|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cootje68: Quote alweerdood: Quote Cootje68:  Ik ben lid van stichting POL, dus niet zo'n handige opmerking AWD  Wat is dat?  Prikkeldraad Om Limburg  graag! Ik moet de meeste Hollanders toch al niet, zijn allemaal zo droog en gehaast.. Chill man, je hebt een leven, je bent geen machine.. |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Haha hier het bewijs dat in Limburg alleen maar bier word gedronken en gefeest. De brabanders zijn er mee besmet en de rest van Holland houd het BNP hoog  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Dankje Yakkiba
geen idee hoe cococabana ofzo smaakt. |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Even weg en weer een reeks pagina's vol  Welke barbaar geit noe prikdraod ôm Limburg doon?  |
|
nietmeer
|
Cootje? |
|
yakkiba Erelid
|
Zeker ook reservebelg? |
|
nietmeer
|
cootje................en ik help haar ermee   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote yakkiba: Haha hier het bewijs dat in Limburg alleen maar bier word gedronken en gefeest. De brabanders zijn er mee besmet en de rest van Holland houd het BNP hoog  Wij weten tenminste hoe we moeten feesten! In limbug heb je fantastisch vasteloavend(voor de hollanders: Carnaval  ) In amsterdam heb je de gay parade.. |
|
yakkiba Erelid
|
Quote mier: Dankje Yakkiba
geen idee hoe cococabana ofzo smaakt. Naar coco en banana... denk ik  |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: Ik moet de meeste Hollanders toch al niet, zijn allemaal zo droog en gehaast.. Chill man, je hebt een leven, je bent geen machine.. Rustig nou maar, chill ff... zijn maar geintjes!  |
|
nietmeer
|
k dacht dat je het meende coot   ;) |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
AWD kom jij nu uit limburg? klinkt meer als jamica!  ben best vaak in linburg geweest, en ze zijn daar net zo gehaast als overal |
|
yakkiba Erelid
|
Quote positivily: cootje................en ik help haar ermee   , Bingo Quote alweerdood:
In amsterdam heb je de gay parade..
Tsja... iemand moet medelijden met ze hebben |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Cootje? Ja schat, wat is er?  |
|
Hm, aan vastelaovend bènj ich neet zovööl, vies sjtinkende kefees vol met zaate luuj die in dinnen nek gao kôtse  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cootje68: Quote alweerdood: Ik moet de meeste Hollanders toch al niet, zijn allemaal zo droog en gehaast.. Chill man, je hebt een leven, je bent geen machine.. Rustig nou maar, chill ff... zijn maar geintjes!  ik lach me hier ook dood hoor  Allemaal die mensen die zo opgefokt doen over limburgers  |
|
Mier Oudgediende
@ Yakkiba  de ingredienten zijn: Nodig per glas: 1 glaasje ananassap 1 eetlepel volle melk 1 eetlepel honing 1 banaan |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@awd, gee het maar op, ik heb ook niks tegen limbolanders, maar er zijn zoveel geintjes over, dat win je toch niet   en trouwens, wij kenne ook carnaval, dat zijn de mooiste 6 dagen van het jaar |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: Quote Cootje68: Quote alweerdood: Ik moet de meeste Hollanders toch al niet, zijn allemaal zo droog en gehaast.. Chill man, je hebt een leven, je bent geen machine.. Rustig nou maar, chill ff... zijn maar geintjes!  ik lach me hier ook dood hoor  Allemaal die mensen die zo opgefokt doen over limburgers  'k woon te dichtbij om het risico te lopen  |
|
nietmeer
|
ach Limboland is leuk..............ben er vorig jaar vaak geweest  Heb ik mijn partner uit ontvoerd   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote ToM_xlr: AWD kom jij nu uit limburg? klinkt meer als jamica!  ben best vaak in linburg geweest, en ze zijn daar net zo gehaast als overal hmm, dan ben je alleen in de grote steden geweest, hier gaat alles nog best rustig, mensen groeten elkaar tenminste nog.(of een knikje of wat dan ook) tenminste nog een teken dat je bestaat.. Bovenin waar ik ben geweest loopt iedereen elkaar als een machine voorbij.. edit: laat maar hangen, het gaat veels te snel hier   |
|
Mier Oudgediende
Joepie mijn liedje is er weer op luister er al de hele dag na  |
|
Quote ToM_xlr: de mooiste 6 dagen van het jaar Zös daag!  Hie doert ut zös maonj  |
|
yakkiba Erelid
|
Quote Lananq: Hm, aan vastelaovend bènj ich neet zovööl, vies sjtinkende kefees vol met zaate luuj die in dinnen nek gao kôtse  ieuwl Mja weet je ik ken een limburgs meisje en die was echt een schat. Maar behalve mijn dromen bevolkt zei ook mijn nachtmerries nu dus toch maar prikkeldraad... @MierOwh, dus het bestaat echt..* kijkt om zich heen en schraapt zijn keel* ahum dat was erm... sarcastich bedoeld uiteraard |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Lananq: Quote ToM_xlr: de mooiste 6 dagen van het jaar Zös daag!  Hie doert ut zös maonj  t is dn elfde van elfde aafgeloupe, en dan begint 't weer opniej! |
|