|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote ToM_xlr: Quote Theemonster: dan moet je ze wel vandaag voor 6 uur op de bus doen  geef t adres maar.. ik ben zo gek, ik doe het nog echt ook  ik wil niet zomaar Wouter zijn adres geven, dus dat gaat niet door.. hmm moet ik een andere manier vinden om mezelf vasttekenen of te plakken.. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
ben weer ff weg... |
|
nietmeer
|
|
|
|
Quote Theemonster: Quote ToM_xlr: Quote Theemonster: dan moet je ze wel vandaag voor 6 uur op de bus doen  geef t adres maar.. ik ben zo gek, ik doe het nog echt ook  ik wil niet zomaar Wouter zijn adres geven, dus dat gaat niet door.. hmm moet ik een andere manier vinden om mezelf vasttekenen of te plakken.. Geef het adres van het postkantoor en laat het bezorgen als postrestant Dan haal je het daar op.  |
|
Theetje
Oudgediende
@Jannick; doe dan een kilt, en volgens de traditie, dus zonder iets eronder  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
of open even een postbus   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Woeeh, Naomi hier  Hoi hoi  Arne is even naar zn telefoondinges zoeken ..  Nou is ie weer terug ..  |
|
Theetje
Oudgediende
GL; maar dat is niet nodig, want jij weet vast nog wel een manier en plaats waar en hoe ik me kan vastketenen zodat ik niet meer naar huis hoef  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Nah.. Dan moet ik een extra lange kilt dragen..  Staal, zie jij mij al in een rokje lopen?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: @Jannick; doe dan een kilt, en volgens de traditie, dus zonder iets eronder  ik heb een kilt, kilten zijn vet zal ik die aandoen naar de meet?  |
|
Theetje
Oudgediende
@tom; jaaaa, maar volgens de traditie he?  |
|
|
Quote Theemonster: GL; maar dat is niet nodig, want jij weet vast nog wel een manier en plaats waar en hoe ik me kan vastketenen zodat ik niet meer naar huis hoef  Als je niet wilt hoef je niet meis. Kriebs heeft een leuk nieuw huisje. Pas jij vast wel bij  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: GL; maar dat is niet nodig, want jij weet vast nog wel een manier en plaats waar en hoe ik me kan vastketenen zodat ik niet meer naar huis hoef  de betuwelijn, zoals al die mileuactivisten?  |
|
Theetje
Oudgediende
GL; het is meer als smoes voor mijn ouders  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: Nah.. Dan moet ik een extra lange kilt dragen..  Staal, zie jij mij al in een rokje lopen?  Ik wel  |
|
|
Quote Theemonster: @tom; jaaaa, maar volgens de traditie he?  Kijken met een spiegeltje, dat weet je toch?? |
|
nietmeer
|
heeeeey ik ben er weer na 2 dagen niet on zijn   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ohja, Arne is weer even boven ..  Nou weer beneden  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: @tom; jaaaa, maar volgens de traditie he?  weet je Hoe KOUD dat is? dadelijk vriest mn zaakje ernogaf  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik zie Staal nog niet in een rok lopen..  Nah.. Welk patroon kilt zal ik nemen?  |
|
Theetje
Oudgediende
GL; vroeger moest het leger (volgens de verhalen) in de troonzaal, waar de koningin dan op haar troon zat, over een weg van spiegels lopen, zodat de koningin kon zien wat ze er onderaan hadden, want ze mocht niet gewoon hun kilts optillen.. |
|
nietmeer
|
Zegt er niemand heet welkom terug Misha ^^ |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mishatje: heeeeey ik ben er weer na 2 dagen niet on zijn   Hooi |
|
|
Quote Theemonster: GL; het is meer als smoes voor mijn ouders  Zeg ze gewoon de waarheid!! |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote Theemonster: @tom; jaaaa, maar volgens de traditie he?  weet je Hoe KOUD dat is? dadelijk vriest mn zaakje ernogaf  vast niet  eind juli is het wel warm hoor  |
|