|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Morgen thee? Kopje thee? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm hier schijnt de zon nog lekker  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ja, lekker doe mij maar een kopje thee  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Little Queen: Hmm hier schijnt de zon nog lekker  niet lang mee wij hier nu ook regen dus het gaat jullie kant op  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
*zet waterkoker aan, pakt theeglas, en pakt de theedoos* *water kookt* *doet water in theeglas*Alsjeblieft, hier heb je de theedoos, en een glas met heet water  |
|
Itchy
Senior lid
 WMRindex: 487 OTindex: 878 S |
HIER HET WMR WEERBERICHT:
HET GAAT OOIT REGENEN OF HET REGENT AL.... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Twaggy: Quote Little Queen: Hmm hier schijnt de zon nog lekker  niet lang mee wij hier nu ook regen dus het gaat jullie kant op  Bedankt voor de melding  .. kan ik me er alvast op verheugen..  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote kpuc: Ik heb t niet verwijderd iig AD, jammer maar niks aan te doen. Hmm jammer, zo erg was de discussie nou ook weer niet(toen ik weg ging tenminste) |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
womphers ocean's 13 ook weer binnen |
|
nietmeer
|
Het liep wat fel en iets uit de hand ook, dus ik snap t wel maar had liever het laten staan. Jannick, regel 5 jongen! |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Nja, dan had ik liever gezien dat je niet meer kon reageren.. dan had iemand het tenminste nog kunnen nalezen, maarja boeiend, dan maar weer wachten op een nieuwe discussie  |
|
Theetje
Oudgediende
blegh, ik bedenk me net dat ik vandaag pasfoto's moet laten maken.. maar ik haat op de foto gaan.. en het zijn foto's voor mijn ID-kaart dus echt vrolijk kom ik er ook niet op.. wat misschien maar goed is ook want dat ben ik ook niet vandaag, vrolijk... Maar eerst maar even de wallen weg laten trekken van een slechte nacht slapen   En dan foto's laten maken en dan naar het gemeentehuis, ID later vervangen.. En dan weer snel naar huis om de laatste papieren voor mijn school te regelen.. En er waren nog meer dingen die ik moest doen, maar weet even niet wat.. |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.718
|
Jannick, kom je eten, moet naar het werk? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@TheE als ik ooit op de bowling kom, dan laat ik je mijn ID kaart zien, wedden dat je vanaf dan iedereen vrolijker op een foto vindt staan  |
|
nietmeer
|
Probeer maar wel een vrolijke snoet ff te toveren meis, je idkaart zal nog wel even meegaandenk ik  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@TheE ik sta er nog op met stekeltjes.. zal 'm eens inscannen, net als ons familiewapen, dat wil ik nu ook al een half jaar doen ofzo.. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Zuwe: Jannick, kom je eten, moet naar het werk? Oke, ik kom  |
|
nietmeer
|
Het zijn ook belachelijke regels weer, en nu willen ze ook nog de fotobranche om zeep gaan helpen, Bakkie Ellende?? Is dit de normale gang van zaken tegenwoordig?? |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Jannick: Ik zal niet meer klagen om de spelling van anderen... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ga mijn sollicitatieformulier invullen  |
|
nietmeer
|
Smikkelig happen in den Achterhoek  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Jij ook lekker eten Kpuc |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Kpuc: Probeer maar wel een vrolijke snoet ff te toveren meis, je idkaart zal nog wel even meegaandenk ik  Maar je mag niet lachen op je IDkaart foto's  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Krijg je allemaal van die zwaar genutraliseerde gezichten.. domper.. Nu nog het BSN eronder en het is klaar..
|
|