|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Cootje is lief voor mij hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
Ben moe omdat ik gister naar school ben geweest.. En ik kan de hele dag al geen eten zien  Moet ik spontaan bijna naar het toilet rennen.. Dus voel me slapjes.. Heb wel om half 9 wat eten van gister op gewarmd.. Maar voor een hele dag is dat best weinig |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@TheE: dan is het goed... mensen moeten lief zijn voor elkaar, dan kunnen mensen ook lief doen voor ...... (zes letters, begint met een m  ) Edit nog-een-keer- @TheE: Dat klinkt vergelijkbaar met wat ik gisteren had  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Cleo Goeie vraag, heb ook nooit begrepen waar het goed voor was.  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Ik snap het wel maar ik heb gewoon nooit zin. |
|
TeunSr
Erelid
|
Had ik met engels, zwaar de leraar tegen.  Ging met 1,8 het eindexamen in.  Had hem niet verteld dat ik een kei was in tekstverklaren (helft van het eindcijfer) resultaat: in 6 op mijn diploma en een gefrusteerde leraar.  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goede 'savonds  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Teun: leraar tegen hebben is irritant... had ik met bewegingsonderwijs... toch al niet m'n sterkste vak (zwaar eufemistisch uitgedrukt  ) Hey Ikke  |
|
Clio Erelid
Hey Ikke @ Teun is best wel een grote gok die je maakte |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Met mij is alles super  In april naar Racoon   |
|
nietmeer
|
Wh00t, lijkt me gaaf  |
|
TeunSr
Erelid
|
Ach Cleo, moest minimaal een 5.2 halen om als eindcijfer een 4 te hebben. Dat zou al genoeg zijn om te slagen  |
|
Theetje
Oudgediende
bedtijd, morgen weer verder lezen  |
|
TeunSr
Erelid
|
Welterusten dan Thee |
|
nietmeer
|
|
|
Clio Erelid
@ Teun, je kan altijd een blackout krijgen en dan heb je een probleem, ik zou proberen om mijn cijfer eerder omhoog te krijgen. Truste Thee |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Cleo: dat gaat je vies tegenvallen als je je leraar tegen hebt... |
|
Clio Erelid
Het is me tot nu toe altijd gelukt, maar ik heb nog maar een leraar ooit tegen me gehad, welk vak zou dat nou zijn???  |
|
TeunSr
Erelid
|
@Cleo, ging niet, had zo de P op me dat ik zelfs de moeite niet genomen had om de boeken van mijn lijst te lezen. Hij had zo lang doorgedramd over die stof totdat ik zou instorten. Hij zei al in het begin van het Jaar: "Zo M******, jou zien we volgend jaar wel terug"  |
|
Clio Erelid
Die gast is gewoon eng  |
|
nietmeer
|
Tis maar goed dat t buiten zo hard waait, dan hoor ik die doodse stilte hier gelukkig niet  |
|
Clio Erelid
Ik ga slapen, truste all   |
|
TeunSr
Erelid
|
Heb em na de cijferuitreiking ook nog ha(r)telijk bedankt voor de moeite. Heb 1 jaar een andere leraar Engels gehad, wat denk je: een 8 als eindcijfer.  Welteruste Cleo  Ga ook zo, morgen weer vroeg op.  WMR zorgt voor een chronisch slaaptekort.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Stilte in de nacht Helemaal alleen Zoek mensen, 'k vind er geen Eenzaam, en ik wacht. |
|