|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Giovanni:  het is helemaal zonnig geworden.  juist, prima weer om dadelijk met een kratje bier in mn tuintje te gaan zitten |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@tom; ik ben nu 3 keer meegeweest, de 1e keer kende ik niemand maar het was behoorlijk duidelijk wie wie was.. we hadden namelijk bij het ns-info punt afgesproken.. En anders kan je altijd om een foto vragen.. Maar volgens mij komt Kpuc niet de volgende keer.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
@TheEoke, t zal wel loslopen dan, ik vroeg het me alleen maar even af |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
ik kom gewoon met de auto naar apeldoorn, zal wel herkenbaar zijn aan het geluid  |
|
ToMxlr
Erelid
|
di rode, moa moet lukken |
|
Theetje
Oudgediende
@Loek; dan moet je gewoon naar het migdetgolf ding toe denk ik  En daar zal Voogeltje wel zijn in een wmr shirt ga ik vanuit  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee denk het ook wel, en anders rij ik zo hard rondjes over de parkeerplaats dat er wel iemand komt zeggen dat ik uit moet stappen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik denk dat ik ff snel een shirt met ToM erop en WMR op de achterkant ofzo, heb nog van de strijkdingen liggen |
|
Theetje
Oudgediende
@tom; ik wil ooit op mijn WMR-bowlingshirt Theemonster laten drukken  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb zin in de wmr meeting  |
|
Theetje
Oudgediende
ik weet niet of ik wel kan  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: @tom; ik wil ooit op mijn WMR-bowlingshirt Theemonster laten drukken  als je dat shirt niet te vaak ast, kan ik wel zo'n strijkding meenemen, dat gaat zo'n 10 keer wassen mee |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, ik geen  |
|
nietmeer
|
*Kijkt om het hoekje vant cafe, ziet veel mensen zitten, speelt ff voor zwarte piet en strooit gelukszaadjes, is er snel weer vandoor  * |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik hoop dat er veel mensen die ik kenb naar de ah gaan en aan mij hun zomerzegels geven, dan kun je met de trein voor 10 euro, scheelt nogal |
|
Loek
Oudgediende
|
*klopt zaad van schouders af* |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Loek: *klopt zaad van schouders af* FOUT!!  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik ook geen 1  maa rik heb eigleijks ook tshirts genoeg  Loek bewaar dat zaad nou voor mij |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: *Kijkt om het hoekje vant cafe, ziet veel mensen zitten, speelt ff voor zwarte piet en strooit gelukszaadjes, is er snel weer vandoor  * dank je wel pos  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik slaap in mijn wmr-shirts  naja, de een slaap ik in en de ander gebruik ik gewoon als shirt  Reclame  |
|
ToMxlr
Erelid
|
eiegnlijk moeten we van die stickers laten drukken, dan kan ik m'n fiets weer helemaal volplakken had ik ook met de Area 51  pen stickers gedaan |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Mier: ik ook geen 1  maa rik heb eigleijks ook tshirts genoeg  Loek bewaar dat zaad nou voor mij en toch blijft het fout klinken  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Tom, heb je toevallig een foto van je haar?  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@Loek ja eigelijks wel ja |
|