|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik wil ook een foto van Tom zien   |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Theemonster: @tom; nee, mijn witte benen hebben al een keer op wmr gestaan  k zie de foto al voor me.. blend die met grote ogen kijkt en thee die daar zo (...) in de deuropening staat  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Foto's  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Theemonster: ik wil ook een foto van Tom zien   Gewoon heeel lang doorvragen  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote Theemonster: @tom; nee, mijn witte benen hebben al een keer op wmr gestaan  k zie de foto al voor me.. blend die met grote ogen kijkt en thee die daar zo (...) in de deuropening staat  Zullen Ikky en Kriebeltje fijn vinden  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Thom, jup, heb een hele bitchclup @Jannick, batsen met mij? Ja wacht even.. ik ben ongesteld  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: ik wil ook een foto van Tom zien   tis geen foto van mijn, meer een van mn hanekam in volle glorie..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote Theemonster: @tom; nee, mijn witte benen hebben al een keer op wmr gestaan  k zie de foto al voor me.. blend die met grote ogen kijkt en thee die daar zo (...) in de deuropening staat  Sexy! |
|
Theetje
Oudgediende
@cnc; heb je je pil dan niet doorgeslikt? dat zou je toch doen omdat je wist dan Jannick vast wel wilde... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
CNC, nog steeds??  Enne, een echte kapitein bevaart elke zee, ook de rode zee...  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote Theemonster: ik wil ook een foto van Tom zien   tis geen foto van mijn, meer een van mn hanekam in volle glorie..  Gaaaaaaaaaaaf   Ik heb een hele tijd met een hanenkam gelopen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Maar ik slik de pil al.. Al 23 maand..  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote GoodLooking: CNC, nog steeds??  Enne, een echte kapitein bevaart elke zee, ook de rode zee...  en wat nou als zij niet wilt? ik moet er namelijk op dat moment echt niet aan denken.. |
|
Jannick
Oudgediende
Wie is goodlooking?  Oh, Lm?  |
|
|
Tja, je bent vrouw dus ondergeschikt  maw, je hebt niks te willen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote GoodLooking: CNC, nog steeds??  Enne, een echte kapitein bevaart elke zee, ook de rode zee...  Ik vond je oude naam leuker.. Quote Jannick: Maar ik slik de pil al.. Al 23 maand..  Ik ook, nonstop.. Quote Theemonster: cnc; heb je je pil dan niet doorgeslikt? dat zou je toch doen omdat je wist dan Jannick vast wel wilde... Nee hij is rectaal |
|
|
Quote Jannick: Wie is goodlooking?  Oh, Lm?   |
|
Theetje
Oudgediende
GL; dan heeft vanaf nu de man in mijn relatie niets meer te willen  dus dan moet hij gaan oppassen want ik wil veel  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ jannick ik al drie jaar, en het werkt, want ik ben nog nooit zwanger geworden  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote GoodLooking: Quote Jannick: Wie is goodlooking?  Oh, Lm?   REeeeeeeegel 9..  CNC, ik ook, nja, ik paas hem ook weleens doekoes.. en jij?  |
|
|
CNC: Misschien verander ik hem wel weer terug....Ben er namelijk ook niet tevreden mee.... |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote GoodLooking: CNC: Misschien verander ik hem wel weer terug....Ben er namelijk ook niet tevreden mee.... Dat kan dus niet, eikhol  Dat zei Joey nog.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote GoodLooking: CNC: Misschien verander ik hem wel weer terug....Ben er namelijk ook niet tevreden mee.... Ik vind em nogal afgezaagd.. lucky me klinkt ook gewoon leuker |
|
Theetje
Oudgediende
ik ga zo maar is boodscahppen doen, anders heb ik geen eten en blend geen brownie vanavond  |
|
|
Dan vraag ik het aan Voogeltje  |
|