|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Waar gaat dit over  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote yakkiba: Een lichte haat bespeur ik hier? Neej hoor, ik vind alleen dat Tom geen gelijk heeft.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Whiteley: German, I hate German.
Yes, I really hate German... yes.. Herr weiß, warum findest du deutch nicht toll? ofzoiets |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemiddag allen  |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Goedemiddag allen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote DreamerTje: Quote yakkiba: Een lichte haat bespeur ik hier? Neej hoor, ik vind alleen dat Tom geen gelijk heeft.. Kalmeer een beetje lieverd, tom bedoelt dit schertsend.. Net zoals mijn vader ambtenaar is, dus hij krijgt een goede nachtrust op zijn werk. Dat is ook onzin, maar goed |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahaha, ik ben wel rustig hoor  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
juist hoewel er wel een kern van waarheid in zit, want als je als leraar(es) in onze klas toegeeft dat je fout zit, is dat pedagogische zelfmoord...
EDIT : maar wij waren dan ook de slechtse klas in 10 jaar |
|
DreamerTje Oudgediende
T is alleen 'n stom vooroordeel wat er over leraren getrokken wordt!!  Maar goed, k zal wel stoppen.. Vooroordelen zijn nooit juist, in tegen deel, vind ze 'n beetje slecht..!!  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote DreamerTje: T is alleen 'n stom vooroordeel wat er over leraren getrokken wordt!!  Maar goed, k zal wel stoppen.. Vooroordelen zijn nooit juist, in tegen deel, vind ze 'n beetje slecht..!!  tuurlijk is het een vooroordeel, maar dat is juist de grap |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Voordelen ontstaan alleen door een klein deel van een groep die in het nieuws komen of w/e, altijd.  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote ToM_xlr: juist hoewel er wel een kern van waarheid in zit, want als je als leraar(es) in onze klas toegeeft dat je fout zit, is dat pedagogische zelfmoord... Dat slaat dus echt nergens op  Als je als leraar je fout toegeeft is dat alleen maar beter! Leren de kinderen ook dat je fout kan zitten en dat het niet erg is. En dan leren de kinderen ook niks verkeerds.. Sorry hoor, ik vind het 'n beetje onzin.. |
|
DreamerTje Oudgediende
@tom, nou wat 'n grap.. Hahaha, lach me kapot!!  |
|
ToMxlr
Erelid
|
lees m'n edit, en dat was ook een grapje,
---------------------------------- moet blijkbaar nog werken an mijn gevoel van humor, leermoment! |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Ik kan je vertellen dat vooroordelen nooit grappig zijn. (en nee ik luister nu geen 3fm)  en je hebt gelijk dreamer. beterg toegevn dat je fout zit. Geeft emer respect. Maar goed. Alle schatjes ff frisse neus halen en dan weer gezellig terugkomen. Zin in een potje darten?  |
|
ja klopt |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Kom op kinders, niet zo ruzie maken.
Tom maakt een geintje (een heel oud en flauw geintje) Dreamertje kon dat niet waarderen, klaar. Helaas, maar het is niet anders.
We gaan gewoon weer vrolijk door.
Kiss and make out up |
|
yakkiba Erelid
|
@Blendaa toe nou, making out is toch leuker?  |
|
duidelijk zat toch?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
my bad, en hierbij bied ik mijn nedrige verontschuldigingen aan aan dreamertje zal het niet meer doen  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Elk oordeel voor het laatste oordeel is een voor oordeel...
"Oordeelt niet... maar verwondert u slechts... " |
|
yakkiba Erelid
|
Nou dreamer is dat niet LIIIIIIEEFFFFFF |
|
DreamerTje Oudgediende
Excuzes moi  |
|
Quote ToM_xlr: my bad, en hierbij bied ik mijn nedrige verontschuldigingen aan aan dreamertje zal het niet meer doen  Wel aardig blijven doen he? het is haar verjaardag  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@yakkibaBij iedereen?   Ik zou zeggen  om het te vergeven en vergeten.  = elk willekeurig drankje dat je wil;) |
|