|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
bij mij is het gewoon verzekerd..
maar zo duur is het niet hoor.. 17 euro voor 3 maanden.. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, bij mij is het sinds kort ook weer verzekerd..da's waar. Ik betaal 37 euro voor zes maanden.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
De betrouwbaarste methode voor het voorkomen van kleine koters is: celibaat blijven (wist niet hoe ik 't anders 'n beetje netjes moet uitdrukken  ) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Quote Theemonster: ik heb gewoon een herhaal recept, en vanmiddag dus ook weer gekregen voor over 6 maanden.. Maar je moet dat recept wel afhalen? nee, heb ik nu in mijn portomonee.. krijg ik altijd bij het halen... dan lever in het ene recept in, krijg ik voor 6 maanden en krijg ik het volgende recept meteen mee.. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Theemonster: bij mij is het gewoon verzekerd..
maar zo duur is het niet hoor.. 17 euro voor 3 maanden.. omdat het nog verzekerd is, maar als dat straks eruit lgt, worden die dingen veel duurder, dat weet ik wel. want ze kunnen er dan elke prijs voor vragen. nu heeft de verzekeraar nog enige invloed op de prijs, maar dan... |
|
Theetje
Oudgediende
@tom; dat is zo.. maar toch nu is het dus voor mijn verzekering 6 euro per maand.. dat valt echt mee eigenlijk.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
nee Ikke, de beste manier is een erwt.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Ikke: De betrouwbaarste methode voor het voorkomen van kleine koters is: celibaat blijven (wist niet hoe ik 't anders 'n beetje netjes moet uitdrukken  ) periodieke onthouding  Moeilijk voor iemand zoals Luna  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: omdat het nog verzekerd is, maar als dat straks eruit lgt, worden die dingen veel duurder, dat weet ik wel. want ze kunnen er dan elke prijs voor vragen. nu heeft de verzekeraar nog enige invloed op de prijs, maar dan... Kan de mensheid weer terug naar het 'geen seks voor het huwelijk tijdperk' Ik snap de overheid ook echt niet: eerst allemaal campagnes voor veilig vrijen voeren en dan daarna de verzekeraars vrolijk de pil uit de verzekering laten knikkeren... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: nee Ikke, de beste manier is een erwt.. erwt?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ ikke mja, er moet bezuinigd worden he? anders kan bak eleende niet meer rondrijden in een beveiligde audi van 1 miljoen... |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote ToM_xlr: nee Ikke, de beste manier is een erwt.. erwt?  ja, als de vrouw die tussen dr knieen klemt  |
|
Theetje
Oudgediende
@tom; dat het het asperientje.. dat zeiden ze vroeger altijd  |
|
Luna
Moderator
Thee, dat is wel fijn... |
|
Theetje
Oudgediende
@Luna; ja, alleen moet ik niet dat recept kwijtraken, anders moet ik wel de dokter bellen  Maar ik kan het gewoon in iedere apotheek in NL inlevern.. Trouwens, jij moet vanavond 22.20 veronica kijken  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: @tom; dat het het asperientje.. dat zeiden ze vroeger altijd  i en hem van ons pap, en die zij altijd een ewrt. |
|
Theetje
Oudgediende
@tom; ik zie nu ook echt allemaal vrouwen voor me met een erwt tusen hun benen  |
|
Luna
Moderator
Wat is er dan  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: @ ikke mja, er moet bezuinigd worden he? anders kan bak eleende niet meer rondrijden in een beveiligde audi van 1 miljoen... Ik zie al hoe de banken hierop in gaan springen: "Open nu een veilig-vrijenspaarrekening bij de Rabobank voor uw kinderen! Maak de pil betaalbaar voor uw kleine meisje later. Als u nu instapt, krijgt uw dochter straks haar eerste maand pillen gratis!" |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Wat is er dan  kijk maar in de gids  of op www.tvfilm.nl/nustraks  |
|
Luna
Moderator
Aha, dat ga ik kijken,ja  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ook   |
|
Luna
Moderator
En dan vergelijken  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
|
|
ToMxlr
Erelid
|
maar de pil kan ook voorgeschreven worden zonder dat de vrouw sexueel actief is. een vriendin van mij slikt de pil al vanaf haar 12e, omdat ze hele erge krampen krijgt als ze menstrueert. ik vind dat dat wel te verzekkeren moet blijven.
maar als man: gewoon een rubber om je willy, ben je van al het gezeik af. |
|