|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Theemonster: Thommy; ik heb altijd gezegd dat ik het pas op mijn 18de wilde omdat ik er dan goed over na had gedacht.. Als ik voor mijn 18de was overleden hadden mijn ouders toestemming gegeven voor het nemen van organen, omdat ze weten dat ik het wilde.. En ze zijn zelf ook donor.. Verstandig  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@thommy iedereen gaat dood, niemand heeft het eeuwige leven hoe graag ommige mensen het ook zouden willen. een paar jaar terug wensde ik zelfs dat ik dood ging. nu heb ik die gevoelens niet meer. maar het is ook niet zo dat ik het onderwerp dood mijd. |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ik ga hier weg, veel plezier met fantaseren. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
 thommy, dit is voor sommige mensen een uitlaatklep |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Guns 'N Roses - Patience dat is pas een top lied daar hou ik van. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
het lijkt met ook wel gaaf om Heb je even voor mij van frans brouwer te draaien  |
|
gothic Erelid
|
@TheE, die zou ik niet graag willen horen, maar ja dat wordt toch al moeilijk als je in je kistje ligt |
|
Mier Oudgediende
@ Thee Fransjee of 1000 lieve woorden klik |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, "ik heb een boot, ik heb een hele mooie splinternieuwe boot" |
|
Theetje
Oudgediende
@gothic; daarom  En dan laat ik mijn ouders, als die dan nog leven, nog 1 keer merken dat ik totaal geschift ben en altijd tegen hun in zal gaan  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@TheE, en dan de polonaise rond jou kist maken  en allemaal heel hard meezingen, en daarna een leuke anekdote over jou vertellen  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik walg trouwens van Frans Bouwer  |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
gothic Erelid
|
Zonder jou- Paul de Leeuw en Simone Kleinsma, zou ik ook wel willen horen. @TheE m'n vader zou het wel leuk vinden als ik dat zou laten draaien.  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ ikky, wil ook wel dat er gelachen mag worden op mijn begravenis  |
|
Theetje
Oudgediende
Mensen mogen ook niet in het zwart naar mijn crematie (nogmaals: als er nog iets is om te cremeren...) Maar ze moeten vooral hele vrolijk gekleurde kleding aan en veel streepjes, want ik hou van streepjes op kleding  |
|
Mier Oudgediende
deze wil iken dan iedereen een biertje of een mixje in de hand. |
|
gothic Erelid
|
Bij mij moeten ze wel in het zwart komen. en als bloemen gerbera's, witte rozen of zonnebloemen. heb ik ook al over nagedacht. |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, heb afgelopen jaar paar begravenissen gehad waar kleurrijke kleding gewenst was, en maar goed ook anders was het helemaal depressieve zooi geweest... |
|
Loek
Oudgediende
|
bij mij mogen mensen komen hoe ze zichzelf he prettigst voelen |
|
Theetje
Oudgediende
En als er dus nog te cremeren is dan wil ik dat het uitgestrooid wordt.. Over amsterdam.. boven de kalverstraat.. want ik krijg rust van de drukte daar.. |
|
gothic Erelid
|
ik vind zwart wel wat hebben |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEZullen ze daar leuk vinden  Al die dure mantelpakje naar de knoppen  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, ik word helemaal onrustig in de kalver
@ gothic vind ik ook wel, maar ga mensen niet zeggen wat ze aan moeten hebben, zo ben ik nu niet en ook niet als ik dood ben |
|
gothic Erelid
|
@Blend dure mantelpakjes heb je op de PC hooft, op de kalverstraat heb je nog normale winkels |
|