|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Sperziebonen  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Naaoomii: Ik vind bruine en witte en groene bonen lekker, ben ik dan raar?  nee, alleen een aparte smaak  |
|
nietmeer
|
@ Naomi & CnC JULLIE ZIJN GEK :  (niet op die manier hoor  ) |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hmm ik vind ze lekker  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@adje, precies.. de meeste muziek van vroeger was een chaotische bende van noten die uitgekotst werden door muzikanten die niet de moeite hadden genomen de instrumenten zo te kiezen dat het geheel een beetje goed klinkt.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mishatje: @ Naomi & CnC JULLIE ZIJN GEK :  (niet op die manier hoor  ) Ik maakte een grapje  Maar Chili con carne vind ik wel lekker  |
|
nietmeer
|
Cnc, sommige liedjes van nu zijn ook behoorlijk messed up... |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote alweerdood: Quote Ikke: Duizend keer beter dan de bagger die tegenwoordig 99% van alle 'muziek' op deze aardkloot opmaakt  ja, nu is er ook veel bagger, vroeger was het niet beter, alleen die zooi staat niet online omdat niemand er de moeite voor neemt  hmmm, dat klopt niet helemaal, als je het economisch bekijkt, wordt iets alleeen gemaakt als iemand er behoefte aan heeft. dus geen enkel bandje dat niet binnen een jaar 50000 cd verkoopt en 10 conerten geeft, krijgt geen contract... het is iets anders dat er van de oudere generaties er een hoop mensen er helemnaal niks vanaf weten hoe je het online moet zetten.. |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Mishatje: @ Naomi & CnC JULLIE ZIJN GEK :  (niet op die manier hoor  ) Ik maakte een grapje  Maar Chili con carne vind ik wel lekker  Dat vind ik je nog steeds gek  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: Quote Ikke: Duizend keer beter dan de bagger die tegenwoordig 99% van alle 'muziek' op deze aardkloot opmaakt  ja, nu is er ook veel bagger, vroeger was het niet beter, alleen die zooi staat niet online omdat niemand er de moeite voor neemt  Die staat zeker wel online  Beter zoeken.. Hebben jullie ook wel eens dat je 'n liedje leuk vindt dat normaal gesproken totaal buiten je smaak valt? |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.718
|
|
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: Quote Ikke: Duizend keer beter dan de bagger die tegenwoordig 99% van alle 'muziek' op deze aardkloot opmaakt  ja, nu is er ook veel bagger, vroeger was het niet beter, alleen die zooi staat niet online omdat niemand er de moeite voor neemt  Die staat zeker wel online  Beter zoeken.. Hebben jullie ook wel eens dat je 'n liedje leuk vindt dat normaal gesproken totaal buiten je smaak valt? Idd heel eng  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote alweerdood: Quote Ikke: Duizend keer beter dan de bagger die tegenwoordig 99% van alle 'muziek' op deze aardkloot opmaakt  ja, nu is er ook veel bagger, vroeger was het niet beter, alleen die zooi staat niet online omdat niemand er de moeite voor neemt  hmmm, dat klopt niet helemaal, als je het economisch bekijkt, wordt iets alleeen gemaakt als iemand er behoefte aan heeft. dus geen enkel bandje dat niet binnen een jaar 50000 cd verkoopt en 10 conerten geeft, krijgt geen contract... het is iets anders dat er van de oudere generaties er een hoop mensen er helemnaal niks vanaf weten hoe je het online moet zetten.. Once again: you didn't look in the right place  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote alweerdood: Quote Ikke: Duizend keer beter dan de bagger die tegenwoordig 99% van alle 'muziek' op deze aardkloot opmaakt  ja, nu is er ook veel bagger, vroeger was het niet beter, alleen die zooi staat niet online omdat niemand er de moeite voor neemt  Die staat zeker wel online  Beter zoeken.. Hebben jullie ook wel eens dat je 'n liedje leuk vindt dat normaal gesproken totaal buiten je smaak valt? Ja, ik vond ooit een nummer leuk van Tokkie Hotel  Ik ben inmiddels weer afgekickt  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Mishatje: @ Naomi & CnC JULLIE ZIJN GEK :  (niet op die manier hoor  ) Dat weet ik  |
|
nietmeer
|
Quote Naaoomii: Quote Mishatje: @ Naomi & CnC JULLIE ZIJN GEK :  (niet op die manier hoor  ) Dat weet ik   Zo ben k eenmaal |
|
Ikke
Oudgediende
Ik hoorde laatst in 'n aflevering van House 'n lekker down-tempo nummer... Maar het past totaal niet bij de rest van m'n muziek  Ik snap niet waarom ik dit liedje leuk vind, ik post 't zo wel op m'n blog.. Heb 't eindelijk op Youtube gevonden  |
|
nietmeer
|
Ik kijk zo wel. |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ ikke ik beschouw mezelf als een muziekverzamelaar, ik heb zo'n 610 gigh al liggen aan mp3'tjes en ik zeg het je: oude muziek met een fatsoenlijke opnameqwaliteit is moeilijk te vinden |
|
nietmeer
|
@tom, soms is oude muziek tog wel het mooiste, en nederlandstalige zoals acda & de munnik |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik ben weg mensen, buiten voetballen   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Later adje   |
|
nietmeer
|
Voetbal ze  |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: @ ikke ik beschouw mezelf als een muziekverzamelaar, ik heb zo'n 610 gigh al liggen aan mp3'tjes en ik zeg het je: oude muziek met een fatsoenlijke opnameqwaliteit is moeilijk te vinden Ik heb alles van Dire STraits, alles van Eric Clapton, alles van Pink Floyd, alles van Jimi Hendrix, alles van John Lee Hooker, alles van B.B. King etc. gevonden op internet  |
|