|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Naaoomii: Klopt, daarom was ik ook even ergens anders.. Je weet wel  Maar nu is 't dus game over  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Ikke, neeh  edit; ben even buurvrouw gedag zeggen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Ikke, neeh  Mooi, ik schrok al  Never give up, never surrender! |
|
nietmeer
|
Ik wil alleen nog hierover dit kwijt, als je je kind kwijt wil raken dan moet je ze de liefde verbieden, die laat zich door niets en niemand dwingen! |
|
Naaoomii
Oudgediende
Buurvrouw is niet thuis, ben er weer  @ Ikke, hmm ja maar papa en mama denken dat het over is  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Kpuc: Ik wil alleen nog hierover dit kwijt, als je je kind kwijt wil raken dan moet je ze de liefde verbieden, die laat zich door niets en niemand dwingen! Dat klopt..! |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
Quote Kpuc: Ik wil alleen nog hierover dit kwijt, als je je kind kwijt wil raken dan moet je ze de liefde verbieden, die laat zich door niets en niemand dwingen! helemaal waar |
|
nietmeer
|
Wat ik bedoel, je bent 16, nog twee jaar en je bent 18, blijft dit zo, dan weet ik niet hoe de relatie met ouders is als je 18 en vrij bent. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Ikke, hmm ja maar papa en mama denken dat het over is  Dat denken ze alleen maar, toch? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Wat ik bedoel, je bent 16, nog twee jaar en je bent 18, blijft dit zo, dan weet ik niet hoe de relatie met ouders is als je 18 en vrij bent. Nog maar twee jaartjes in deze tyrannie en dan ben je er vanaf.... Nog even doorbijten |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Kpuc, nja als ze zo doorgaan dan blijft er denk ik niet veel van de relatie tussen mn ouders over, hoe vervelend ik het ook vind, maar zoiets trek ik gewoon niet ..
@ Ikke, ja dat denken ze alleen maar.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Kpuc: Wat ik bedoel, je bent 16, nog twee jaar en je bent 18, blijft dit zo, dan weet ik niet hoe de relatie met ouders is als je 18 en vrij bent. Nog maar twee jaartjes in deze tyrannie en dan ben je er vanaf.... Nog even doorbijten Nja hoop wel door middel van de actie van zaterdag dat ze wel ķets doorhebben.. Want er was toen geen andere optie |
|
nietmeer
|
Twee jaar is erg lang, het zou beter zijn als ouders een keer inzien dat hun wil niet altijd wet is. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ia tsu-tsa, parivikkai vailan, Tikkai villan titstandum! L'laa dipi depi della ruppathi rupiran, Kuriikan kukkaja kirikango! Lalala... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: Nja hoop wel door middel van de actie van zaterdag dat ze wel ķets doorhebben.. Want er was toen geen andere optie Ik hoop 't ook voor jullie, en anders moet je stug door blijven gaan met 'rebelleren' (lees: een normaal leven proberen te leiden)... Eens moet de boodschap toch aankomen... |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Kpuc, twee jaar is erg lang idd.. Tenminste het lijkt zo lang  @ Ikke, jaa zo'n verschrikkelijke puber ben ik niet.. Dus ik denk dat ik maar eens flink ga puberen en voor mijn eigen leven te gaan vechten! Okee dat laatste was een kromme zin  Maar goed.. Ander onderwerp even  |
|
Ikke
Oudgediende
Het laatste: Gewoon subtiel blijven... Constant kleine protesten blijven maken... Guerilla  Mja: verder alles floepsig met iedereen? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Ikke afgezien van wat sneetjes en brandwonden, ben ik helemaal goed hoor |
|
Jannick
Oudgediende
Ik wil een naveltruitje..  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Jannick, zou je mooi staan,ja  |
|
Jannick
Oudgediende
Iemand nog een naveltruitje over? |
|
nietmeer
|
Heey all ben er weer  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Jannick
Oudgediende
AAAAAAAH NIET ZO'N NAVELTRUITJE BIATCH  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Jannick, ik had je toch gezegd dat je een naveltruitje van me mocht  @ Ikke, bedankt  |
|