|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Jannick: Swah! Je bent paars van binnen! oke, nu volg ik 'em helemal niet meer Jannick, kun je dit even uitleggen?;) ha die CnC, lekker geslapen?  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.720
|
Quote ToM_xlr: Quote Zuwe: Jannick, genade, genade, gna,gna,gna... wat issie dan aan het doen?  Mij stompen... gna gna gna, genade... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hee tom  Jha  heerlijk geslapen @Jannick, jij bent zwart van binnen @Thom, je bent WEL mijn bitch  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Ik let er niet op, ik let er niet op, ik let er niet op...* |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ cnc, ik ook, wel drie hele uren...  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.720
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik denk dat ik me maar is ga aankleden, maar wat zal ik is aantrekken? |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Theemonster: Ik denk dat ik me maar is ga aankleden, maar wat zal ik is aantrekken? Het kortste jurkje dat je hebt  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Jannick: @Anna, Adams kustuum?  Eva's kostuum.. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Puck: Quote Theemonster: Ik denk dat ik me maar is ga aankleden, maar wat zal ik is aantrekken? Het kortste jurkje dat je hebt  Dan schrikt Blend zich dood vanavond  Ik heb namelijk echt een heeeeeel kort rokje  |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, maar een Adams kostuum is moeilijker  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Puck: Quote Theemonster: Ik denk dat ik me maar is ga aankleden, maar wat zal ik is aantrekken? Het kortste jurkje dat je hebt  Dan schrikt Blend zich dood vanavond  Ik heb namelijk echt een heeeeeel kort rokje  Doe aan  Je hebt 'm niet voor niks  Quote Jannick: Ja, maar een Adams kostuum is moeilijker  Hopeloos..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ToM_xlr: @ cnc, ik ook, wel drie hele uren...  Dat is 1 uur meer dan ik gisteren  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ thee doen, een foto nemen en posten op je blog   |
|
Theetje
Oudgediende
@tom; nee, mijn witte benen hebben al een keer op wmr gestaan  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: @ thee doen, een foto nemen en posten op je blog   Over foto gesproken  |
|
Jannick
Oudgediende
Stelletje oversekste figuren..  |
|
ToMxlr
Erelid
|
CnC dit was niet vrijwillig, lees mn blog even van gister... en nu ga ik koffie zetten |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Jannick, moet jij zeggen  Jij batst ook maar in de rondte.. @tom, blog van gisteren? Ja, eh, ok |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Puck: Quote ToM_xlr: @ thee doen, een foto nemen en posten op je blog   Over foto gesproken  jaja, ik ga eerst even wakkerworden, koffie drinken etc. maar ik beloof je  , je hebt hem voor 12 uur in je inbox  |
|
Jannick
Oudgediende
*Gaat batsen met CNC* Hmm..  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Puck: Quote ToM_xlr: @ thee doen, een foto nemen en posten op je blog   Over foto gesproken  jaja, ik ga eerst even wakkerworden, koffie drinken etc. maar ik beloof je  , je hebt hem voor 12 uur in je inbox  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Sieënsie: @Thom, je bent WEL mijn bitch  Oo? Ok  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: Quote Puck: Quote ToM_xlr: @ thee doen, een foto nemen en posten op je blog   Over foto gesproken  jaja, ik ga eerst even wakkerworden, koffie drinken etc. maar ik beloof je  , je hebt hem voor 12 uur in je inbox  Haha, oke  |
|