |
|