|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Je profiel wordt alleen bij een perm-ban verwijderd |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ dreamertje een beetje klaar met WMR? maar idd, dat is best latig, als Voogeltje dat moet doen, wordt het binnen een maand een chaos, en kan hij zijn echte baan wel opgeven |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Ja ok maar dan klopt het dus toch niet helemaal.  En eigenlijk telt alleen het aantal actieve leden anders heeft het nog geen nut vind ik... |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Neej niet echt klaar, d'r waren wat problemen enzo.. Daarom was ik gestopt met wmr.. Maar ik ben er nu weer  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ dreamertje gelukkig maar  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: Ja ok maar dan klopt het dus toch niet helemaal.  En eigenlijk telt alleen het aantal actieve leden anders heeft het nog geen nut vind ik... Ik gok dat WMR zo'n 200-300 actieve leden heeft eigenlijk.. veel meer zal het niet wezen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahaha, dat zie je nu ook wel bij de jarigen.. Brie en ik zijn eigenlijk de enige 2 die actief zijn op wmr, de rest zie je hier nooooit  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
 the ketchup song op de radio |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ CnC wanneer ben je actief lid? ik ben de laatste maand er wel veel, maar als het straks weer "gewoon" school is, zal dat wel wat minder worden hoor |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Hahaha, dat zie je nu ook wel bij de jarigen.. Brie en ik zijn eigenlijk de enige 2 die actief zijn op wmr, de rest zie je hier nooooit  Idd, de rest ken ik allemaal niet |
|
DreamerTje Oudgediende
@CnC neej ik ook niet..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote ToM_xlr: @ CnC wanneer ben je actief lid? ik ben de laatste maand er wel veel, maar als het straks weer "gewoon" school is, zal dat wel wat minder worden hoor Dat heeft te maken met hoeveel je reageert op artikeltjes.. Kijk anders even bij FAQ |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ToM_xlr: @ CnC wanneer ben je actief lid? ik ben de laatste maand er wel veel, maar als het straks weer "gewoon" school is, zal dat wel wat minder worden hoor Als je je toch regelmatig eens laat zien, je hoeft de boel niet onder te spammen, maar als er tussen 2 posts een maand tijd zit bijv dan kan ik dat niet echt actief noemen  Maar goed, het is een relatief begrip |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote DreamerTje: Quote ToM_xlr: @ CnC wanneer ben je actief lid? ik ben de laatste maand er wel veel, maar als het straks weer "gewoon" school is, zal dat wel wat minder worden hoor Dat heeft te maken met hoeveel je reageert op artikeltjes.. Kijk anders even bij FAQ hmmm ik doelde meer op wat CnC zij, het niet de WMR titel.. |
|
DreamerTje Oudgediende
 Nja, Ik zal me er voortaan niet meer mee bemoeien  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@DreamerTjewe vergissen ons allemaal wel eens,(behalve leraren). het bewijst dat we menselijk zijn.(en leraren dus niet)  |
|
Whiteley Erelid
|
And justice for all eh.. |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote ToM_xlr: @DreamerTjewe vergissen ons allemaal wel eens,(behalve leraren). het bewijst dat we menselijk zijn.(en leraren dus niet)  Nou, dat wordt wat later Edit: Ik word later 'n lerares maar ik ben ook menselijk hoor  Iedereen kan zich vergissen.. Vind dat je daar 'n beetje ongelijk hebt..  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Quote Whiteley: And justice for all eh.. Joepie!!!!! Hallo idur1 daar was ik weer  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote DreamerTje: Quote ToM_xlr: @DreamerTjewe vergissen ons allemaal wel eens,(behalve leraren). het bewijst dat we menselijk zijn.(en leraren dus niet)  Nou, dat wordt wat later huh? heb ik iets gemist? |
|
DreamerTje Oudgediende
@tom, jaaah zie maar mijn Edit-post  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@DreamerTjetil er niet te zwaar aan, tis wat ons mam altijd zegt, en die is lerares duits |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote ToM_xlr: @DreamerTjetil er niet te zwaar aan, tis wat ons mam altijd zegt, en die is lerares duits Ooohwjaah, dus jou moeder vergist zich nóóóit?  Kan me niet voorstellen.. |
|
Whiteley Erelid
|
German, I hate German.
Yes, I really hate German... yes.. |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Een lichte haat bespeur ik hier? |
|