|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
goede middag  |
|
nietmeer
|
Môge Tom |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: goede middag   ToM  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
is je gegund Cootje! ik heb alleen gisteren weekend gehad. ga elke zaterdag naar mijn moeder om haar huis schoon te maken zolang ze nog niet mag staan en lopen. en dan kan ik als ik dan thuis kom daar verder... |
|
Zwelgje Erelid
hoi Tom! |
|
nietmeer
|
@Gitte: Tja, het is voor jou nu ff flink aanpoten... Nog even geduld en dan... VAKANTIE  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Gitte: Tja, het is voor jou nu ff flink aanpoten... Nog even geduld en dan... VAKANTIE  ja begin september! het komt steeds dichterbij! ik ben er echt aan toe en mijn lief ook. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ik wens jullie nog een prettige dag toe...  Barman... doe maar een rondje bier van mij... Voor mezelf in meeneemverpaking want ik ben er vandoor...  Tot morgen...   |
|
ToMxlr
Erelid
|
mijn vakantie is al op de helft  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik weet niet ho e het bij jullie is maar hier begint het best warm/benauwd te worden  |
|
nietmeer
|
Ik ga over een weekje op vakantie  |
|
ToMxlr
Erelid
|
doeg Hoskeu  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier begint het best warm/benauwd te worden  Ik heb t inderdaad ook erg warm maar benauwd  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: mijn vakantie is al op de helft  Troost je... ik heb geen vakantie! Heel misschien ergens een lastminute, maar da's echt heel misschien. Zo nee, dan gewoon doorwerken  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Blend: Ik weet niet ho e het bij jullie is maar hier begint het best warm/benauwd te worden  ja hier ook, ga de veltilator even aanzetten. |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Quote Blend: Ik weet niet ho e het bij jullie is maar hier begint het best warm/benauwd te worden  ja hier ook, ga de veltilator even aanzetten. Ik heb geen eens een ventilator  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
We moetn altijd wat te zeuren hebben  Is het koud, is het niet goed. Droog niet goed, regen is ook niet fijn. De warmte is niet fijn. Wat een stelletje zeurpieten zijn we toch  |
|
Zwelgje Erelid
Doei Hoskeu!  Quote Blend: Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier begint het best warm/benauwd te worden  Ach hier ook al... vanavond onweer, regen, hagel... |
|
nietmeer
|
Dez zeurpiet gaat iig ff genieten van het zonnetje  Fijne middag allemaal !  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ToM_xlr: Quote Blend: Ik weet niet ho e het bij jullie is maar hier begint het best warm/benauwd te worden  ja hier ook, ga de veltilator even aanzetten. Ik ga maar eens in mijn auto zitten... zonder airco... Ik heb alleen maar air... maar geen co helaas...  Dag dag dag...  |
|
Zwelgje Erelid
geen ventilator of airco hier. alleen barko.
EDIT: Barko = bijna alle ramen kunnen open. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Hier is het alleen bewolkt en warm, onweer komt er (nog) niet aan.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ blend. ik vind dit weer helemaal niet erg, duie ventilator is alleen maar dat ik me niet kapot zweet. en als het 'smiddags te heet wordt, dan doe ik gewoon een sietsa  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Dez zeurpiet gaat iig ff genieten van het zonnetje  Fijne middag allemaal !  Doegie Cootje!  doeg Hoskeu  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Gitte: Doei Hoskeu!  Quote Blend: Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier begint het best warm/benauwd te worden  Ach hier ook al... vanavond onweer, regen, hagel... Vanavond??...  Vanmorgen tot 10uur geonweerd en geregend en donker geweest hier in hoogerheide... Ben blij dat het eindelijk droog is... |
|