|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ mier, niet zo breezer zeg  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
 Cootje, de groeten aan Teun.  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Loek pff ik breezer  oke ff alles op een rijtje zetten ik praat tukkers ik praat alsof ik van het kamp kom  en ik schrijf breezer  whaha  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ mier jij bent dus erg multicutureel  |
|
Mier Oudgediende
@ ToM ja best wel ja praat ook nog es plat grunnings  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik ben pas multicultureel  Mijn vader is een limburger, mijn moeder een rotterdammer, ik ben geboren en woon in Amstelveen, ik zit in Amsterdam op school, mijn vriend woont in Wijhe (bij zwolle), ik wil volgende jaar in Zwolle gaan studeren (eerst een jaar hier), mijn opa en oma wonen in sittard (limburg), mijn oma in roelofsarendsveen (zuid-holland), mijn oom en tante in den bosch, mijn neven in utrecht en oom en zijn vriend in utrecht;amsterdam;groningen;italie (ja, die wonen overal en nergens  ) Lekker multicultureel he?  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ik ga er even vandoor mensen, tot strakjes  |
|
Loek
Oudgediende
|
laters ToM @ Thee, da's best lijstje  |
|
Loek
Oudgediende
|
moet moeder komt uit zevenaar, en m'n vader in zwolle geboren daarna naar groningen gegaan en in apeldoorn verder opgegroeid (zijn moeder woont daar nog steeds) en ik woon m'n hele leven al in naarden  |
|
Mier Oudgediende
@ Thee haha mijn echte vader is geboren in Wassenaar mijn moeder in Groningen. mijn stiefvader in Groningen ik en mijn broer zijn geboren in Hoogkerk. een van mijn oma's kwam uit rotterdam mijn opa uit wassenaar mijn andere opa uit ten boer mijn oma weet ik niet mijn andere opa hier in groningen en mijn oma ook volgens mij  volg je het nog |
|
Loek
Oudgediende
|
en de moeder van me vader is in naarden opgegroeid, om het rondje rond te maken  |
|
Mier Oudgediende
@ Loek mijn familie is overal opgegroeid door heel nederland ofzo |
|
Theetje
Oudgediende
ow, mijn oom en tante hebben altijd in koude kerk gewoont.. Maar zijn toen naar den bosch verhuis toen hun zoons het huis uit waern.. En die oom is dus ook in sittard geboren  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
In onze familie woont geen een gezin in dezelfde provincie..  |
|
Mier Oudgediende
er woont ook nog eens familie vna mij in Almelo |
|
Theetje
Oudgediende
mijn familie is gelukkig niet zo groot.. alleen mijn oma bij mijn moeder.. En bij mijn vader mijn opa en oma en oom en tante met 2 zonen en dan nog een oom met zijn vriend.. that's all.. |
|
Mier Oudgediende
en het grapigste moet nog komen  mijn moeder is ook nog eens familie van Lucas Klamer  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Ik ga er vandoor. Fijn naar de huisarts, jippie. Kom straks denk ik nog wel. Doei  |
|
Mier Oudgediende
@ Thee dat is zeker geen grote familie  oke waar zou ik beginnen Mijn moeder komt uit een gezin met 12 kinderen (ik ken ze niet allemaal en die hebben ook weer kinderen en hun hebben weer kinderen die ik nog nooit heb gezien  ) mijn echte vader komt uit een gezin van 6 en ik heb daar 6 neefjes en nichtjes en 1 aangetrouwde neef en 1 achterneefje en 1 achtenichtje mijn stiefvader komt uit een gezin van 4 en ik heb daar 7 neefjes en nichtjes |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
Mier Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
wat een rust ineens  *zingt* Mijn eerste zoen kreeg ik van jou ik voelde dat het toen gebeuren zou |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
|
|
Mier Oudgediende
@ Thommy dat is niet slim   |
|