|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Ikke, hoe dan??? Heb je de wc-bril erop laten vallen???   |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
In zijn blootje in de vrieskou en wachten tot ie eraf vroor |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nee.. Ik zat in bad en ik moest naar de wc... Dus ik klim uit 't bad en halverwege glij ik uit  10 minuten later had mijn linkertestikel de omvang van een biljartbal  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ai, pijnlijke bedoeling.  |
|
Ikke
Oudgediende
Dus mijn moeder mij naar de huisarts brengen.. Wat gaat die klojo doen: erop duwen.. Auw  Conclusie van de huisarts: ja, hij heeft 'n bloeduitstorting in z'n linkerbal (Zou het?! Nee toch?!  ) ga maar naar de eerste hulp... Bij de eerste hulp aangekomen, wat is 't eerste wat ze gaan doen: erop duwen  Toen hebben ze me maar naar de chirurg gestuurd. Dat was de aardigste uit 't hele zooitje... Die heeft me onder narcose gebracht (eindelijk   ), bloeduitstorting gestelpt en alles weer opgeruimd.. Volgens hem was er geen permanente schade... Al dat lijden dus voor niks  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: In zijn blootje in de vrieskou en wachten tot ie eraf vroor Ja maar dan heb ik er toch geen plezier meer van? Ik hoef maar 2 onderdelen uit te schakelen, niet alles  |
|
Luna
Moderator
Oke, wachten tot je balzakje eraf vroor dan  |
|
Ikke
Oudgediende
Maar goed... Geen kinderen... Ik zie al Hans Teeuwen achtige taferelen voor me: - "papa, papa, ik heb 'n tekening voor je gemaakt  " > "Zucht, ik sta UIT HET RAAM TE KIJKEN!!" |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dan laat je er toch een knoop inleggen????  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Wie is Hans Teeuwen  ? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Luna
Moderator
Geweldig dat stuk van Hans Teeuwen   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote stormzoeker: Wie is Hans Teeuwen  ? Iemand uit het, voor jou, verre zuiden  |
|
Ikke
Oudgediende
Niks irritanter dan kinderen  |
|
Luna
Moderator
Laatst bijvoorbeeld, Was ik bij vrienden van mij Een jongen en een meisje En..die hadden net een kind gehad En die moeder laat mij heel trots dat kind zien En ik zie dat kind... nouuuu..man k schrok me kapot! Nee echt maar echt een hondslelijk kind, weetjewel? Hondslelijk! Nouja tuurlijk, op zulke momenten, snap ik heel goed, moet je gewoon zeggen wat je denkt. Eh Heb ik dus ook gedaan Die moeder staat bij die wieg zo.. 'Nou Hans eh...TADAA' En ik kijk: GATVERDAMME WAT EEN GEDROCHT Die lijkt wel 80! Een soort gesmolten E.T BLEEHHHH Schaam jij je niet kapot??? Ik bedoel, jij jij bent ook niet mooi, maar dit is tog werkelijk dat je zegt... GATVER 't Is maar goed dat moeder Liefde blind is anders had ie eh bij eht grofvuil gelegen hoor! GATVERDAMME blabla Nou, je zult zien dat mensen je daarom respecteren Want ze weten wat ze aan je hebben Maar dat softe gedoe man.. Sonst...iedereen is zo Dat is het grote probleem Hoe mensen kinderen opvoeden bijvoorbeeld, veel te soft man Veel te soft Die kinderen zijn straks weerloos, ten dode opgeschreven Die kinderen kunnen zich niet handhaven in een keiharde wereld Weet je, ik zou een goede vader zijn Weet ik zeker Zou een hele goeie vader zijn Komt m'n zoontje bij mij 'Papa, papa, ik heb een tekening voor je gemaakt' *zucht* Ik sta uit het raam te kijken man! Wat tekening? wat is 't, laat es zien PFFFLSZZ Wat is dit voor shit? Ey loser, wat is dit? Hier dit, wat is dit? KIJK DAN Wat zijn dit? Wat z... Handen? Dit zijn handen! Dit zijn harken Ja, en dit is de zon neem ik aan, jah? Waarom lacht ie? De zon is een bal met lava, lava lacht niet, lul! Sjonge, sjonge, sjonge Ben ik dat? Ben IK DAT? Oh ja, pappa is net zo groot als het huis Tuurlijk Och kijk, en mamma is kaal Is niet leuk he? Mamma's ziekte belachelijk maken Zal ik jou eens wat vertellen? Ik denk, dat mamma ziek geworden is, door jou tekening Ja, jij hebt geen gevoel Jij bent een sadist Ik zal je zeggen, pappa en mamma wilde helemaal geen kind En toen kwam jij en alles ging mis! Ga maar naar je kamer en maak er nog maar een Nou, dit kind red zich, want het is weerbaar, snap je? IS heel belangrijk Maar je moet, je moet die kinderen niet zo ser, dat gezeik van die kinderen ook man 'Kijk pappa zonder handen' Ja man, is een driewieler, flikker toch op man!
|
|
stormzoeker Erelid
|
@IkkeIk zat in het verste zuiden voordat ik naar het barre noorden ging  Maar Hans Teeuwen zegt me niets  |
|
Ikke
Oudgediende
Wat een verhaal  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote stormzoeker: @IkkeIk zat in het verste zuiden voordat ik naar het barre noorden ging  Maar Hans Teeuwen zegt me niets  Caberatier uit Eindhoven  Niet het verste zuiden, maar wel ver vanuit het barre noorden  |
|
Luna
Moderator
Dat is dat stukje van Hans  |
|
Ikke
Oudgediende
Dat Tadaa slaat echt alles ='D |
|
Luna
Moderator
Lekker hard ook, filmpje is leuker  |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote Luna: Dat is dat stukje van Hans  Die man heeft wel humor  |
|
Ikke
Oudgediende
Of Herman Finkers: Als het een mooi kind is dan zeg je: "ah, wat een mooie baby  " Als het een niet zo mooi kind is dan zeg je: "ah, wat een lieve baby  "  |
|
Luna
Moderator
Of je zegt: Het is een jongetje,he  *Nee, een meisje  * |
|
Ikke
Oudgediende
Serieus, ik werd al geirriteerd toen LQ's buurkinderen 5 minuten daar waren... Stel je voor dat ik kinderen krijg... 24/7 krijsende etters in de buurt  Dank je, maar nee dank je |
|