|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Die positivily neemt haar taak veel te serieus op *roept van om het hoekje JA!! cafe 13...........hou ik niet van   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
T verbaasd me dat ze niet alle topics bij langs gaat  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Loek nee toch weer die zin  Edit: oh ik mocht er niet op reageren  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
het regent in amstelveen  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: T verbaasd me dat ze niet alle topics bij langs gaat  *das niet cafe 13.................en ik zat in cafe 12 toen het 13 werd   das ongeluk afroepen   * |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote positivily: Quote Cee-N-Cee: T verbaasd me dat ze niet alle topics bij langs gaat  *das niet cafe 13.................en ik zat in cafe 12 toen het 13 werd   das ongeluk afroepen   * Jablablabla  ondertussen mag ik de bende weer opruimen.. je brengt wel ongeluk jij  |
|
Mier Oudgediende
@ Cnc laat da tspul maar liggen dan  Loek neemt het zaad wel  he Loek  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mier: @ Cnc laat da tspul maar liggen dan  Ja maar straks glijd mijn overgrootmoeder uit. Die dringt namelijk te veel breezahs.. Voordeel is wel dat ze heel goed met de jeugd kan opschieten  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Misschien zitten we volgende week met vrijdag de 13de ook nog wel in cafe 13  |
|
Mier Oudgediende
@Cnc ach Loek neemt het zaad wel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mier: Cnc ach Loek neemt het zaad wel  Wat doet ie met dat zaad dan  Hij heeft toch zelf wel  Quote Luna: Misschien zitten we volgende week met vrijdag de 13de ook nog wel in cafe 13  Op die dag durft niemand te posten  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ cnc, gaat je overgrootmoeder over zaad uitglijden.. funzig  |
|
Mier Oudgediende
@ Cnc moet je even aan Loek vragen want ik weet het niet wat hij ermee gaat doen  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ mier, ik had gezegt dat ik het zaad niet hoefde Edit: en nee dat neem ik niet terug, of met andere bewoording, dat slik ik niet in  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: je brengt wel ongeluk jij  waarom denk jij dat ik zo driftig aant strooien ben  om verder ongeluk te voorkomen   |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Misschien zitten we volgende week met vrijdag de 13de ook nog wel in cafe 13  dan mogen jullie strooien want dan ben ik er niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote positivily: Quote Cee-N-Cee: je brengt wel ongeluk jij  waarom denk jij dat ik zo driftig aant strooien ben  om verder ongeluk te voorkomen   Ga vooral zo door, je werkt je nog een ongeluk |
|
Mier Oudgediende
@ Loek ja wee tik maar ik zeg dat jij het zaad wel wil om aan mij te geven |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Ga vooral zo door, je werkt je nog een ongeluk das het enige ongelukkige wat eraan vastzit;) |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Loek: @ posi ik hoef je zaad niet  ik zei dat ik het NIET hoefde |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, Spit or swallow?  |
|
Mier Oudgediende
@ Loek en ik zeg van wel  kijk maar es in mijn vorige reactie |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Loek: @ thee, Spit or swallow?  moet ik daar serieus op gaan antwoorden?   |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmm, wat een vraag  |
|