|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
|
|
nietmeer
|
'over ongeveer een half uurtje heb je nergens meer last van' !!  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik hoop het  . Rotrug.  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Giovanni: Ik hoop het  . Rotrug.  Ben je al eens bij een chiropractor geweest(oftewel: een kraker) |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote alweerdood: Quote Giovanni: Ik hoop het  . Rotrug.  Ben je al eens bij een chiropractor geweest(oftewel: een kraker) ik word elke 4 maanden gekraakt, asl ik op controle moet voor mn gewrichten..tis toch zo lekker   |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
vervelend is dat als je last van je rug hebt |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik heb een hernia AD. Die is niet te opereren. Af en toe krijg ik er last van, zoals nu dus  Ik heb laatst een documentaire gezien over chiropractors op NGC. Kun je verlamd van raken  chiropractie. |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ gio in welke wervel zit het dan? |
|
nietmeer
|
nou dan moet ik maar meer massages geven.. dat helpt in ieder geval voor even.. |
|
gothic Erelid
|
@tom ben een paar keer naar een orthomanueel therapeut geweest. die zet ook je wervels recht maar dan zonder te kraken, niet prettig. @gio, soms is een hernia toch wel te opereren of zit het op een foute plek voor een operatie? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: @ gio in welke wervel zit het dan? Het is een lichte hernia, niet ernstig genoeg om te opereren. Zit ergens links, maar hele onderrug is gevoelig.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
das goed klote  heb je er geen pijnstillers tegen? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote ToM_xlr: das goed klote  heb je er geen pijnstillers tegen? inderdaad... |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote gothic: @tom ben een paar keer naar een orthomanueel therapeut geweest. die zet ook je wervels recht maar dan zonder te kraken, niet prettig. gio, soms is een hernia toch wel te opereren of zit het op een foute plek voor een operatie? ik laat het door de fishio doen. moet daar dan toch heen om mn enkels en polsen door te laten lichten... en het is zo lekker .... |
|
gothic Erelid
|
@tom het is dat de fysiotherapeut in het dorp niet de bevoegdheid heeft om wervels recht te zetten. maar voor mij werkt het prima, 2 dagen pijn en daarna een paar maanden nergens meer last van. |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ gothicvoor mijn is het 2 seconden pijn, hele dag lekker gevoel. mijn spieren op mijn rug zitten ook altijd van als in 3 dagen niet zwem ofzo...  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote gothic: @tom het is dat de fysiotherapeut in het dorp niet de bevoegdheid heeft om wervels recht te zetten. maar voor mij werkt het prima, 2 dagen pijn en daarna een paar maanden nergens meer last van. Hmm, dan is er toch iets fout hoor, het zou na een paar keer toch over moeten zijn? Lijkt me sterk dat je wervels iedere keer weer terug schuiven  |
|
gothic Erelid
|
@tom krijg er altijd migraine van maar dat komt omdat hoog in m'n nek die wervels rechtgezet moeten worden, van m'n spieren gelukkig geen last. |
|
ToMxlr
Erelid
|
ja, dat is inderdaad een rotplaats |
|
gothic Erelid
|
@alweerdood bij mij zit er teveel ruimte tussen m'n wervels daardoor verschuiven ze vaak |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Die pijnstillers helpen geen moer. De meeste word je zo slap als een vaatdoek van. Of je ligt de halve dag op je nest.  |
|
gothic Erelid
|
gio welke pijnstillers heb je? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote gothic: @alweerdood bij mij zit er teveel ruimte tussen m'n wervels daardoor verschuiven ze vaak Hmm das minder.. Gelukkig heb ik daar geen last van.. nja, ik ben weg mensen, doeidoei  |
|
ToMxlr
Erelid
|
tja goi, dan moet het "the hard way" hoelang hou de pijn aan normaal? hoeveel dagen/weken? |
|
nietmeer
|
Tramadol Gio, een morfine-achtig iets, speciaal voor zware botpijnen en niet zo erg suf als van de morfine. |
|