|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Luna: Andreas , heb je wel tien keer toegevoegd inmiddels  vaag ik heb nog niks  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Puck, gewoon een beetje improviseren. Ze vinden het vaak al goed als je een beetje een frans accent hebt  dan moet je eigenlijk spontaan verkouden worden, dan klinkt je frans altijd beter  Tenminste, bij mij wel  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
dat zou mooi zijn  *drinkt toch tweede biertje op, die van blend is gekregen* |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ikky, maar ehh, als ik hiervoor een 'laag' cijfer haal is mn 9 weg  Dus ik ga het maar proberen  Ik ken er nu al bijna 3  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Wil iemand mijn wiskunde maken  ? |
|
nietmeer
|
@Puck: Beetje perfectionistisch?  LQ: Sorry, gaat niet lukken... tenzij je een onvoldoende wilt  |
|
Arya Oudgediende
|
oeh LQ, mag ik?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Waarom ligt hyves er nou uit ?  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
LQ nee dat wil ik niet   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ikky: dan moet je eigenlijk spontaan verkouden worden Ik zie het al voor me: Iedereen die in m'n gezicht niest krijgt 'n euro!  |
|
Arya Oudgediende
|
Quote Theemonster: Waarom ligt hyves er nou uit ?  dat vroeg ik mezelf ook al af  |
|
Theetje
Oudgediende
oew, uik heb me gister toch wat gaafs gezien  |
|
Elzevier Erelid
 WMRindex: 57 OTindex: 2.192
|
Quote Little Queen: Wil iemand mijn wiskunde maken  ? Ik vind je heel aardig maar je kan te ver gaan. Ik heb vakantie!  Vergeef me. |
|
nietmeer
|
@Ikke: dan zou ik nu snotrijk zijn... @TheE: Wat dan? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Muaddhib: @Puck: Beetje perfectionistisch?  Nee, maar ik vind 't gewoon een beetje irritant  Sta ik eens zo goed  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Theemonster: Waarom ligt hyves er nou uit ?  Is al vanaf het begin van de avond Echt stom  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik was gister in de volkswagen fabriek in Wolfsburg.. In de fabrieks hal.. Op een gegeven moment hoefde ik eigenlijk alleen op te staan en mijn hand uit te steken en dan raakte ik een vw aan die boven mijn hoofd langs werd vervoerd  |
|
Arya Oudgediende
|
LQ, mag ik wiskunde doen?  |
|
nietmeer
|
@Puck: Ik doe je het in ieder geval niet na... een 9 voor Frans (of welke taal dan ook) op VWO3 nivo... (alhoewel ik op een gegeven moment wel een spontaan  Frans gesprek met m'n vroegere NAT leraar had...  ) @TheE: Mensen van 2 meter nogwat hadden dus een probleem  Lijkt me best cool om eens mee te maken... een auto van x ton die vlak over je hoofd vliegt. Lijkt me maf  |
|
Puck Oudgediende
|
Muad, het is beter dan m'n Duits   Oke, op naar gesprek 4  |
|
Arya Oudgediende
|
puck, move als je wilt leren  |
|
nietmeer
|
Duits... nog zo'n rampenvak... (Frans stond ik een 4 voor, Duits een 1.... in mijn 3de jaar that is...) |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
@Luna: ik heb inmiddels iets  ben je online?  |
|
Arya Oudgediende
|
Quote Muaddhib: Duits... nog zo'n rampenvak... (Frans stond ik een 4 voor, Duits een 1.... in mijn 3de jaar that is...) ik doe met je mee  |
|
Theetje
Oudgediende
Oww, maar we hebben ook een pers blok van 350 ton boven ons hoofd gehad (of nog een nulletje meer, weet ik niet meer) |
|