|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Kermit de whatever  |
|
nietmeer
|
BOEMkool? |
|
nietmeer
|
hahahaha, goed bedacht maar helaas Luna, niet goed. geen prijs voor jou, maar wel voor mij, ik krijg een Kus(je) van je  |
|
nietmeer
|
@staal, hoe kom je daar nou bij. Shit het is goed  *geeft Staal een KUSSSSSSSSSSSSS, en trekt zich terug om nog wat te bedenken* |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
een 0 komt een 8 tegen. Dan zegt de 0 tegen de 8: Wat zit je riem strak  |
|
nietmeer
|
Het is groen en het roep ik ben een appel: rara wat is het  wie het raadt krijgt een kus  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
een debiel peertje
kus mag je houden |
|
nietmeer
|
 da's snel  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
* geeft Staal een Kusje * * wordt boos aangekeken door Staal * ja ik moet toch wat, Twaggy wil geen kusje en jij dacht ik wel. oh gelukkig, Staal is niet boos. * loopt op Staal af en kust haar op d'r neusje * deze verwachte je wel  |
|
nietmeer
|
Goede *middag* Ikke!!  |
|
nietmeer
|
@Detective, ik keek niet boos hoor!! alleen had je niet verwacht van links, k schrok van je  |
|
Ikke
Oudgediende
Voor mij is 't ochtend  Ik zit in 'n ander ritme  |
|
nietmeer
|
Zit een man met 5 pinguins in een bestelbus, wordt die aangehouden door de politie. Zegt de agent tegen de man: U moet met die pinguins naar de dierentuin en wel nu. Oke zegt de man. Een dag later wordt de man weer aangehouden door dezelfde agent. Boos zegt de agent: 'ik zei toch dat je met die pinguins naar de efteling moest! Ja zegt de man maar dat heb ik ook gedaan, alleen zijn we daar uitgekeken en nu op weg naar de efteling. Hihihihi  |
|
nietmeer
|
flauw!!! |
|
Ikke
Oudgediende
Kom 'n konijn bij de bakker. Vraagt de bakker: "Wat kan ik voor u doen?" Het konijn: "Ik had graag een vlaai" Bakker: "Appel of kersen?" Konijn: "Maakt niet uit, ik ben toch met de fiets" |
|
nietmeer
|
maar mensen ik gaat ervandoor!! fijne dag verder iedereen nog!!    |
|
nietmeer
|
op naar het moppen topic  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Fatah!  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hamas  |
|
nietmeer
|
jaja, je bent erbij jongen, we hebben je via deze site opgespoord. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
dank je Jannick en Gio nu komen weer die zelfmoordenaars op de wmr servers af  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Aaaah..  Poep, mijn plan is helemaal weg..  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
goeiemiddag allemaal |
|