|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
GG, naomi is zich aan het aankleden, op t moment heeft ze nog steeds mijn tshirt aan  En mijn laptop ligt nog boven  |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
hoi tom  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Cee-N-Cee: GG, naomi is zich aan het aankleden, op t moment heeft ze nog steeds mijn tshirt aan  En mijn laptop ligt nog boven  ik heb nooit een shirt van Wouter aan...  |
|
Quote Cee-N-Cee: GG, naomi is zich aan het aankleden, op t moment heeft ze nog steeds mijn tshirt aan  En mijn laptop ligt nog boven  als je haar laptop maar heel laat  komt zij ook zo ?  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Quote Cee-N-Cee: GG, naomi is zich aan het aankleden, op t moment heeft ze nog steeds mijn tshirt aan  En mijn laptop ligt nog boven  blijf je dan niet eens kijken Quote Theemonster: Quote Cee-N-Cee: GG, naomi is zich aan het aankleden, op t moment heeft ze nog steeds mijn tshirt aan  En mijn laptop ligt nog boven  ik heb nooit een shirt van Wouter aan...  verder ook niets cker..  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@GG, dat weet ik niet  vrouwen kennende kan het misschien nog wel even duren haha.. @TheE, ik neem altijd een extra shirt mee die naomi kan dragen s nachts  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, nou het is al best duidelijk hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
@Cnc; waarom? heeft ze zelf geen nachtkleding?   |
|
Quote Cee-N-Cee: GG, dat weet ik niet  vrouwen kennende kan het misschien nog wel even duren haha.. @TheE, ik neem altijd een extra shirt mee die naomi kan dragen s nachts  zeg maar dat ze opmoet schieten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Loek: Quote Cee-N-Cee: GG, naomi is zich aan het aankleden, op t moment heeft ze nog steeds mijn tshirt aan  En mijn laptop ligt nog boven  blijf je dan niet eens kijken Nou.. dat kan niet, want dat mag niet  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cnc ze doen daar expres lang over, en als je dan niet zegt "wat zie je er mooi uit" dan heb je problemen Edit: aaawh, damn waar ook, klote man... |
|
@Loek, ik denk niet dat naomi boos wordt op cnc hoor  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ gg denk het eigenlijk ook niet |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
goh, ik ebn 5 minuten weg en er is hier weer een complete pagina volgespamt  heeft iedereen lekker geslapen? Cnc ik hoef geen details  |
|
Quote ToM_xlr: goh, ik ebn 5 minuten weg en er is hier weer een complete pagina volgespamt  heeft iedereen lekker geslapen? Cnc ik hoef geen details  ik heb best lekker geslapen, ookal kon ik niet in slaap vallen gisteravond |
|
Theetje
Oudgediende
Goh.. soms is mijn wmr-inbox niet stil te krijgen, dan heb ik gewoon elke keer een nieuw mailtje, en dan opeens is hij weer stil, zo grappig  |
|
en jij ToM? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@tom, geen details? Ik ben de hele nacht in de weer geweest  GG, Loek, Naomi is nooooit boos  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik heb heerlijk geslapen  Toen ik mijn hoofd op mijn kussen legde was ik weg.. wat ik normaal niet kan  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ GG kon de slaap niet echt vatten, ben denk ik om 5 uur in slaap gevallen, en toen belde om half acht al een vriendin van me, of ik vrijdag meeging naar walibi... glukkig heb ik niet zoveel slaap nodig..  maar nu eerst even een bak koffie zetten |
|
Quote ToM_xlr: @ GG kon de slaap niet echt vatten, ben denk ik om 5 uur in slaap gevallen, en ten belde om half acht al een vrindin van me, of ik vrijdag meeging naar walibi... glukkig heb ik niet zoveel slaap nodig..  maar nu eerst even een bak koffie zetten walibi leuk  |
|
Theetje
Oudgediende
Walibi!!!!!! Ik ben jaloers!!!! Dat is zooooo gaaf!!!! |
|
Loek
Oudgediende
|
@ ToM ik ging pas om half 3 vannacht van WMR af  verder wel lekker geslapen  |
|