|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
yep  is heerlijk!  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Muad, nouja vorig jaar 4 opdrachten gemaakt, geloof ik.. iets met houtskool waarin handen moesten zitten enzo.. en iets met wat lijkt op de realiteit en iets wat daar totaal van afwijkt geloof ik en iets met verbindingen en nog iets  , en nu moet ik 3 kamers schilderen/tekenen die mijn eigenschappen weergeven |
|
nietmeer
|
LQ: Klinkt eigenlijk als een veredeld tekenen... @Cleo: mee eens, das Bio (maar ik ben een tikkie bevooroordeeld, aangezien ik leraar bio ben geweest  ) |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Filosofie is wel geinig, maar dan als vrijetijdsbesteding. Ik houdt me persoonlijk bezig met een zijspoor daarvan  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Morgen weer Biologie  .. nouja ''  '' waarschijnlijk erger ik me weer dood aan de domme opmerkingen  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
@ Muaddhid, ik weet niet wat het beste keuzevak is, maar het is zeker niet Filosofie. |
|
Arya Oudgediende
|
ik vind t wel goed als vak hoor!  |
|
nietmeer
|
LQ: Van de leraar, of van de leerlingen?  Maar dames, ik ga m'n bedje in duiken, morgen weer vroeg dag, truste  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Muad, van de leerlingen  |
|
nietmeer
|
LQ: Gewoon je er niets van aantrekken  weet je trouwens hoe irri die domme opmerkingen zijn als je aan de andere kant staat? Dan moet je nog antwoord gaan geven ook  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cleopatra: @ Muaddhid, ik weet niet wat het beste keuzevak is, maar het is zeker niet Filosofie. Filosofie is zeker wel een goed keuzevak  Ben echt blij dat ik het heb gekozen;) |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Muad: ik heb al zo'n vermoeden bij welk hoofdstuk je dan aangekomen bent  Pubers hè, dan krijg je dat  |
|
Arya Oudgediende
|
@alweer dood kijk, met JOU kan ik praten!  |
|
Clio Erelid
@ Alweerdood, Ik vind het vet interesant maar ik kan er geen goede cijfers voor krijgen. |
|
nietmeer
|
Pietje: Om een of andere vage rede hoefde ik meestal in dat hoofdstuk niet zoveel uit te leggen...  Maar ik zou naar bed gaan. Truste iedereen  *Boink* |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik volg zelf liever de filokomie... filosofie: vragen stellen om het vragen stellen  filokomie: vragen stellen om de grap erachter  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cleopatra: @ Alweerdood, Ik vind het vet interesant maar ik kan er geen goede cijfers voor krijgen. Hmm das jammer  Als iets mij interesseert haal ik bijna automatisch hoge punten @Arya ik ook met jou denk ik dan  |
|
Arya Oudgediende
|
ik ga lekker slapen, tot ziens allemaal!  |
|
Clio Erelid
Quote alweerdood: Quote Cleopatra: @ Alweerdood, Ik vind het vet interesant maar ik kan er geen goede cijfers voor krijgen. Hmm das jammer  Als iets mij interesseert haal ik bijna automatisch hoge punten  Ja, heb ik gewoonlijk ook maar blijkbaar niet voor filosofie. Truste Arya   |
|
pietjevlip Oudgediende
|
De slapers Arya   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Slaap lekker Arya. @Cleo Dan is dr iets mis denk ik, nja, kan ik vanaf hier niet beoordelen  |
|
Clio Erelid
@ Alweerdood, wat zou dat dan kunnen zijn????  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cleopatra: @ Alweerdood, wat zou dat dan kunnen zijn????  Geen flauw idee  Misschien moet je beter leren ofzo? Of in mijn blog kijken en bepalen in welke categorie mensen je denk dat je behoort, de 1e of de 2e.. Nja, ik ga zo pitten, eerst nog ff (serieus toevallig  ) filosofie maken  |
|