|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
hmm... jivebun* bezig geweest? of is detec*s computer kapot? |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Jannick: Nee, je gaat het niet schoonlikken, ik ben een jongen..  dat wou ik ook niet doen hoor  en dat is overduidelijk  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: Berend botje ging uit varen.. neeee niet weer een zonnestteek aanval he Jannick? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik heb net het aanrecht opgeruimdt.   |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hey, GoodLooking is er ook weer...  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Andreesie: hmm... jivebun* bezig geweest? of is detec*s computer kapot? Ik meld dit altijd eerst aan de gebruiker d.m.v. een waarschuwing, zoals eht ook hoort  Daarbij kan ik op mijn nieuwe functieniveau geen ban's uitvoeren hehe... Binnekort hopelijk weer wel  |
|
ToMxlr
Erelid
|
zo stiekem een sadistje, die Jive  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
He Jive:  hoe is het ermee? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Jivebunny: Quote Andreesie: hmm... jivebun* bezig geweest? of is detec*s computer kapot? Ik meld dit altijd eerst aan de gebruiker d.m.v. een waarschuwing, zoals eht ook hoort  Daarbij kan ik op mijn nieuwe functieniveau geen ban's uitvoeren hehe... Binnekort hopelijk weer wel  dan snap ik et: mmore heeft het gedaan  of voogeltje, of iemand die daartoe gerechtigd is  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Mmore was inderdaad net wel online... |
|
Jannick
Oudgediende
Mag ik de fles cola uit de koelkast halen en meenemen wanneer ik ga folderen?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
van mij wel  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Als ik iemand ban stuur ik in elk geval een email naar hem / haar. |
|
ToMxlr
Erelid
|
snap ik, maar omdat aimed dit zij: dacht ik al, een ip-ban  tot over een maand ofzo zijn wij een beetje in verwarring |
|
nietmeer
|
Daarom keek ik ook direct in de lijst, de laatste is iemand van gisteren en dat was niet Aimed. Ik heb wel het topic op slot gezet omdat t weer op dreiging uitkwam, that's it. |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Kpuc: Daarom keek ik ook direct in de lijst, de laatste is iemand van gisteren en dat was niet Aimed. Ik heb wel het topic op slot gezet omdat t weer op dreiging uitkwam, that's it. vreemde situatie  doeg Jannick  |
|
|
Quote Mmore: Als ik iemand ban stuur ik in elk geval een email naar hem / haar. Dat heb je bij mij toen niet gedaan  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote LuckyMe: Quote Mmore: Als ik iemand ban stuur ik in elk geval een email naar hem / haar. Dat heb je bij mij toen niet gedaan  Toen had ik het in het café geplaatst  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik ga dr vandoor  moet naar de appie toedels  |
|
Jannick
Oudgediende
Doei liefje  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: Doei liefje  doeg poepert  |
|
|
Quote Mmore: Quote LuckyMe: Quote Mmore: Als ik iemand ban stuur ik in elk geval een email naar hem / haar. Dat heb je bij mij toen niet gedaan  Toen had ik het in het café geplaatst  Dat is wel weer waar  |
|
nietmeer
|
Trouwens, als hij een ban had gehad direct na t sluiten van dat topic, dan had ie niet eens meer kunnen reageren  |
|
|
Quote Kpuc: Trouwens, als hij een ban had gehad direct na t sluiten van dat topic, dan had ie niet eens meer kunnen reageren  Wel als hij beschikt over meerdere IP-adressen. Je login wordt namelijk niet disabled...  |
|